Чому саме ви пішли працювати в геймдев?

Привіт, спільното! У липні ми публікували інтерв’ю з Олексієм Ковалевським — Graphics Programmer у N-iX Game & VR Studio, який розробляє ігри вже 10 років, а також має хобі — пивоваріння.

Окрім іншого, Олексій в інтерв’ю розповів:

«Розробляти ігри я хотів ще до школи. Уже в п’ять років я аналізував поведінку AI та ігрові механіки 8-бітних ігор. Якби не ігри, певно б, навіть не розглядав сферу IT як ту, з якою буду пов’язаний».

А чому саме ви пішли працювати в геймдев? Якщо через любов до ігор, то чи розглядали б для себе роботу в IT? Чи обрали б щось «менш технічне»? А може ви навпаки пішли з геймдеву в IT? Зізнавайтеся в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Є в мене знайомий хлопчина. У 16 років казав, що дуже хоче в геймдев, бо усі ті бази даних — страшенна нудота. Зараз працює PM-ом у Штатах, розробляють ентерпрайз на базі Oracle. У геймдеві пропрацював чотири місяці.

А потім приходиш такий, думаєш зараз я тут на C++ усім покажу. А тебе саджають писати серверну частину, для промо браузерної гри на flesh, яку замовила компанія яка продає газований напій і ваша контора там якись третій чи четвертий субконтрактор у великого відомого видавця. Лід лається з менеджером, що йому на ці строки треба 5 сініорів — а він йому два джуніора. Зарплатня таке собі, плинність кадрів, а шеф постійно ставить відділ web розробок, що на Java та PHP в приклад, бо у них нема перебоїв в замовленнях і чудовий квартальний ревенью, навідміну від вас.

Як почитав, та почув відгуки знайомих про постійні скотські умови на наших шхунах, зп нижче за кривавий ентерпрайз, постійні овертайми, засилля контор що пишуть дебільні копіпасти казуалочок (три в ряд, пошук фігні на картинці) на мобілки щоб задрачувати юзерів рекламою та свинячі ферми для вконтакте... і багато іншого в цьому стилі, відхрестився з самого початку вайті вайті від цього(нашого) геймдеву :-)

Сорян, не хотів образити сферу чи працівників, це лише моє рішення :-)

А може ви навпаки пішли з геймдеву в IT? А може ви навпаки пішли з геймдеву в IT?

У вас чятжпт зламався.
Геймдев це і є ІТ

Ну, IT це я вважаю складніше, це інженерія програмного забезпечення і все таке

Так і ігри це програмне забезпечення, де повно інженерії, особливо в движках типу анріалу чи юніті.

Якщо IT в іграх в плані розробки рушіїв — так. Якщо кодування ігор у самому рушії — ні. Надто різні напрямки і рівні програмування

ні, це олдовий мем, що ІТ це де платять більше за менше

Чого би це ? В чому така різниця з іншим типом ПЗ ?

Підписатись на коментарі