«Чи це того вартувало?»: На Reddit обговорюють перехід з IT у геймдев заради мрії робити ігри

На Reddit запитали у розробників, які раніше працювали у звичайному IT, але перейшли в геймдев, чи варто воно було того, чим довелося пожертвувати заради бажання робити ігри та чи не шкодують вони про такий вибір. Це викликало жваве й цікаве обговорення, тож ми вирішили зібрати для вас деякі думки, якими там поділилися.

Але спочатку оригінальний сабж:

Software Engineers, які перейшли у розробку ігор: чи це того вартувало?

«Багато людей, які працюють на „традиційних“ посадах software engineers, але почуваються професійно нереалізованими, схоже, розглядають можливість переходу в геймдев (включно зі мною). Але ми всі знаємо, що це має вагомі недоліки: головним чином, work-life balance та розмір компенсації. Усі кажуть, що вакансії розробників ігор, як правило, дуже вимогливі, але платять менше середнього, якщо порівнювати з іншими сферами IT. Тому я хотів би почути відгуки людей, які це зробили. Якщо ви раніше працювали на звичайній, „нудній“ роботі в галузі web/mobile/data science/будь-чого і вирішили поринути в ігробуд, чи варто це того? Чим вам довелося пожертвувати, щоб це зробити? Ви про це шкодуєте?» — запитав користувач з нікнеймом meanorus.

У коментарях зібралися різноманітні «фідбеки» — від позитивних до негативних.

«Мені це подобається, я прийшов із web-сторони фінтехіу та перейшов у AAA-відеоігри.

Я вважаю роботу значно цікавішою, кориснішою та захопливішою. Мені подобається ходити на роботу, а ще дуже насолоджуюся як своєю творчою самореалізацією, так і людьми, з якими працюю.

Більшість цікавих друзів, з якими я познайомився і яких я залишив у своєму житті, пройшли через індустрію ігор.

Компенсації не на рівні Кремнієвої долини, але це більше, ніж зарплата більшості людей, і це дуже комфортне життя.

Нарешті, відчуття, як люди грають і люблять ігри, над якими ви працювали, неймовірні... Я не можу проміняти це, коли ти вперше бачиш культурний вплив своєї роботи, наприклад собаку чи дитину, названих на честь персонажа, або тему весілля... Таке відчуття, ніби ти є частиною культурного ландшафту, що неймовірно (для мене)», — ділиться JustinsWorking.

У коментарях його підтримали особливо за останній аргумент:

«Бачити, як діти грають в ігри, на створення яких я витратив роки, це найкорисніша IT-робота, яку я міг уявити.

Створення веб-сайтів або банківського програмного забезпечення звучить так нудно. Ви не змусите мене робити це за більші гроші», — підтримує попереднього коментатора tcpuki.

«Справді. Я полишив галузь космічнокорабельного дизайну заради ігор, я ніколи не був щасливішим!» — ділиться щасливим досвідом інший користувач.

Відзначають і мінуси геймдеву та те, що ця галузь складніша.:

«Я працював у двох FAANG-ах і мав десятирічний досвід роботи з програмним забезпеченням. Нещодавно перейшов у розробку ігор; Я все ще „у фазі медового місяця“, але мені це подобається.

На мою думку, це складніше, але це, ймовірно, через те, що все обертаються довкола великої кількості нових концепцій.

Ви маєте бути реалістами та розуміти, що тут є свої проблеми. Я маю фінансову стабільність завдяки попередній роботі, що значно допомагає. Оплата (у геймдеві) однозначно гірша.

Я не шкодую про це; у гіршому випадку, я повернуся до програмного забезпечення з ширшим набором навичок.

Я пожертвував гарним пакетом акцій, але у відповідь відчуваю, що мій рівень стресу і здоров’я тепер значно кращі», — поділився Zehhu.

Є й ті, хто покинули геймдев через його «недоліки»:

«Я працював над іграми 10 років і перейшов у технічну компанію рік тому. Ось що я відчуваю:

  • Розробники ігор заробляють значно менше. Після переходу мій пакет збільшився на 50%, чого я не міг би заробити на попередній роботі.
  • У розробників ігор є свої норми. Майже кожна ігрова компанія бореться за виживання на ринку. Навіть такі великі ігрові компанії, як EA, Ubi, Blizzard. Якщо команда продукту не зможе випустити хорошу гру, вона зіткнеться зі скороченням штату, реструктуризацією команди, без бонусів і відмітки про роботу над тайтлом у резюме. Тому розробники ігор дуже зосереджені на оформленні та поверненні продукту. Інші люди згадували, що це зазвичай top-down workflow, що я можу підтвердити. Це дуже відрізняється від таких компаній, як FAANG. При цьому, люди дуже зближуються, тому що команда зазвичай не велика.
  • Це дуже особисте питання, чи будете ви виконувати роботу. Якщо ви любите гру і компанія має хорошу репутацію, тоді вперед! Швидше за все, вам це сподобається. Приклади: LoL @Riot Games, Uncharted @Naughty Dog, PoE @ GGG.
  • Ніколи, ніколи, не долучайтеся до невідомої невеликої компанії чи навіть до компанії з поганою репутацією, щоб „сподіватися“ отримати задоволення. Це жахлива ідея. Ви, швидше за все, будете ненавидіти роботу і пошкодуєте про своє рішення.
  • якщо ви все ж хочете спробувати, зробіть усе можливе, щоб зрозуміти компанію, з якою ви спілкуєтесь. Якщо вам не дуже подобаються їхні продукти та культура, не йдіть туди. Невідповідність вашим поглядам та погана культура можуть сильно зіпсувати ваш досвід.», — радить muddyHands.

Є й ті, хто ввадає, що воно того не вартувало:

«Ні, не вартувало. Work-life balance та компенсації — це проблеми, про які всі говорять, та, окрім того, серед розробників ігор частіше розвинена „вертикальна ієрархія“, ніж в інших частинах IT-індустрії.

Я б не сказав, що ніколи більше не піду у геймдев, але якщо я це зроблю, це буде більше схоже на „післяпенсійне хобі“, ніж на реальне основне джерело доходу.», — каже gcampos.

Варто зазначити, чимало користувачів написали, що працюють у «звичайному IT», але у вільний час роблять свої інді-ігри. Хоча є й небагато тих, хто перейшов у незалежний ігробуд повністю.

Ми не будемо переказувати всю переписку, ви можете почитати її в оригіналі. Та ось, що нас цікавить, спільното.

Чи є серед нас ті, хто перейшли зі звичайного IT у геймдев? І що, чи воно того вартувало? Чи ви задоволені? Чим, крім зарплати, довелося пожертвувати? Чи може, ви спробували геймдев та повернулися назад в IT? Чи погоджуєтеся з тим, що писали у коментарях, які ми навели тут як приклад? Розповідайте у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Якось через кілька років після старту кар’єри мені набридло працювати над тими продуктами, якими я ніколи не користуюся, і я пішов у ґеймдев. Пропрацював рік і повернувся, чому справді радий. Ентерпрайз таки дає кращі гроші, немає понаднормової роботи, зарплату не затримують. Так, мені тепер знову важко пояснити в двох словах чим я займаюся, і робота, можливо, нудніша, але це ж дуже суб’єктивно. Ну а ігри? Коли працював, то грався в нашу гру щовечора, коли ж звільнився, то якось бажання грати майже відразу зникло.

Після якогось моменту не можу грати в ігри, пару годин і набридає. Цілковито штучні світи, десь може бути якась процедурна генерація, але всі NPC поводяться як NPC. Весь час є враження що все ще штучно.
Цікаво зрозуміти що дає людям таке враження, що працювати в геймдеві краще ніж «просто в IT»

Тоже щось подібне відчуваю. Хоча завжди був задротом. Тепер просто тошнить від ігрух

Мене врятувала зміна процесу гри. Я придбав собі Nintendo 3DS. І перших годин 300 ігор просто як мить пронеслися.
А потім просто через раз: пк та 3ds.

Редакції:

Work-life balance та компанія — це проблеми, про які всі говорять

не «компанія», а «компенсація»

дякую, виправили

Не знаю, іноді питаю себе «а нахіба я цим займаюся, якщо, вклади я стільки зусиль в вивчення якогось программування-дата-сайенс-для-фінтеху», я б заробляв кратно більше (хоча мені й того що зараз маю вистачає вище даху).
А потім думаю що мені мало що взагалі в житті настільки цікаво, що я готовий цим займатися 8 годин в день + після роботи вивчати ще щось у вільний час, роками не беручи відпустки.
Колись проходив через важкий період в житті (переїзд, розрив стосунків, сімейні негаразди), то мене тільки ігри і малювання (я художник в геймдеві) рятували.
Іноді думаю що життя звичайного норміса з цілями типу «купити великий будинок, крутий позашляховик і їздити кілька разів на рік в якісь пафосні дубаї щоб робити фотки для інсти усім на заздрість» простіше (бо подібні штуки це більш об’єктивний критерій «успіху в житті» і, як наслідок, більш прямо впливаючий на самооцінку), але, задумуючись, я б мабуть так не зміг бо мені це просто не цікаво. Я б здурів, якби мені ~половину свідомого життя довелося б робити якусь маячню, в котрій я взагалі незацікавлений, але котра дає достатньо грошей щоб заткнути внутрішню порожнечу усякими цяцьками для дорослих та «соціальним статусом».

Не знаю, чи UI/UX дизайнери вважаються айтішниками (: але задоволення в геймдеві більше ніж в звичайному айті середовищі, особисто для мене. Зп стала вищою, задоволення від роботи просто шикарне. Звісно, якщо розцінювати своє існування як заробляння грошей, то геймдев програє, але життя занадто коротке, щоби витрачати його на лендінг пейджи, сайти, застосунки тощо, які з часом забудуть, а от в ігри можна грати завжди.

Те саме справедливо і для геймдеву. Нащо витрачати час на мобільні три в ряд, гачі і черговий gaas клон, які всі забудуть через рік? Думаю що відсоток успішних і хороших ігр, цікавих і fulfilling для розробника, співставний з кількістю хорошого ентерпрайз софта, або заліза. Далеко не всі попадуть в топ компанії, що в геймдеві, що в ентерпрайзі.

Це цікаво

Геймдев себе айті не вважає

Це як стоматолог не лікар

Геймдев це ІТ бо гра це комп’ютерна програма. Неважливо що робить програма — складає 2+2, трекає ціни на нафту чи будує віртуальну космічну імперію, люди що її розробляють — це розробники програмного забезпечення. А отже, айтішники.

Я думаю, кожен має право для себе сам вирішувати, ким він є — айтішніком, інженером, митцем чи фуд-тревел експертом з хоббі у геймдеві

Можна вважати себе хоч Наполеоном, але якщо гра = програмне забезпечення, то розробник гри = розробник програмного забезпечення, простими словами — айтішник.

Панове редакція, реддіт наче доступний. Англійську наче всі знають. Може, будете генерувати свій контент?

Звісно, реддіт доступний і англійську знаємо. Але слідкувати за всіма постами на реддіті — нереально. Якщо хтось робитиме це за мене і публікуватиме лише найцікавіше, то це прекрасно.

Я перешел из геймдева в «звичайне айти». В геймдеве работал на одного из гигантов рынка.

Результат по зарплате:
Зарплата выросла сразу почти в два раза, при том, что сложность задач существенно уменьшилась, перешел с сеньорской позиции на мидловскую+.
Сейчас, на сеньорской позиции, зарплата примерно трекратная по сравнению с той, что я имел в геймдеве. Сложность задач сопоставима.

Результат по вовлеченности:
Геймдев несравнимо интереснее энтерпрайза.

Вывод: геймдев, это скорее оплачиваемое хобби, чем способ заработка.

Как в любом правиле, есть исключения, например, люди, которые закладывают свой дом, 2 года сидят в гараже, делают игру мечты, она выстреливает и приносит золотые горы.

Важно соотношение таких исключений к правилу. Так сложилось, что у меня много знакомых в геймдеве. Немало из них пилили/пилят свою индюшатину, двое даже открыли свои студии разработки. Золотых гор не получил никто.

Підписатись на коментарі