Моделювання кам’яної кринички в Blender. Серія відео для початківців

Це серія відео зі створення кам’яної кринички в Blender. Вона орієнтована на людей, які працюють в Blender вперше.

У першому відео багато уваги приділено модифікаторам. Ми починаємо з базового кубу та побачимо силу модифікаторів на його прикладі.

У другому відео ми скористаємось більш традиційними інструментами. За цей урок ми завершимо модель та налаштуємо дуже базові матеріали, які просто виражатимуть колір.

Третє відео трохи відсторонене від загальної лінії. Його з легкістю можна виконати, переглянувши тільки перше. Тут ми поговоримо про те, як створити комплексний об’єкт, який має свій набір параметрів. Тобто, ми розглядаємо, як створити набір драйверів та зв’язків між об’єктами та їхніми параметрами. По завершенню матимемо все те ж кам’яне муроване кільце криниці, але з можливістю легко дублювати, переміщати та змінювати його параметри зручно та інтуітивно.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі