Огляд Death Road Tournament
Death Road Tournament — це крутий рогалик про перегони, бої на машинах, підбір колоди, покрокову тактику, хеві-метал та постапокалипсис!
Формулу гри можна охарактеризувати міксом:
- Mad Max (стилістика нескінченних перегонів на модифікованих машинах у постапокаліпсисі) +
- FTL (роадмув, тактика, рогалик) +
- Slay the Spire (підбір колоди карт).
Тут є:
- Чудовий філ постійної гонки, керування машиною та битв у постапокаліптичному світі.
- Цікавий та добре зроблений кор-геймплей про тактичні бої з механікою керування машиною, підвищення передач та заносу.
- Мета включає в себе елемени роуд-муві із точки А в точку Б «задля великої мети» з боями, простими текстовими подіями, прокачкою та модифікацією своєї машини.
- Офігенний саундтрек в стилі хеві-металу.
- Крута та дотепна стилізація карток, анімація зброї та тачок, що візуально змінюються при прокачці.
Мій власний огляд-летсплей можна подивитися тут:
Про розробку:
- Розроблена польською студією The Knights of Unity.
- Реліз у Steam 28 березня 2023. Зараз на стадії Early Access.
- Має безкоштовну демку.
- Ціна $15.
- На 16.07.2023 SteamSpy оцінює продажі у розмірі 10к+ копій.
Особливості розробки (з відкритих джерел):
- Одночасно з розробкою комп’ютерної гри розроблялася і настолка в цьому ж сетингу. Настолка відтворює кор-ігри про битви між машинами. Kickstarter настолки підняв $130K.
- Студія The Knights of Unity є аутсор-студією і це її один з небагатьох власних проєктів.
Кор-геймплей
Наратив бою
Наратив бою — це «дорожній бій». Прокачані та озброєні до зубів машини стріляють та таранять один-одного під час перегонів нескінченною дорогою.
Бій
Бій будується навколо покрокової тактики і використання карток для зміни позиції машини або нанесення дамаджу.
В бій гравець входись на машині з:
- Певним запасом міцності (тим, що залишився з минулого бою).
- Запасом очок керування, що можна використовувати на гру карток.
- Колодою карток, та набором карток у руці (фіксований набір «карток водія» та рандомні 6 карток машини (машина, двигун, колеса, зброя).
Йому протистоять супротивники, кожен з яких також має свої характеристики та набір карток, ну і ще початкову позицію на полі бою. Поле бою може змінюватися кожен наступний хід, змушуючи маневрувати та адаптуватися під нього. Гравець і супротивники ходять по черзі.
Для перемоги треба всіх знищити або втекти із бою, залишивши супротивників далеко позаду або попереду (за всю кампанію так можна оминути не більше
Бій відбувається доволі тактично, бо карти дають передбачуваний результат, що дозволяє прораховувати свої та ворожі кроки. Але елемент рандому також є — у тому, які карти зайдуть в руку, а також у непередбачуваній поведінці машини під час заносу.
Для ефективного бою потрібно влучно маневрувати та використовувати сильні сторони своєї машини проти слабких сторін ворога (наприклад, якщо ворог не може стріляти назад). Ну а такий білд машини можно налаштувати поза боєм, замінюючи картки її компонентів (Двигун, Колеса, Зброя, Спорядження).
Мета
Наратив мети
Гравець приймай участь у смертельних перегонах за місце в останньому райському куточку постапокаліптичного світу. Після катастрофи, що знищила цивілізацію, раз на рік організовуються перегони. Водії-супротивники їдуть через пустку, б’ються з бандюками та змагаються один з одним. Переможець перегонів отримує можливість потрапити в останній оплот цивілізації — місто-рай ECCT.
Прокачка
На початку гри гравець обирає Водія та Машину.
- Водій дає 3 постійні карти водія та спорядження (перк), що дає пасивний бонус.
- Машина має базові характеристики очків міцності та керування, а також дає карти, що будуть рандомно випадати в руку. Ці карти залежать від набору встановлених компонентів: Двигуна, Коліс, Зброї на багажнику, Зброї на даху, Зброї на капоті, Доп-устаткування.
В результаті бою:
- Залежно від майстерності гравця, машина може втратити частину міцності.
- Гравець отримує на вибір один із трьох компонентів машини (Двигун, Колеса, Зброя) і може встановити його на машину.
- Гравець отримує певну кількість запчастин (валюта) за які на базах можна полагодити машину або придбати компоненти.
- Ну і ще після бою з іншими супротивниками Гравець отримує їх спорядження (перк).
Білд своєї машини з наявних компонентів можна налаштовувати в будь-який час, знаходячись поза боєм. Компоненти можна придбати або продати в магазинах на базах.
Елементи рогалика
- Очки міцності зберігаються з бою в бій. По закінченню очки міцності машина буде знищена і треба починати заїзд (гру) заново.
- Із рухом вперед зростає складність гри, ну і в кінці ми маємо складного боса, якого ще треба зрозуміти, як вбити.
- Після кожної смерті Гравець отримує доступ до нових водіїв, машин та компонентів.
- Немає можливості зберегти гру, щоб її потім завантажити, її можна тільки продовжити.
Подача
- Гра добре передає постапокаліптичний сетинг нескінченної гонки в дусі Mad Max: тут є безкінечна дорога, круті тачки-маслкари, бандюки, що заважають їхати, потужна зброя та прокачка машини.
- Дуже класно поданий бій, що відтворює в моменті перегони на величезній швидкості: прискорення, перемикання передач, повороти, тарани, вибивання ворога з дороги, звитки самої дороги, заноси при втраті керування, тощо.
- Моделі машин естетично круті та динамічні. Вони візуально змінюються при зміні компонентів (Двигун, Колеса, Зброя). Компоненти анімовані.
- Є крутий філ відчуття механічності машини: він передається як через заміну механічних компонентів, так і через механіки підвищення передачі та керування, візуалі та змісту карток.
- Збалансований і добре пропрацьований артстиль. Круто та дотепно намальовані та названі картки. Добре вписанний в сетинг інтерфейс.
- Ну і вишенька на торті — крутезний саундтрек з елементами хеві-металу, що ідеально доповнює візуальну подачу гри та дає відчуття брутального екшену!
Критика
Плюси
- Кор:
- Цікаві карткові бої з використанням механіки колоди карт.
- Побудова колоди. Колода збирається з карток, що прив’язані до компонентів машини.
- Можливість втекти із бою, відірвавшись від супротивника.
- Супротивники-моби мають добре виражені патерни бою.
- Механіка заносу (втрати керування) машини.
- Механіка перемикання передач (підвищення «левела» карток із збільшенням потенційної шкоди від заносу).
- Механіка балів керування, що витрачаються на картки.
- Механіка зміни позиції машини та таранів.
- Різноманіття карток та зброї: Дамаг, Бафи/Дебафи, Контроль.
- Поле бою може змінюватися кожний наступний хід, змушуючи маневрувати та адаптуватися під нього.
- Мета:
- Роад-муві зі сумішшю простих текстових квестів, боїв різної складності, магазинів та баз для ремонту.
- Можливість стратегічного вибору ремонту/купівлі нових компонентів та воювати чи оминути іншого водія.
- Прокачка машини. Крутий філ заміни механічних компонентів. Машина та її компоненти добре візуалізовані.
- Велике різноманіття зброї з дуже різними паттернами та ефектами атак
- Інше:
- Добре пропрацьований візуал, інтерфейс та саундрек.
Мінуси
- Кор:
- Трохи перевантажені механіками картки. Їх складно опанувати одразу і майже неможливо всі запам’ятати.
- Баланс складності боїв — бувають дуже легкі, а бувають надто складні.
- Мета:
- Немає відчуття послідовного нарощування паверлевела машини із нарощуванням складності супротивників. Дуже складний бос.
- Недостатня варіативність поля бою та початкового положення супротивників.
- Недостатня варіативність траєкторій проходження кампанії.
- Недостатньо виражені характери водіїв та машин гравця. Важко зрозуміти їхні плюси та мінуса, а отже не зрозуміло, для чого ними проходити гру.
- Інше:
- Немає ачівок.
Сподобався огляд? Відзначайте його вподобайкою або додавайте до обраного! До 14 серпня триває розіграш річної підписки на PC Game Pass за публікацію ігрових оглядів на GameDev DOU!
🎮 Пишете або знімаєте огляди на ігри? Надсилайте їх нам на форум!(публікуємо лише унікальні текстові огляди, а відео-огляди — з текстовим супроводом)
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів