Які контроверсійні погляди на ігровий дизайн є у вас?
По твіттеру розлетівся пост геймдизайнера та один з засновників студії Mega Crit Games Ентоні Джиованнетті (відомий роботою над картковим роуґлайком Slay the Spire), в якому він запропонував ділитися суперечливими думками щодо геймдизайну. Його оригінальний пост набрав 16,6 млн переглядів, понад 1200 лайків та кілька десятків відповідей.
What is an *actually* controversial game design opinion you hold?
— Anthony Giovannetti (@stimhacked) July 13, 2023
Наприклад, засновник німецької студії Tinytouchtales Арнольд Рауерс вважає — «якщо ви створюєте гру, щоб розповісти історію, то використовуєте не той медіум». Окрім того, прозвучали такі контроверсійні думки від інших дописувачів:
«Останні ігри Zelda виглядають як порти з Wii U»;
«Ізометричні ігри (Diablo/PoE) слід скасувати. Найгірший кут для камери»;
«QTE механіки це прикольно і круто»;
«Два правила ігрового дизайну: а) ходьба не є ігровою механікою, b) гравець повинен приймати значущі рішення»;
«Не всі ігри повинні мати налаштування складності. Деякі ігри мають концепцію складності, як основний художній вибір»;
«В іграх не повинно бути катсцен. У гравця ніколи не мають відбирати контроль. Якби він хотів подивитися кіно, він подивився б кіно»;
«В іграх не повинно бути мап»;
«Немає нічого поганого в платних, виключно косметичних DLC. На відміну від більшості інших видів, у цього не має потенціалу зловживання»;
«Якщо фокус вашої гри на кінематографічності, то вам слід перейти до створення фільмів»;
«Більшість ігор не повинні мати туторіалів — процес відкриття та навчання грати є частиною досвіду».
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів