Ornatrix 3ds Max | 2 техніки масок для волосся

Всім привіт! Мене звати Андрій Кривуля, 3D-художник з 2009 року. У відео нижче я відкрию секрети створення приголомшливих масок для волосся в Ornatrix 3ds Max. 🎨🖌️ Пориньте у два потужні методи, які підвищать ваші навички 3D-грумiнгу та допоможуть оживити ваших персонажів. 💇‍♀️💇‍♂️ Вчіться у CharlyTutors, вашого головного джерела знань про Ornatrix, і приєднуйтесь до нашої зростаючої спільноти 3D-художників. Не забудьте вподобати, прокоментувати та підписатися, щоб отримувати більше дивовижного контенту! 🔔👍

ТАЙМІНГ:

0:02 — У цьому відео я покажу, як малювати маски для волосся всередині Ornatrix для 3ds Max — двома різними способами.

0:13 — Отже, після модифікатора HairFromGuides ми додаємо модифікатор довжини прядки — Strand Length. У цьому модифікаторі ви можете вибрати канал і два методи його малювання.

0:32 — Якщо натиснути на першу кнопку — то одразу ж відкриються всі інструменти для vertex paint по поверхні об’єкта.При цьому ви зможете одразу почати малювати чорним кольором, оскільки пензель малювання буде автоматично активовано.Однак варто враховувати, що єдиним недоліком цього методу може бути недостатня щільність сітки вашого об’єкта для такого малювання.За досить щільної сітки якість маскування висока, особливо в разі розмиття меж між кольорами.

1:07 — Отже, якщо я створю таку маску, розмию її краї і застосую її в модифікаторі «Length», то ми отримаємо такий результат.Крім того, я хотів би представити другий метод створення маски в програмі 3ds Max.

1:24 — Цей метод дає змогу малювати маску з використанням гідів.

2:06 — Якщо вам сподобалося це відео,не забудьте написати про це в коментарі,поставити лайк і підписатися на канал.

Трохи про мене:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі