Розробка українського стелс-екшену
Усім привіт! Робоча назва проєкту — «Sich (Origins) Project». Перше, що слід знати про цей проєкт, — це не історія героїчно-визвольної боротьби українського народу. Це пригода, що розгортається на тлі раннього українського Відродження, у
Протагоніст — колишній лицар Київського воєводства, який безславно завершив свою службу після невдачі в першій московсько-Литовській війні. Крім того, як другий син дрібного шляхтича, він лишився без спадщини. Герой вирушає до південних кордонів України, де проходять межі з Османською імперією.
Ця земля слабко контролюється будь-якою зі сторін, тому тут панують більш вільні порядки і, серед звичайних людей різних етнічних груп і релігій, тут приховуються всілякі шукачі кращої долі та авантюристи. Головний герой оселяється в містечку на березі Дніпра і виконує різні завдання.
У певний момент місцевий Войт повідомляє, що нижче за течією Дніпра, османи ведуть якісь розкопки і можливо знайшли щось цінне. Так починається пригода, в якій, тікаючи від помсти османів просторами Великого лугу, герой зустрічає прото-козаків, майбутніх засновників Запорізької Січі.
За сеттинг-референс взято Kingdom Come Deliverance, Plague Tale та Велен з гри Відьмак 3. А що стосується геймплею, гра більше тяжіє до Ghost of Tsushima, але на відміну від останньої, у нас стелс-екшн з лінійним проходженням. Гра знаходиться на дуже ранньому етапі розробки і початково не планувалася як великий проект.
Я працюю левел-артистом в одній великій компанії, але іноді роблю пет-проєкти для портфоліо. Власні проєкти я реалізовую в Unreal Engine. В якісь моменти мені набридло робити звичайні рендер-відео локацій і я вирішив зробити повноцінну ігрову демку з однієї з локацій (у цьому випадку — тропічний острів). Порушивши пайплайн розробки та знехтувавши контролем версій, через місяць розробки я повністю зламав білд.
Strange Island Gameplay Preview with Comments
Далі я вирішив почати з нуля, але взяти більш цікавий і оригінальний сеттинг. Перші місяці я витратив на створення базових механік і блокінгу, взявши на себе роль тех-артіста, ШІ-інженера та левел-дизайнера одночасно. Так, я маю деякі знання в блупрінтах і тех-арті загалом, але вони недостатні, тому механіки досі в сирому стані.
«Sich Project» First Month of Developing
Нещодавно до мене приєднався мій колега з GameDev Camp, Нікіта Бірюкович. Основна його спеціалізація — концепт-арт, але він також працює над левел-та енвайронмент-артом.
У команді також є ще один колега з GameDev Camp — програміст Максим Москальчук. Він допомагає вирішувати проблеми, пов’язані з контролем версій, тому ми жартуємо, що він наш Гітхаб-інженер. Але він не долучений повноцінно до розробки, оскільки є спеціалістом з Unity С#.
«Sich Project»: 4 Month of Developing (3 minutes Actual Gameplay)
Саме тому нам дуже потрібні технічні спеціалісти в команді, які мають досвід роботи з Unreal Engine С++. Зараз ми знаходимося в пошуках людей, які приєднаються до нас на ентузіазмі, оскільки проект некомерційний.
Протягом року-півтора ми плануємо завершити створення демки першого акту гри і, вже маючи більш-менш повноцінний продукт, шукати фінансування для розширення проєкту. Щодо того, чи буде це early access, краудфандинг чи можлива співпраця зі студією, ми ще не вирішили.
В кінці трохи гумору
In The Air Tonight (Sich Project Drum Cover)
12 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів