Огляд S.T.A.L.K.E.R. 2: Відчуй абсолютну свободу гри у демоверсії (переклад статті)

Переклад статті Джо Скребелза, головного редактора XBox Wire для каналу Ігрові Партизани

СТАЛКЕР 2: Серце Чорнобиля вражає з першого погляду — гра починається із того, що ваш персонаж Скіф лежить посеред радіоактивного лісу й роззирається довкола, коли бачить свою закривавлену ногу, яку гризе пес- мутант. Ви в паніці, пістолет заклинило, як раптом собаку підхоплює атмосферна аномалія й пес, зрештою, вибухає. Як я й казав, вражає з першого погляду.

Довгоочікуваний сиквел культової класики в жанрі шутер від першої особи відразу захоплює всю вашу увагу. До того ж, у вас є можливість випробувати її в демоверсії на gamescom. Першій в історії гральній демоверсії, яка точно знайде, чим вас здивувати.

Найбільше у демо вражає свобода рухів та дій. Студія GSC Game World дає нам чітко зрозуміти, що демо — це лиш краплина в океані величезної гри, що досі знаходиться в розробці. Та все ж нам дозволяють зазирнути за куліси: коротка розмова з таємничим незнайомцем, який відправляє нас поговорити з місцевими жителями вказує на те, що демо — це лиш звичайне вивчення місцевості. Однак це чіткий знак, що демонструє гру, як цілий світ, який пропонує вам безліч варіантів вибору від самого початку. А також можливостей реалізувати їх так, як того бажаєте саме ви.

Вибір — ось що переслідує мене від самого початку, коли я пробираюся крізь контрольно-пропускний пункт, встелений мертвими тілами, й гребу собі все, що попадається під руку, перед тим, як дістатись до оточеної дикими псами халупи.

Раптом переді мною з’являється постать. Я бачу, що вона озброєна, і вмить відкриваю по ній вогонь. Якби ж я знав, що вбиваю місцевих жителів, до яких мене відправив таємничий перехожий, і котрі відчайдушно захищаються від псів, з якими, врешті-решт, доведеться зіткнутися і мені. На щастя, гра на цьому не закінчується — так, я зробив (поспішний) вибір і тепер доведеться за нього розплачуватися. Можливості закінчити позасюжетний квест у мене більше немає, однак те, що мені вдалось залутати, зіграє неабияку роль у майбутньому.

Стрілянина швидка та жорстка — зброя навіть не вистрілює, а ритмічно б’є. Навіть найменший калібр вражає шаленою віддачею. Я натрапляю на ворожий табір бандитів, які щойно побачивши мене, відкривають вогонь, та я швидко прориваюсь крізь них. Щоправда, з аптечкою варто бути обережнішим: крім важкої атаки бандитів, що стоять впритул, карта, створена ШІ, підказує, що частина із них обходять мене з іншого флангу в той час, коли решта ховаються за стінами та машинами, аби відволікти на себе вогонь. Мораль зрозуміла: завжди будь готовим діяти, логічно думати та безжалісно убивати.

Окрім цього, GSC Game World уміло передає усю потужність ігрового рушія Unreal Engine 5: завдяки ньому ми бачимо фантастичну картинку замість реального огидного світу The Zone (Чорнобильської зони, назва дана забороненій території внаслідок ядерної катастрофи на Чорнобильській АЕС). І вона є надзвичайно деталізованою: покинуті будівлі, через вікна яких пробивається тьмяне морозне світло; старезні ліси, стежки яких помальовані сяючими бульками викривленої реальності; закутки безголосих людей у глушині.

Врешті-решт, у мене з’явилась нова мета: знайти місцеве село, Залісся. Проте тільки-но я туди дістаюсь, по радіо говорять про якийсь «Викид» — миттю дізнаюсь, що це, як зривається шалений вітер, небо заливається кольором крові, а гострі блискавки починають бити у саму землю. Я щодуху мчу до бомбосховища, й ось переді мною фінальна сцена: хтось у масці різко з’являється у дверях і саме вчасно затягує мого, уже майже непритомного, персонажа всередину.

Таким було моє перше враження від СТАЛКЕРА 2: блокбастер, сповнений свободи дій, та події, що продовжують розгортатися із холоднокровною жорстокістю та провокаційністю, як в оригінальних іграх. Цікаво, які жахи та відкриття приховує The Zone.

Джерело: news.xbox.com

🎮 Пишете або знімаєте огляди на ігри? Надсилайте їх нам на форум!(публікуємо лише унікальні текстові огляди, а відео-огляди — з текстовим супроводом)

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ну я б не сказав, є деякі речі які виглядають не на 2023, але все ж таки по графіці набагато краще. Плюс до всього сказаного гра ще досі в розробці.

Трейлер сильно мажиться на Ютабі, я уже мовчу про геймском. Все що потрібно, щоб Сталкер виглядав краще це включення РТХ і налаштування пост-процесу. Єдина реальна претензія до розробників це налаштування Віддачі, це треба було робити до трейлера, а то ці тестові анімації і дим виглядають ну дуже тупо для серії Сталкер.

А як в твоїй уяві виглядає Сталкер 2?

як на пререндерених тизерах де фрейм відмальовується 40 секунд? не варто було очікувати неймовірної картинки, ми всі любимо сталкер не за графіку

Чи буде рижим походити без стрілянини ?

Підписатись на коментарі