Розробка українського стелс-екшену


Усім привіт! Робоча назва проєкту — «Sich (Origins) Project». Перше, що слід знати про цей проєкт, — це не історія героїчно-визвольної боротьби українського народу. Це пригода, що розгортається на тлі раннього українського Відродження, у 1500-х роках до заснування Запорізької Січі. Україна є частиною ВКЛ-конфедерації.

Протагоніст — колишній лицар Київського воєводства, який безславно завершив свою службу після невдачі в першій московсько-Литовській війні. Крім того, як другий син дрібного шляхтича, він лишився без спадщини. Герой вирушає до південних кордонів України, де проходять межі з Османською імперією.


Ця земля слабко контролюється будь-якою зі сторін, тому тут панують більш вільні порядки і, серед звичайних людей різних етнічних груп і релігій, тут приховуються всілякі шукачі кращої долі та авантюристи. Головний герой оселяється в містечку на березі Дніпра і виконує різні завдання.


У певний момент місцевий Войт повідомляє, що нижче за течією Дніпра, османи ведуть якісь розкопки і можливо знайшли щось цінне. Так починається пригода, в якій, тікаючи від помсти османів просторами Великого лугу, герой зустрічає прото-козаків, майбутніх засновників Запорізької Січі.


За сеттинг-референс взято Kingdom Come Deliverance, Plague Tale та Велен з гри Відьмак 3. А що стосується геймплею, гра більше тяжіє до Ghost of Tsushima, але на відміну від останньої, у нас стелс-екшн з лінійним проходженням. Гра знаходиться на дуже ранньому етапі розробки і початково не планувалася як великий проект.

Я працюю левел-артистом в одній великій компанії, але іноді роблю пет-проєкти для портфоліо. Власні проєкти я реалізовую в Unreal Engine. В якісь моменти мені набридло робити звичайні рендер-відео локацій і я вирішив зробити повноцінну ігрову демку з однієї з локацій (у цьому випадку — тропічний острів). Порушивши пайплайн розробки та знехтувавши контролем версій, через місяць розробки я повністю зламав білд.
Strange Island Gameplay Preview with Comments

Далі я вирішив почати з нуля, але взяти більш цікавий і оригінальний сеттинг. Перші місяці я витратив на створення базових механік і блокінгу, взявши на себе роль тех-артіста, ШІ-інженера та левел-дизайнера одночасно. Так, я маю деякі знання в блупрінтах і тех-арті загалом, але вони недостатні, тому механіки досі в сирому стані.

«Sich Project» First Month of Developing

Нещодавно до мене приєднався мій колега з GameDev Camp, Нікіта Бірюкович. Основна його спеціалізація — концепт-арт, але він також працює над левел-та енвайронмент-артом.


У команді також є ще один колега з GameDev Camp — програміст Максим Москальчук. Він допомагає вирішувати проблеми, пов’язані з контролем версій, тому ми жартуємо, що він наш Гітхаб-інженер. Але він не долучений повноцінно до розробки, оскільки є спеціалістом з Unity С#.

«Sich Project»: 4 Month of Developing (3 minutes Actual Gameplay)

Саме тому нам дуже потрібні технічні спеціалісти в команді, які мають досвід роботи з Unreal Engine С++. Зараз ми знаходимося в пошуках людей, які приєднаються до нас на ентузіазмі, оскільки проект некомерційний.

Протягом року-півтора ми плануємо завершити створення демки першого акту гри і, вже маючи більш-менш повноцінний продукт, шукати фінансування для розширення проєкту. Щодо того, чи буде це early access, краудфандинг чи можлива співпраця зі студією, ми ще не вирішили.

В кінці трохи гумору
In The Air Tonight (Sich Project Drum Cover)

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось10
До обраногоВ обраному3
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

привіт вам.
А скажіть будь ласка (може я пропустив): де ви дістаєте зброю і обладунки для персонажів? самі робите чи купуєте в магазині?

Звучит как что-то такое что лучше пройти мимо. Взять сетинг и сделать в нем клон других игр, ещё и очень скромный по масштабам такая себе затея

Ну всьо розходимось!) Кодзіма злізай з коня))

Можливо вам потрібен 3д просп моделлер. Готовий попрацювати, на волонтерських засадах

Для зв’язку телеграмм: @I_Gelassen

Привіт! Наразі потребуємо технічних спеців, але можливо згодом зможемо спрацюватися, якщо ще буде актуально :)

Дуже цікаво. На яку адресу можна Вам надіслати мотиваційний лист щоб долучитись?

Привіт! А яка в тебе спеціалізація?

Виглядить непогано. А який фреймворк використовуєте? Не пробували ACF — www.unrealengine.com/...​work-c-action-rpg-creator ?

Ні, фреймворки не використовували. Все з нуля

Круто! Завжди було цікаво побавитися в нашому сетінгу. Доведіть її до релізу! :)

Підписатись на коментарі