Китай хоче обмежити користування смартфонами для дітей та підлітків. Як це вплине на найбільший у світі ринок мобільних ігор?

Адміністрація кіберпростору Китаю (орган, який регулює питання інтернету в країні) хоче змусити виробників смартфонів запровадити режими, які б заборонили неповнолітнім користувачам доступ до мережі на мобільних пристроях з 22:00 до шостої години ранку. Окрім того, провайдери мають встановити часові обмеження відповідно до запропонованих реформ.

Зокрема, мова йде про те, щоб:

  • підліткам віком від 16 до 18 років дозволити користуватися пристроями дві години на день;
  • віком від 8 до 16 років — одну годину;
  • дітям до восьми років — лише вісім хвилин;

Втім, Адміністрація вважає, що постачальники послуг повинні дозволити батькам відмовитися від часових обмежень для своїх дітей.

Ці заяви представників регулятора пов’язані з політикою Китаю, який останні роки все більше стурбований підвищенням кількості дітей з короткозорістю та інтернет-залежністю серед молоді. Наприклад, у 2021 році уряд запровадив комендантську годину для гравців у відеоігри віком до 18 років, а платформи для обміну відео (Bilibili, Kuaishou, ByteDance тощо) ще з 2019 року пропонують «підліткові режими», які обмежують доступ користувачів до контенту та тривалість використання пристроїв.

Нагадаю, що загальний дохід ринку ПК, мобільних і консольних ігор у Китаї становив $45,5 млрд у 2022 році, а за прогнозами перевищить $57 млрд у 2027 році. При цьому майже третина (31%) усього внутрішнього ринку витрачається саме на мобільні ігри. Загалом, Китай — найбільший у світі ринок за доходом від мобільних ігор. На нього припадає майже 32%.

Втім, дії Адміністрація кіберпростору Китаю та обмеження для дітей вже дали свої результати. У 2022 році вперше з 2005-го китайський сектор відеоігор впав. У порівнянні з 2021-м продажі зменшилися на 10,33%, а загальна кількість користувачів скоротилася до 664 мільйонів (це 0,33% менше, ніж роком раніше).

А ви як гадаєте, чи правильно Китай робить, коли обмежує дітям та підліткам користування смартфонами та ігровий час? Як це може вплинути на мобільний ринок загалом? Як би ви поставилися, якщо аналогічні обмеження почали б діяти в Україні? Наскільки такі кроки регуляторів дієві — чи зменшить це рівень інтернет-залежності у молоді? Та й взагалі, чи існує, на вашу думку, таке явище, як інтернет-залежність?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі