Огляд Pokemon Sleep

Лінзи:

Ціль:

Зібрати компоненти рішень студії, видавця та користувачів;

Питання:

Що маю на увазі під оглядом?

Огляд — це збір фактів про продукт з поверхневими висновками, пошук неповерхневих зв’язків у виробничих рішеннях, а також думки про те, що з того.

Як виглядає геймплей Pokemon Sleep?

«Потрібно більше зануритись у покемономанію і додати до стилю життя більше франшизи Pokemon», ще потрібно регулювати сон — ця гра закриє обидва запита.

  1. Спиш та фіксуєш — це кор механіка гри, збираємо за це ресурс для залучення у економіку грінда;
  2. Збираємо стилі сну покемонів (фото), та помічників покемонів у команду, не завдяки битвам з ними, а завдяки їх годуванню. У грі приблизно 100 покемонів та на кожного 5 стилів — вітаю колекціонери;
  3. Після того на галявині спостерігаємо чотирифазну анімацію зібраних покемонів;
  4. Годуємо головного соню (покемон Снорлакс);


На тому може і все, але з цього етапу гра залучає гравця до водоспаду колекціонування та усіляких маніпуляцій із цією колекцією. Тож це буде метагейм (залучення до додаткової активності у грі з ціллю монетизувати гравця, є частиною терміна метагейм).

Окрім отримання даних про свій сон, записи свого храпу та місячної статистики, гравець мандрує галявинами світу покемонів.
Нові галявини = нові покемони.

Які додатки з відстеження сну гейміфікували частину свого UX? GPT

Який наразі комерційний показник гри? App magic

Поки інші ігри Покемонів та додатки з відстеженням сну не підтягнулись у граф подібності, вважатиму Pokemon Sleep оригінальною*, за рішення наповнити функціоналом гру, а не гейміфікувати монетизацію.

Доречі ось порівняння зі схожими додатками. Нижче показники прибутку у липні 2023 гейміфікованих додатків з відстеженням сну.

Але життя лідера цього топу (Sleep Cycle-Sleep Tracker) почалось ще у 2014, що у сучасних гравців? Подібні до цього та більш нові додатки мають такі показники:

  • Sleep Monitoring
    • Завантаження 510 183 за останні 30 діб;
    • Прибуток 118 985 за останні 30 діб;
    • Має гейміфікацію у вигляді ачівок — лише один вид заохочення гравця за сон.
    • Sleepwave
      • Завантаження 27 970 за останні 30 діб;
      • Прибуток 468 за останні 30 діб;
      • Гейміфікація у вигляді контенту за показники сну, виглядає як тематичне різноманіття фракталів.

      Думки:

      • AR
        • Мені здається, що вплив на графік, тривалість та задоволення від сну грою є доповненням до реальності, де люди повинні спати;
        • Якщо гравець спить регулярно 8,5 годин, він отримує максимальний добовий показник балів сну. З тим прогресує майже максимально швидко у грі — завдяки цьому відкриває нові галявини, стилі сну, рецепти, отримує нових покемонів у команду.
        • Мультиверс навколо гасла «Catch them all».
          • У Niantic у продукті Pokemon Home одна з функцій — це трейдинг покемонів між іграми про покемонів, а у Pokemon Sleep — фото сну покемонів. Законектити ці продукти — потенційно вдале рішення заохочення гравця, за його бажання, занурити у лор своє життя, поступово поєднуючи відпочинок у різних жанрах, рух містом, сон тощо;
          • Закономірне питання, а що далі? Припускаю, що нові продукти матимуть розвиток у готуванні чи екосистемі оселі*.
          • Яка продуктова та соціальна цінність?
            • У рік презентації цього проєкту в Японії були проблеми із сном у зв’язку з низкою соціальних та культурних особливостей. До сьогоднішнього дня ситуація принципово не покращилася, тим більше, ковід теж вплинув на деякі риси цієї проблеми.
            • Чи допомагає популярна в регіоні франшиза привчати дітей до сну у відведений час? Чи спонукає дорослих гравців з GameBoy слідкувати за своїм сном та купити ще один периферійний гаджет для трекінгу сну та прослуховування співу від Пікачу? Звісно, таке комбо майже одразу зробить гру монополістом у жанрі. З назвою, наприклад сліптрек (sleeptrack*);
          • Чи цікаво з цим гратись?
            • Виклик у грі є, тільки якщо чинити супротив своєму сну;
            • Гадаю, через декілька років краще вирішиться питання розконекта у ночі з гаджетом Pokemon go + і він стане частиною інтер’єру спальні, а також частиною ритуалу сну та пробудження. Тож досвід AR між світами, де гравець ще і дослідник сну покемонів, здається мені цікавою іграшкою;
            • Технічні проблеми та фінансовий глузд.
              • Гра потребує обов’язкового підключення вашого смартфону до мережі на час сну — смартфони без функції блокування струму після повного заряду будуть перевантажувати свої акумулятори короткими зарядами до 100%;
              • Додатків для відстеження сну з більшим функціоналом за підписку чи одноразову покупку більше і вони дешевші;
            • Чи достатньо у грі відчуття спокою та зменшеного інформаційного галасу?
            Ось такий UI ближче до додатків ніж до полегшення у взаємодії, приклад мінімалдізму UI у грі Sky Children of Heaven;
            • Порівнюючи звуковий дизайн та UX інтерфейсів, Sky менше навантажує гравця дзвінкими звуками, візуальними структурами та громіздкими елементами, аніж ось це Pokemon Sleep vs Sky;
            • Схоже розробник більше мав рефів серед додатків, аніж серед ігор, або моє розуміння більш спокійної естетики в іграх хибне*;
          • Двоклікове готування — відпрацьоване із Зелди і до гк ранерів комерційно приваблива тема;
            • До естетики кулінарії — головний Покемон (Снорлакс), як прояв ненажери;
            • Цікаво, який логічний кінець чи заміна цього покемона буде у цій грі? Бо зміна у гіганта повинна перетворити гру у ферму;
            • Перший покемон не одразу потрапляє до колекції стилів сну. Наприклад, в мене вже 20+ годин і досі немає. Вважаю це 25-м кадром дизайну цієї гри, котрий спонукає гравця збирати стилі снів покемонів, щоб знайти стилі свого першого;
            Інтерактив — у тексті є декілька місць з поміткою «*» . Стосовно цих тверджень чи речень я маю сумнів, та мені цікавий фідбек читача. Залишайте, будь ласка, його у коментарях.

            Ресурси:

            • Годин геймплею — 20+
            • Витрачено грошей — 0
            • AERM

            Сподобався огляд? Відзначайте його вподобайкою або додавайте до обраного! До 14 серпня триває розіграш річної підписки на PC Game Pass за публікацію ігрових оглядів на GameDev DOU!

🎮 Пишете або знімаєте огляди на ігри? Надсилайте їх нам на форум!(публікуємо лише унікальні текстові огляди, а відео-огляди — з текстовим супроводом)

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному4
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі