Які помилки у своїх іграх ви знаходили після виходу демок?

Днями Tay Elenberg — художниця, аніматорка та співзасновниця творчого дуету з Києва Weasel Token, що працює над 2D-головоломкою Puzzles for Clef, — поділилася в Twitter (Х) таким «одкровенням»:

Знаєте, цей момент, коли робота вже закінчена, ви її вже виклали в інтернет, пройшла купа часу і...

І тут ви раптом бачите, що зробили тупу помилку. Так от, я забула намалювати бантик на капелюху, зробила тільки хвостики. Як? Так? Сталось? Ви б й не помітили, якби я не сказала.

Гра Puzzles for Clef ще не вийшла в реліз, а планується на 3-й квартал 2023 року і нині має тільки демо.

А які помилки ви знаходили у своїх іграх після виходу загальнодоступної демоверсії? Як швидко вдавалося їх виправити з патчами? Чи вплинули ці помилки на фідбек гравців? Розповідайте у коментарях, дорогі ігротворці!


Читайте також: Тиждень до релізу: що може піти не так? Історії та поради розробників

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Коли ми випустили свою першу гру, в нас був доволі локальний конкурс: хто пройде найбільше днів у грі — отримає піцу. Та на наступний день виявилось що після проходження 40 дня лічильник днів не змінювався, тому ніхто не міг набрати більше 40 днів. Ми швидко випустили патч, хоча в плей маркеті він перевірявся 2 дні. Це була доволі не приємна ситуація, хоча в результаті свої результати надіслала лише одна людина, тому з пошуком переможця проблем не було.

Підписатись на коментарі