Огляд Death Road Tournament


Death Road Tournament — це крутий рогалик про перегони, бої на машинах, підбір колоди, покрокову тактику, хеві-метал та постапокалипсис!

Формулу гри можна охарактеризувати міксом:

  • Mad Max (стилістика нескінченних перегонів на модифікованих машинах у постапокаліпсисі) +
  • FTL (роадмув, тактика, рогалик) +
  • Slay the Spire (підбір колоди карт).

Тут є:

  • Чудовий філ постійної гонки, керування машиною та битв у постапокаліптичному світі.
  • Цікавий та добре зроблений кор-геймплей про тактичні бої з механікою керування машиною, підвищення передач та заносу.
  • Мета включає в себе елемени роуд-муві із точки А в точку Б «задля великої мети» з боями, простими текстовими подіями, прокачкою та модифікацією своєї машини.
  • Офігенний саундтрек в стилі хеві-металу.
  • Крута та дотепна стилізація карток, анімація зброї та тачок, що візуально змінюються при прокачці.

Мій власний огляд-летсплей можна подивитися тут:

Про розробку:

  • Розроблена польською студією The Knights of Unity.
  • Реліз у Steam 28 березня 2023. Зараз на стадії Early Access.
  • Має безкоштовну демку.
  • Ціна $15.
  • На 16.07.2023 SteamSpy оцінює продажі у розмірі 10к+ копій.

Особливості розробки (з відкритих джерел):

  • Одночасно з розробкою комп’ютерної гри розроблялася і настолка в цьому ж сетингу. Настолка відтворює кор-ігри про битви між машинами. Kickstarter настолки підняв $130K.
  • Студія The Knights of Unity є аутсор-студією і це її один з небагатьох власних проєктів.

Кор-геймплей

Наратив бою

Наратив бою — це «дорожній бій». Прокачані та озброєні до зубів машини стріляють та таранять один-одного під час перегонів нескінченною дорогою.



Бій

Бій будується навколо покрокової тактики і використання карток для зміни позиції машини або нанесення дамаджу.

В бій гравець входись на машині з:

  • Певним запасом міцності (тим, що залишився з минулого бою).
  • Запасом очок керування, що можна використовувати на гру карток.
  • Колодою карток, та набором карток у руці (фіксований набір «карток водія» та рандомні 6 карток машини (машина, двигун, колеса, зброя).

Йому протистоять супротивники, кожен з яких також має свої характеристики та набір карток, ну і ще початкову позицію на полі бою. Поле бою може змінюватися кожен наступний хід, змушуючи маневрувати та адаптуватися під нього. Гравець і супротивники ходять по черзі.

Для перемоги треба всіх знищити або втекти із бою, залишивши супротивників далеко позаду або попереду (за всю кампанію так можна оминути не більше 5-ти мобів, ну і це не можна робити з іншими участниками перегонів або босом).

Бій відбувається доволі тактично, бо карти дають передбачуваний результат, що дозволяє прораховувати свої та ворожі кроки. Але елемент рандому також є — у тому, які карти зайдуть в руку, а також у непередбачуваній поведінці машини під час заносу.

Для ефективного бою потрібно влучно маневрувати та використовувати сильні сторони своєї машини проти слабких сторін ворога (наприклад, якщо ворог не може стріляти назад). Ну а такий білд машини можно налаштувати поза боєм, замінюючи картки її компонентів (Двигун, Колеса, Зброя, Спорядження).

Мета

Наратив мети

Гравець приймай участь у смертельних перегонах за місце в останньому райському куточку постапокаліптичного світу. Після катастрофи, що знищила цивілізацію, раз на рік організовуються перегони. Водії-супротивники їдуть через пустку, б’ються з бандюками та змагаються один з одним. Переможець перегонів отримує можливість потрапити в останній оплот цивілізації — місто-рай ECCT.


Прокачка

На початку гри гравець обирає Водія та Машину.

  • Водій дає 3 постійні карти водія та спорядження (перк), що дає пасивний бонус.
  • Машина має базові характеристики очків міцності та керування, а також дає карти, що будуть рандомно випадати в руку. Ці карти залежать від набору встановлених компонентів: Двигуна, Коліс, Зброї на багажнику, Зброї на даху, Зброї на капоті, Доп-устаткування.

В результаті бою:

  • Залежно від майстерності гравця, машина може втратити частину міцності.
  • Гравець отримує на вибір один із трьох компонентів машини (Двигун, Колеса, Зброя) і може встановити його на машину.
  • Гравець отримує певну кількість запчастин (валюта) за які на базах можна полагодити машину або придбати компоненти.
  • Ну і ще після бою з іншими супротивниками Гравець отримує їх спорядження (перк).

Білд своєї машини з наявних компонентів можна налаштовувати в будь-який час, знаходячись поза боєм. Компоненти можна придбати або продати в магазинах на базах.



Елементи рогалика

  • Очки міцності зберігаються з бою в бій. По закінченню очки міцності машина буде знищена і треба починати заїзд (гру) заново.
  • Із рухом вперед зростає складність гри, ну і в кінці ми маємо складного боса, якого ще треба зрозуміти, як вбити.
  • Після кожної смерті Гравець отримує доступ до нових водіїв, машин та компонентів.
  • Немає можливості зберегти гру, щоб її потім завантажити, її можна тільки продовжити.

Подача

  • Гра добре передає постапокаліптичний сетинг нескінченної гонки в дусі Mad Max: тут є безкінечна дорога, круті тачки-маслкари, бандюки, що заважають їхати, потужна зброя та прокачка машини.
  • Дуже класно поданий бій, що відтворює в моменті перегони на величезній швидкості: прискорення, перемикання передач, повороти, тарани, вибивання ворога з дороги, звитки самої дороги, заноси при втраті керування, тощо.
  • Моделі машин естетично круті та динамічні. Вони візуально змінюються при зміні компонентів (Двигун, Колеса, Зброя). Компоненти анімовані.
  • Є крутий філ відчуття механічності машини: він передається як через заміну механічних компонентів, так і через механіки підвищення передачі та керування, візуалі та змісту карток.
  • Збалансований і добре пропрацьований артстиль. Круто та дотепно намальовані та названі картки. Добре вписанний в сетинг інтерфейс.
  • Ну і вишенька на торті — крутезний саундтрек з елементами хеві-металу, що ідеально доповнює візуальну подачу гри та дає відчуття брутального екшену!

Критика

Плюси

  • Кор:
    • Цікаві карткові бої з використанням механіки колоди карт.
    • Побудова колоди. Колода збирається з карток, що прив’язані до компонентів машини.
    • Можливість втекти із бою, відірвавшись від супротивника.
    • Супротивники-моби мають добре виражені патерни бою.
    • Механіка заносу (втрати керування) машини.
    • Механіка перемикання передач (підвищення «левела» карток із збільшенням потенційної шкоди від заносу).
    • Механіка балів керування, що витрачаються на картки.
    • Механіка зміни позиції машини та таранів.
    • Різноманіття карток та зброї: Дамаг, Бафи/Дебафи, Контроль.
    • Поле бою може змінюватися кожний наступний хід, змушуючи маневрувати та адаптуватися під нього.
  • Мета:
    • Роад-муві зі сумішшю простих текстових квестів, боїв різної складності, магазинів та баз для ремонту.
    • Можливість стратегічного вибору ремонту/купівлі нових компонентів та воювати чи оминути іншого водія.
    • Прокачка машини. Крутий філ заміни механічних компонентів. Машина та її компоненти добре візуалізовані.
    • Велике різноманіття зброї з дуже різними паттернами та ефектами атак
  • Інше:
    • Добре пропрацьований візуал, інтерфейс та саундрек.

Мінуси

  • Кор:
    • Трохи перевантажені механіками картки. Їх складно опанувати одразу і майже неможливо всі запам’ятати.
    • Баланс складності боїв — бувають дуже легкі, а бувають надто складні.
  • Мета:
    • Немає відчуття послідовного нарощування паверлевела машини із нарощуванням складності супротивників. Дуже складний бос.
    • Недостатня варіативність поля бою та початкового положення супротивників.
    • Недостатня варіативність траєкторій проходження кампанії.
    • Недостатньо виражені характери водіїв та машин гравця. Важко зрозуміти їхні плюси та мінуса, а отже не зрозуміло, для чого ними проходити гру.
  • Інше:
    • Немає ачівок.

Сподобався огляд? Відзначайте його вподобайкою або додавайте до обраного! До 14 серпня триває розіграш річної підписки на PC Game Pass за публікацію ігрових оглядів на GameDev DOU!

🎮 Пишете або знімаєте огляди на ігри? Надсилайте їх нам на форум!(публікуємо лише унікальні текстові огляди, а відео-огляди — з текстовим супроводом)

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі