Пошук першої роботи Environment Artist (реалізм). Перспективи за та проти

💡 Усі статті, обговорення, новини для початківців — в одному місці. Приєднуйтесь до Junior спільноти!

Вітаю! Доволі банальне питання для кожного початківця, проте прослухавши певні відео, прочитавши певні статті, все одно залишаєшся без чіткого розуміння. Тому хочу поцікавитись особисто.

Які конкретні кроки потрібно робити та що вчити, щоб знайти першу роботу в геймдеві? Цікавить напрямок environment artist (реалізм).

Вакансій я багато не бачу на цю позицію, то краще робити портфоліо і чекати на вакансії, чи створювати якісь проєкти? Які загалом є варіанти розвитку?

Також цікавить наскільки потрібно знання математики для подальшого розвитку в геймдеві? (Не обовʼязково за цим самим напрямком)

Багато запитань, завчасно дякую за приділений час :)

p.s. Мені 20, закінчую бакалавріат та ось думаю в яку сферу розвиватись, тому, звісно, хочеться і не розтягувати все це на багато років

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дуже цікаво чи зміг ти себе реалізувати , так як сам вивчаю 3д моделювання і дуже подобається саме «props artist, hard surface, environment artist » , вірю що все ж таки отримав оффер і є чим поділитись з новачком індустрії )))

Я теж закінчив бакалавра в художній академії і з 2019 стукаю майже в усі двері пишу укр студіям (до війни і європейським) хочу бути саме environmental artist чи level artist. Ходив вже на декілька співбесід, виконував не одне тестове завдання, але, все одно, досі не щастить. Ось моє портфоліо: www.artstation.com/nikitaosadchuk2
Рекрутери мені відносно часто пишуть на Артстейшн, але далі співбесід та тестових справа не йде. Вакансій й справді на цих позиціях в Україні не дуже багато, але вони є. Враховуючи таку свою ситуацію, навіть не знаю, що тобі порадити. Але, напевно, головне це працювати над портфоліо, навичками, не зупинятись, та чекати коли вже тебе візьмуть. Гарний варіант, почати зі стажування, але я їх зараз, щось не бачу

Дякую за відповідь, поділись своїм досвідом співбесід та характером тестових завдань на цю позицію, буде цікаво дізнатись.

Якщо хочеш бути художником в геймдеві, для першої вакансії, можливо спочатку варто постаратися навчитися робити широкий спектр задач.

Компанії з невеликими командами часто нададуть перевагу тому хто зможе зробити різні задачі (від анімацій і аж до UI).

А вже з досвідом (цифрою в резюме, та прикладами робіт) починати рухатися в конкретному напрямку більш поглиблено, та пропонувати себе в компаніях більше. Такий от варіант шляху в геймдев.

* * *

Щоб знайти вакансію, авжеж потрібно щоб було що показати. На портфоліо подивляться в першу чергу.

Також зажди плюсом буде базове знання ігрового рушія, з найпопулярніших: Unity та Unreal. Оскільки Ви кажете, що цікавить стиль реалізм, то вірогідно варто вчити саме Unreal.

Думаю для початку треба робити портфоліо та пробувати себе як 3D props artist, тощо, бо зразу працювати над оточенням початківців як правило не беруть

Доброго. Працюю в данний момент на позиції 3d artist, але довелося побувати і художником по сцені. Зі своєї точки відповім на всі питання.
Ітак, питання що стосується як знайти роботу та що робити. Ну тут все доволі банально та просто. Набивати руку, робити портфоліо, вивчати нові фічі ну і стукатися та писати в студії. Якщо навіть ви знайшли на сайті вашу вакансію проте вагаєтесь писати чи ні, пишіть, як говориться, за питання не сварять. Краще написати і отримати якусь відповідь, аніж сидіти і нікуди не писати взагалі а сподіватися що це вам напишуть. Плюс, можливий варіант що вам можуть запропонувати іншу можливу у них роль. У мене не раз таке було.
Питання номер два про мало вакансій, чи створювати якісь проекти і таке інше. Про мало вакансій не погоджусь. Environment artist це буквально все що ти бачиш у грі. Плюс є ті що займаються аутдором і індором. Плюс деякі більш великі студії розділяють позиції Environment artist та наприклад Level artist а деякі інді можуть їх поєднують. Як на мене суто найкращий варіант це стукатися в студії ну і паралельно пилити свої проекти і викладувати їх. Тебе можуть замітити навіть коли ти цього не чекаєш
Ну і питання номер три на рахунок математики. Давне питання як на мене. Як для художника математика не особо. Ну якщо тільки якісь базові знання там в анріалі або в дизайнері або коли блупрінт робиш. Проте якщо чисто арт то ніт напевно. Це скоріш для кодерів або тех спеціалістів

Дякую за ґрунтовну відповідь. В такому випадку хочу уточнити, як зрозуміти, що ти вже маєш якісь фундамент знань і варто стукатись у студії? Чи це краще поєднувати з навчанням у моніторингом вакансій (адже скрізь вимоги відрізняються). Ну і паралельно працювати з портфоліо.

Про математику запитував з розрахунку на те, що в майбутньому зайнятись кодом тощо.

А.ну якщо код, то тоді так. Проте тут скоріж дивлячить який рівень. Так щоб уж прямо математика якась супер пупер не думаю. Для кодування чисто база +логіка самої мови програмування більш важливіша. Це якщо тру код. А якщо ігрова логіка як тойже блупрінт в анріалі то тут взагалі достатньо мінімуму.
Ну а як зрозуміти на те що ти уже доріс для студій і таке інше так ми мовити. Ну тут ніколи планку не вгадаеш. По перше студії шукають і junior, middle, senior, lead це початковий, середній, ну і про рівень навичок якщо лечге сказати. Ну рівень кожної студії різний. До прикладу в одній студії те що відповідає обов’язкам lead в іншій може підпадати і під рівень senior. Так що тут по різному. Моє побажання просто займатися побудовою якісного портфоліо, дивидися багато туторіалів. Рівень грамотного художника по портфоліо видно. Якось так

Підписатись на коментарі