«Чи це того вартувало?»: На Reddit обговорюють перехід з IT у геймдев заради мрії робити ігри
На Reddit запитали у розробників, які раніше працювали у звичайному IT, але перейшли в геймдев, чи варто воно було того, чим довелося пожертвувати заради бажання робити ігри та чи не шкодують вони про такий вибір. Це викликало жваве й цікаве обговорення, тож ми вирішили зібрати для вас деякі думки, якими там поділилися.
Але спочатку оригінальний сабж:
Software Engineers, які перейшли у розробку ігор: чи це того вартувало?
«Багато людей, які працюють на „традиційних“ посадах software engineers, але почуваються професійно нереалізованими, схоже, розглядають можливість переходу в геймдев (включно зі мною). Але ми всі знаємо, що це має вагомі недоліки: головним чином, work-life balance та розмір компенсації. Усі кажуть, що вакансії розробників ігор, як правило, дуже вимогливі, але платять менше середнього, якщо порівнювати з іншими сферами IT. Тому я хотів би почути відгуки людей, які це зробили. Якщо ви раніше працювали на звичайній, „нудній“ роботі в галузі web/mobile/data science/будь-чого і вирішили поринути в ігробуд, чи варто це того? Чим вам довелося пожертвувати, щоб це зробити? Ви про це шкодуєте?» — запитав користувач з нікнеймом meanorus.
У коментарях зібралися різноманітні «фідбеки» — від позитивних до негативних.
«Мені це подобається, я прийшов із web-сторони фінтехіу та перейшов у AAA-відеоігри.
Я вважаю роботу значно цікавішою, кориснішою та захопливішою. Мені подобається ходити на роботу, а ще дуже насолоджуюся як своєю творчою самореалізацією, так і людьми, з якими працюю.
Більшість цікавих друзів, з якими я познайомився і яких я залишив у своєму житті, пройшли через індустрію ігор.
Компенсації не на рівні Кремнієвої долини, але це більше, ніж зарплата більшості людей, і це дуже комфортне життя.
Нарешті, відчуття, як люди грають і люблять ігри, над якими ви працювали, неймовірні... Я не можу проміняти це, коли ти вперше бачиш культурний вплив своєї роботи, наприклад собаку чи дитину, названих на честь персонажа, або тему весілля... Таке відчуття, ніби ти є частиною культурного ландшафту, що неймовірно (для мене)», — ділиться JustinsWorking.
У коментарях його підтримали особливо за останній аргумент:
«Бачити, як діти грають в ігри, на створення яких я витратив роки, це найкорисніша IT-робота, яку я міг уявити.
Створення веб-сайтів або банківського програмного забезпечення звучить так нудно. Ви не змусите мене робити це за більші гроші», — підтримує попереднього коментатора tcpuki.
«Справді. Я полишив галузь космічнокорабельного дизайну заради ігор, я ніколи не був щасливішим!» — ділиться щасливим досвідом інший користувач.
Відзначають і мінуси геймдеву та те, що ця галузь складніша.:
«Я працював у двох FAANG-ах і мав десятирічний досвід роботи з програмним забезпеченням. Нещодавно перейшов у розробку ігор; Я все ще „у фазі медового місяця“, але мені це подобається.
На мою думку, це складніше, але це, ймовірно, через те, що все обертаються довкола великої кількості нових концепцій.
Ви маєте бути реалістами та розуміти, що тут є свої проблеми. Я маю фінансову стабільність завдяки попередній роботі, що значно допомагає. Оплата (у геймдеві) однозначно гірша.
Я не шкодую про це; у гіршому випадку, я повернуся до програмного забезпечення з ширшим набором навичок.
Я пожертвував гарним пакетом акцій, але у відповідь відчуваю, що мій рівень стресу і здоров’я тепер значно кращі», — поділився Zehhu.
Є й ті, хто покинули геймдев через його «недоліки»:
«Я працював над іграми 10 років і перейшов у технічну компанію рік тому. Ось що я відчуваю:
- Розробники ігор заробляють значно менше. Після переходу мій пакет збільшився на 50%, чого я не міг би заробити на попередній роботі.
- У розробників ігор є свої норми. Майже кожна ігрова компанія бореться за виживання на ринку. Навіть такі великі ігрові компанії, як EA, Ubi, Blizzard. Якщо команда продукту не зможе випустити хорошу гру, вона зіткнеться зі скороченням штату, реструктуризацією команди, без бонусів і відмітки про роботу над тайтлом у резюме. Тому розробники ігор дуже зосереджені на оформленні та поверненні продукту. Інші люди згадували, що це зазвичай top-down workflow, що я можу підтвердити. Це дуже відрізняється від таких компаній, як FAANG. При цьому, люди дуже зближуються, тому що команда зазвичай не велика.
- Це дуже особисте питання, чи будете ви виконувати роботу. Якщо ви любите гру і компанія має хорошу репутацію, тоді вперед! Швидше за все, вам це сподобається. Приклади: LoL @Riot Games, Uncharted @Naughty Dog, PoE @ GGG.
- Ніколи, ніколи, не долучайтеся до невідомої невеликої компанії чи навіть до компанії з поганою репутацією, щоб „сподіватися“ отримати задоволення. Це жахлива ідея. Ви, швидше за все, будете ненавидіти роботу і пошкодуєте про своє рішення.
- якщо ви все ж хочете спробувати, зробіть усе можливе, щоб зрозуміти компанію, з якою ви спілкуєтесь. Якщо вам не дуже подобаються їхні продукти та культура, не йдіть туди. Невідповідність вашим поглядам та погана культура можуть сильно зіпсувати ваш досвід.», — радить muddyHands.
Є й ті, хто ввадає, що воно того не вартувало:
«Ні, не вартувало. Work-life balance та компенсації — це проблеми, про які всі говорять, та, окрім того, серед розробників ігор частіше розвинена „вертикальна ієрархія“, ніж в інших частинах IT-індустрії.
Я б не сказав, що ніколи більше не піду у геймдев, але якщо я це зроблю, це буде більше схоже на „післяпенсійне хобі“, ніж на реальне основне джерело доходу.», — каже gcampos.
Варто зазначити, чимало користувачів написали, що працюють у «звичайному IT», але у вільний час роблять свої інді-ігри. Хоча є й небагато тих, хто перейшов у незалежний ігробуд повністю.
Ми не будемо переказувати всю переписку, ви можете почитати її в оригіналі. Та ось, що нас цікавить, спільното.
21 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів