Пошук першої роботи Environment Artist (реалізм). Перспективи за та проти
Вітаю! Доволі банальне питання для кожного початківця, проте прослухавши певні відео, прочитавши певні статті, все одно залишаєшся без чіткого розуміння. Тому хочу поцікавитись особисто.
Які конкретні кроки потрібно робити та що вчити, щоб знайти першу роботу в геймдеві? Цікавить напрямок environment artist (реалізм).
Вакансій я багато не бачу на цю позицію, то краще робити портфоліо і чекати на вакансії, чи створювати якісь проєкти? Які загалом є варіанти розвитку?
Також цікавить наскільки потрібно знання математики для подальшого розвитку в геймдеві? (Не обовʼязково за цим самим напрямком)
Багато запитань, завчасно дякую за приділений час :)
p.s. Мені 20, закінчую бакалавріат та ось думаю в яку сферу розвиватись, тому, звісно, хочеться і не розтягувати все це на багато років
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів