Як в Unity відбувається взаємодія із даними?
На даний момент я флаттер розробник і зі знайомим вирішили спробувати гру на Unity. І от тут в мене повний піпець в голові. Бо на флатері в мене був dataSource файл із прямим доступом до джерела даних (БД, локальна БД) і репозиторій, який отримував дані від датасорсу, і міг якось первино шось із ними зробити, або ні. А далі я вже із ними працював.
В Unity ж, із створенням умовно глобального репо шось дивне, або, скоріш за все, в мене просто брак знать. Просто єдине, шо я нарив це статичні або сінглтон класи, шо в обох варік не фонтан.
Шо я б хотів? Cтворити датасорс, репо, який працює із датасорсом і конвертує json в модель і мати можливість доступу із кожного скріпта доступ до репо.
Як це зробити? Буду вдячний за відповідь.
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів