Які помилки у своїх іграх ви знаходили після виходу демок?
Днями Tay Elenberg — художниця, аніматорка та співзасновниця творчого дуету з Києва Weasel Token, що працює над 2D-головоломкою Puzzles for Clef, — поділилася в Twitter (Х) таким «одкровенням»:
Знаєте, цей момент, коли робота вже закінчена, ви її вже виклали в інтернет, пройшла купа часу і...
І тут ви раптом бачите, що зробили тупу помилку. Так от, я забула намалювати бантик на капелюху, зробила тільки хвостики. Як? Так? Сталось? Ви б й не помітили, якби я не сказала.
Гра Puzzles for Clef ще не вийшла в реліз, а планується на
А які помилки ви знаходили у своїх іграх після виходу загальнодоступної демоверсії? Як швидко вдавалося їх виправити з патчами? Чи вплинули ці помилки на фідбек гравців? Розповідайте у коментарях, дорогі ігротворці!
Читайте також: Тиждень до релізу: що може піти не так? Історії та поради розробників
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів