Огляд Prodeus у Steam: DOOM на мінімалках
🎮 Пишете або знімаєте огляди на ігри? Надсилайте їх нам на форум!(публікуємо лише унікальні текстові огляди, а відео-огляди — з текстовим супроводом)
Багато оглядачів, разом зі мною (якщо я можу себе таким назвати, адже це мій перший огляд)), у своїх рецензіях з FPS часто називають якісь елементи ігор по типу «Дум те» чи «Дум се», тобто порівнюють інші продукти із відомим тайтлом. Так у глядача легше викликати якісь асоціації і, коротше кажучи, це спрощує сприйняття. А у такому випадку гра і є DOOM (Дум), буквально та фігурально.
Якщо намагатися описати Prodeus одним реченням — це обрізана версія DOOM Eternal, але із атмосферою DOOM 3 та з хорошим шутганом. Це прямо таки найкраща аналогія, яку зміг вигадати. Prodeus все ще у дочасному доступі, тому деякі елементи можуть змінитися у майбутньому, тож візьміть це до уваги.
Спершу поговоримо про картинку, бо говорити тут дійсно є про що. Я щиро захоплююся місцевим левелдизайном (дизайном рівнів гри), мабуть, це найкраща частина гри станом на зараз. Оточення не просто набір якихось коридорів, кімнат та печер. Багато з них зроблено у вигляді таких собі «хабів», які поєднуються між собою і створюють ілюзію, якщо не open world, то принаймні рівнів із купою простору. Рівні цієї гри, наскільки я на цьому знаюся, можна навіть назвати модульними: час від часу з’являються якісь секції, якісь п’єдестали можуть виїжджати та утворювати нові проходи, чи взагалі буде якась там зміна сегментів та відкриються нові проходи. Коротше кажучи, рівні чудові — тут 5 з 5)
Водночас при усій цій змінюваності ми ніколи не загубимося. У нас є детальна 3D-мапа та дуже інтуїтивна орієнтація по рівнях.
Самі рівні мені сподобалися, але є за що і побідкатися: звернув увагу на градацію кольорів рівнів. Кольорова палітра не дуже зайшла, оточення має лише кілька кольорів: сірий, темно-помаранчевий, іноді червоний, аква та голубий.
Також є кілька їх відтінків і все.
Дуже незвично бачити оригінальну комбінацію графіки у грі, яка, на мій погляд, за задумом мала надати відтінку «ретро» та викликати нотку ностальгії за старими шутерами у гравця. Гра використовує 3D-рушій у 3D-просторі, але вороги та зброя пікселізовані (або вокселізовані, це, як би мовити, 3D-пікселі). Це прикольна комбінація, та я вперше бачив, щоб її використовували, зважаючи на все більш зростаючу популярність воксельної графіки в наш час.
Так круто виглядає анімація: все клацає, стрибає плавно та красиво, одне задоволення на то все дивитися.
Сама зброя теж непогана. Як я вже і казав, Prodeus за атмосферою — це DOOM 3, але з нормальним шутганом.
А тепер поговоримо про «ігро-уат», тобто як грати у Prodeus.
Абсолютно так само, як і в ранніх Думах: з’являємося на рівні та йдемо до виходу. Тут маємо навіть майже такий самий набір ворогів, як у Думі.
Усі стволи мають альтернативний режим стрільби: шутган може заряджатися від пострілу, мініган може розкручувати ствол, щоб одразу стріляти або є снайперський режим у реалгана. Також можна носити купу боєприпасів, а не як у старому Етьорналі (слава Богу). Зброя зроблена дійсно класно і стріляти з неї — одне задоволення, адже відчуваєш, що стріляєш з чогось смертоносного.
Сама гра класно передає «ефект насилля» та надасть вам змогу «випустити пар», нікого з людей не зачіпляючи)
Але є таки «але», для того, щоб грати онлайн або завантажувати користувацькі мапи, треба створити обліковий запис всередині гри. У 2022 році, Карл!) Привіт з 90х)).
Сподобався огляд? Відзначайте його вподобайкою або додавайте до обраного! До 14 серпня триває розіграш річної підписки на PC Game Pass за публікацію ігрових оглядів на GameDev DOU!
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів