В яких іграх ви отримали 100% досягнень? На які пішло найбільше часу?

Практично в кожній грі є досягнення, які можна отримати в процесі проходження. Частина гравців до них байдужа або сприймає просто як приємний бонус. Та деякі знаходять насолоду в тому, аби отримати всі ачівки, залишені ігроробами.

А як щодо вас? Чи є ігри, в яких ви отримали 100% досягнень? Якщо так, то що це за тайтли і на здобуття якої ачивки у вас пішло найбільше часу?

Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Зазвичай досягаторством в іграх не займаюсь. Але на 100 виконую ачівки в тих випадках, коли гра затягує настільки, що не відлипаю від неї, поки не поглину увесь можливий контент.
— Death Stranding
— Elden Ring
— Ghostrunner
— God of War
— What Remains of Edith Finch

На «общажному» пiратському серверi World of Warcraft 1.4 з рейтами x1 я єдиний хто здобув ранг Grand Marshal. Треба було заробити 60000 honor points. За вбитого iгрока давали до 20, за друге вбиство ще менше, а за третє взагалi пару пойнтiв. За короля в столицi давали здається 30 пойнтiв, за охорону ще щось насипали. Грало нас в кращi часи ну максимум 20(половна орда, половина альянс), тому за гравцями я гонявся всюди де мiг дiстати. Через мене один з гравцiв кинув грати(можливо вiн вдячний менi, хтозна), бо вiн був моïм улюбленцем, його я вбивав першим i постiйно полював на нього. З тих часiв задротити перестав, граю на easy режимах та не женусь за нагородами.

У мене не так багато платин, всього 30, але всі я пам’ятаю та дуже теплі спогоди. Найдовша моя платина це GTA 5, там вийшло загалом 580 годин, а найдовше досягнення пов’язане з Just Cause 3, де потрібно завершити всі випробування. JC3 стала однією з моїх перших ігор на PS4, тому навіть не впевнений як добре зараз вона грається, але 170 годин я там відбігав) А про найулюбленішу платину з впевненістю можу сказати, що це Death Stranding, гра від якої я нічого не очікував, а отримав неймовірно багато емоцій, хоча вдалося пройти тільки за другим разом. Було цікаво почитати думку людей з коментарів та повністю згоден, що досягнення мают приносити задоволення, а не роздратування

GTA vice city and GTA SA. оскільки тоді не було в мене інтернету(десь 2002 — 2005) і було багато вільного часу тому грав в них багато, так і набрав 100% .

В жодній. Найближче наблизився я думаю в God of War — 78%.

Щось я з віком почав все більше помічати що повертатися та перепроходити сюжетні ігри мені не цікаво. Хоча раніше я міг тупо заходити в який небудь Сталкер чи Фоллаут просто — «побігати по пост-апокаліптичному світ». Якби в першому Сталкері (особливо в Зові Прип’яті) були досягнення думаю в мене булоб 100 відсотків тому що я награв в нього безліч годин просто гуляючи по Зоні.

Зараз я так вже не вмію.

Зазвичай, я не вибиваю досягнення в іграх і, навіть, не знаю в скількох іграх вибив 100%. Згадав тільки Razor 2 та димейк Pac-Man Championship Edition. Від останньої мало пальця не зламав.

Але мені подобається збирати секрети та апгрейди в іграх. Так я зібрав усе в Metroid Zero Mission, Metroid Samus Returns, The Legend of Zelda A Link Between Worlds, Castlevania: Harmony of Dissonance, Astalon: Tears of Earth і т.д. Також подобається вибивати всі варіації сюжету та кінцівки, як от у Bloodstained: Curse of the Moon.

Тобто цікаві ігри мені подобається проходити на 100%, але це не стосується досягнень і додаткових режимів.

God of War (2018) — отримав всі ачівки під час проходження, єдине що робив спецом для 100% це ворон вбивав, бо після проходження їх залишилось 2 чи 3 штуки не вбитих і довелось пошукати щоб ачівку зробити
Bloodborne — дізнався що можна отримати всі кінцівки без проходження гри три рази, єдине що робив це погрався з сейвами і пройшов фінального боса тричі, все інше отримав під час проходження

8 ігор пройшов на 100% досягнень. 7 із них видавали практично всі досягнення по мірі проходження, і тільки одну треба було пройти 4 рази, щоб отримати їх усі (перше проходження — виконання абсолютно всіх квестів, решта 3 якнайшвидше, щоб наприкінці отримати бажану ачівку). Це був Fallout: New Vegas — моя улюблена гра після Скайріма.

God of War (2018)

В жодній ) Я в ігри граю для розслабону, іноді навіть на easy/story mode, ніколі не перепрохожу

Підтримую. Не бачу сенсу робити собі нерви в тому, що покликано їх розслабити.

Якщо пройтись по найдовшим, то
на першому місці cookie clicker — 620 годин

На другому місці injustice 2 — 372 години. На 150 годині я вибив усі досягнення крім Cat Fight для якого треба перемогти Гепарду, граючи за CatWoman прийомом Cat Call

На третьому місці Batman Arkham City — 160 годин. З радістю пройшов би ще раз. Більшість часу пішло на екстрим випробування

Четверте місце — Batman Arkham Knight 134 години. Після платин в попередніх іграх відчувається дуже легко.

Пʼяте місце — the evil within з доповненнями — 87 годин. Найсильніше в грі це рівень складності Акуму, де тебе вбиває все з одного удару.

Якщо вам цікава тема досягнень, то буду радий, якщо подивитесь мій канал :)

youtube.com/@Dmytrojoetarovych

We Were Here Too
CARRION
NOT A HERO
Ready or Not
Ravenous Devils
Neighbours back From Hell
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
Bloodshore
Police Stories
Hotline Miami
Road 96
My Friend Pedro
Furi
DEATHLOOP
Midnight Fight Express и тд

Elden Ring перша та (поки) остання стовідсоткова гра

Ой, та багато: CS:GO; Serious Sam 3 та Serious Sam Revolution; Bioshock (всі частини); The Talos Principle; Spec Ops: The Line; SOMA; Plants Vs Zombies та малі інді. Найтяжче було Serious Sam 3 бо онлайн мертвий в грі і треба було залучати друзів з інтернету, і також було тяжко з Bioshock, особливо Infinite через грінд тих чи інших апгрейдів та грошей

Half-Life усі частини, terraria і зараз elden ring проходжу щоб останню отримати

У Zelda minish cap задовбався крафтити ті статуетки ще й кожного разу діалог не можна скіпнути

Це в цій Зельді треба збирати половинки медальйонів і поєднувати їх з іншими половинками, які є у кожного персонажа гри?

Кошмар, це божевільна механіка collectibles і це зробили Capcom O_o

Можливо, коли небудь, дійду до збору усього в цій грі, але поки що пропустив.

Гра «Fuck Putin» в стімі, 100/100 досягнень) За 6 годин все здобув перебуваючи в АФК, але можливо і за 2 години всі досягнення здобути

Підписатись на коментарі