Як в Unity відбувається взаємодія із даними?

На даний момент я флаттер розробник і зі знайомим вирішили спробувати гру на Unity. І от тут в мене повний піпець в голові. Бо на флатері в мене був dataSource файл із прямим доступом до джерела даних (БД, локальна БД) і репозиторій, який отримував дані від датасорсу, і міг якось первино шось із ними зробити, або ні. А далі я вже із ними працював.

В Unity ж, із створенням умовно глобального репо шось дивне, або, скоріш за все, в мене просто брак знать. Просто єдине, шо я нарив це статичні або сінглтон класи, шо в обох варік не фонтан.

Шо я б хотів? Cтворити датасорс, репо, який працює із датасорсом і конвертує json в модель і мати можливість доступу із кожного скріпта доступ до репо.

Як це зробити? Буду вдячний за відповідь.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

> конвертує json в модель
Спробуйте Newtonsoft.json
> Cтворити датасорс, репо, який працює із датасорсом
Можна додати dependency injection, але статичний клас простіше, набагато

Так само як і в інших .net — додатках.

Підписатись на коментарі