Нейтральна рецензія на Red Dead Redemption 2. Доволі свіжа гра вже не вражає глибиною наративного дизайну

🎮 Пишете або знімаєте огляди на ігри? Надсилайте їх нам на форум!(публікуємо лише унікальні текстові огляди, а відео-огляди — з текстовим супроводом)

Red Dead Redemption 2 розповідає вигадану історію однієї з кримінальних банд періоду 1899-1910. А події відбуваються у вигаданій версії середнього заходу і півдня Сполучених Штатів. RDR2 отримала багато схвальних відгуків у цілому від фанатів серії. Та на мою думку, гру багато в чому перехвалили, а деінде не обійшлося й без відвертих факапів.


Відсутня або нерозвинута система самостійного прийняття рішень


Навіть попри те, що у грі маємо аж 4 фінали для головного героя, не можу сказати, що вони сильно відрізняються один від одного та несуть у собі якийсь глибокий сенс.
RDR2 — це мега лінійна гра. Більшість квестів не пропонують вибору, а у тих випадках, де такий є, він зовсім ніяк не впливає на сюжет. Рівень лінійності у грі настільки високий, що гравець інколи не має можливості просто відійти на кілька метрів від шляху проходження квесту.


«Ми намагаємося надати вам варіанти у рамках багатьох місій, щоб обрати, як ви підійдете до цього, чи будете ви першими відправляти своїх друзів, чи вирушите самі» — співголова у Rockstar North, Роб Нельсон.


На жаль, попри всі намагання Рокстар, ви цього не відчуєте. Обирати, кому першим піти на ворогів, вибачте, це вам не доленосне рішення прийняти. Саме неспроможність обирати розвиток гри (або ж відсутність грамотно побудованої симуляції з боку гри) й спонукає мене покірно проходити квест за квестом у сподіванні, що ось-ось й трапиться крутий поворот у цій історії, усе почне грати новими барвами. Але такого, на жаль, не відбулося.
Як аргумент на захист такого кроку, можна згадати інші ААА-проєкти Rockstar Games, де вибір гравця не акцентується майже взагалі.


Проблеми з сюжетом


Сюжет викликає багато запитань, навіть якщо не звертати увагу на фінальну частину епілогу. Деякі рішення членів банди час від часу не осмислені, хоча, нібито, в нас йде мова про банду професійних бандитів.


Від початку й до кінця гри, нам не розкривають, що саме трапилося в одній з головних подій життя банди Ван Дер Лінде, привид якої буде присутнім майже всю гру. Нам відомо не так багато, хоча саме з цієї події й починається трансформація відносин членів банди.


Незрозуміло й багато біографічних моментів у грі. Наприклад, історія головного героя, його родини тощо. А також більш детальні відомості про інших членів банди. Ба, навіть про новоявлених, на яких ми натрапляємо від час проходження гри. Можливо, це такий вид сторітелінгу, що обрала Рокстар. Та окрім як відчуття дисонансу, у мене це більше нічого не викликало.


Дозволю собі навести ще один приклад незадовільного наративу. До висновку, хто саме зрадив у сюжеті, гравця підштовхують майже з початку. Це не важко логічно зрозуміти опісля певних подій. Поступово нас невдало підводять до розв’язки, де маємо результат — кепсько поданий драматичний момент зради. Мої сподівання побачити неочікуване не виправдалися. Хоча так хотілося, щоб гра здивувала.


Відсутність соціальної взаємодії з іншими ключовими персонажами


У RDR2 немає соціальних відносин між персонажами, як такими. Немає вибору цих відносин. Є тільки дві-три функції взаємодії з членами банди та майже стільки ж зі звичайними NPC. Побалакати (сказати привіт/до побачення), розсердити або заспокоїти, пограбувати. Так, я розумію, що це вам не Sims 4, але будьмо відвертими, масова культура у стилі Вестерн багата крутими діалогами з фільмів/серіалів/книжок/коміксів й відтворити щось подібне у відеогрі можна, було б бажання.


На захист можна згадати про присутню систему честі, яка є пасивним інструментом вираження ставлення до головного персонажа оточенням. На мій погляд, це не допомагає персонально відчути або ж вплинути якось глибше на соціальні відносини між членами банди або іншими персонажами гри.


Малий вибір зброї


На жаль, не можу не написати про низьку різноманітність зброї у RDR2. Перед тим як писати цей текст, я попередньо ознайомився з інформацією про зброю в США між 1890s—1910s. Зразків стрілецької зброї, що змогли б себе чудово показати у грі та ще більше занурити гравця у світ Дикого Заходу, було багацько. Цього помітно не вистачало, коли відкривав каталог зброї в продавця у кожному новому містечку.


Технічні питання


Граючи у RDR2, я зрозумів, що з технічної точки зору гра сильно недопрацьована. Навіть залізо вище середнього рівня не гарантує вам спокійну гру без зависань або певних проблем з відтворенням на екрані низькополігональних об’єктів.


Я згадав скандал з CyberPunk 2077 минулого року й мені прийшла думка, що RDR2 просто пощастило. Бо ніхто й ніщо вам так не розкаже, як летючі диліжанси або коні, які зависли у текстурах. І це ще тільки початок. Те ж стосується UI інтерфейсу. Іноді він виглядає нелогічним, а мапа моніторів завелика.

Гру однозначно є за що похвалити


RDR2 має усі ознаки пригодницької гри. Чого лише варті сайд квести, які можуть сильно відірвати від основного сюжету. Вони вийшли цікавими та крутими!


За велику кількість перестрілок протягом гри. За механіку чищення зброї. Можливість створення самотужки поліпшених боєприпасів. Кастомити зброю. Сподобалося, що дизайнери намагалися заохотити проходити квести з холодною зброєю. Її у грі не так багато, але й на тому рівні є добре. А ще за протилежну грабуванню можливість допомагати/рятувати.


Також кортіло б відзначити гру за механіки полювання та риболовлі, що забезпечують їжею, доходом та матеріалами для виготовлення предметів. Рокстар вклали багато зусиль, аби зробити процес полювання приємним та не нудним. Фауна дикого заходу передана максимально добірно, за що теж хочеться окремо подякувати. RDR2 це чудовий та різноманітний відкритий світ з продуманим та дуже круто промальованим мікровсесвітом.


У грі можна багато чого знайти. Або ж просто насолоджуватися довкіллям. Закинуті хатини, розтрощена артилерія та форпости — усе це дійсно вражає та надихає, як відлуння американської громадянської війни, свідком якого ти стаєш. Справжня вестернівська залізна дорога з паровими потягами, золотошукачі біля водойм. RDR2 добре передає настрій та атмосферу Дикого Заходу.

Якщо ви є фаном цього періоду всесвітньої історії, вам має обов’язково сподобатись. Це, скоріше, гра про візуальний відпочинок посеред природи, на яку вже так давно тобі кортіло поїхати з міста. Але не більше.



P.S. Шкода, що не можна маркувати власні рецензії «нейтральними». Бо на мій розсуд, в мене вийшла саме така рецензія.

Сподобався огляд? Відзначайте його вподобайкою або додавайте до обраного! До 14 серпня триває розіграш річної підписки на PC Game Pass за публікацію ігрових оглядів на GameDev DOU!

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Даже якісна, і в той же час дуже нудна гра. 12 годин заставляв себе в неї грати, далі не зміг.

Додам посилання на розбір геймдизайну у RDR2 та чому автор відео називає його застарівшим. Можливо палким хейтерам мого допису стане цікаво)

RDR2 — игра десятилетия. То, что автору она не понравилась говорит плохо об авторе, а не об игре.

Саму статью считаю запоздалой, т.к. игру прошел спустя год после выхода на PS4 и она была оптимизирована восхитительно. Провел там 300 часов, выбил платину с редкостью 0,1% и не жалею ни об одном потраченном часе.

Horizon Zero Dawn, Ведьмак 3 и Киберпанк уступают. Но не всем дано это понять.

>

То, что автору она не понравилась говорит плохо об авторе, а не об игре.

Такого роду потужної думки не зустрічав давно. Дякую, було кумедно)

Так это мейнстримная мысль в RDR коммьюнити. Что вторая часть провалилась именно потому, что игроки к концу десятых прилично так деградировали от мобильного гейминга и всяческих сессионок, что уже не в состоянии воспринимать серьезный сеттинг и медленный многочасовой сторителлинг. Видел как зумерков корёжит на твиче от какой-нибудь банальной поездки трусцой на лошадке с бандой в начале миссии? Или миссии, где надо на телеге долго ехать в самом начале с севера в окрестности Валентайна? «Это можно было целую игру в фортнайте сыграть», думает зумерок и ставит RDR2 плохую оценку на метакритике. :)

Кстати, а первый RDR то ты прошел, я надеюсь? Я просто её проходил в 2011-12 на PS3 и я тоже смутно припоминаю, что игра не пользовалась ошеломительным успехом у масс... А вот коммьюнити, сформировавшееся вокруг недооцененных франшиз рокстар (manhunt, bully и т.п.), её встретило овациями.

Так что ничего смешного не вижу, уже лет 10 этой мысли, что RDR серия не для всех.

что RDR серия не для всех
То, что автору она не понравилась говорит плохо об авторе, а не об игре.

Сало їдять не у кожній країні. Але якщо людині не подобаєтся сало — то це погана людина (а не погане сало).

Така логіка максимальний зашквар)

Стосовно сюжету погоджуюсь — це саме слабе місце гри. Дух заходу переданий дуже слабо — практично відсутні варіанти пограбування банків, тут можна було додати купу способів, відсутні дуелі, слаба взаємодія з нпс, практично відсутні індіанці, відсутні мексиканці. Нема варіантів різного розвитку сюжету

Огляд знецінений порівнянням рівня якості з кіберпранком. Отак поруч ці дві гри ставити — це за межею здорового глузду. І якщо автор не дружить зі здоровим глуздом то чого варті решта аргументів?

Здоровий глузд, це дочитувати до кінця, а вже потім щось писати, але в тебе з цим походу погано.

Щоб дочитувати до кінця — має бути цікаво і здоровий глузд тут ні до чого. Згоден?

Ні, не згоден. Спочатку тре дочитати, а потім критикувати. Якщо людина читає перший абзац й скіпає, а потім засуджує за щось автора, то про який здоровий глузд повторюся, може бути йти мова?

Це передостанній абзац, я про нього кажу. Це ви статтю писали?

лол. зо за дешева спроса набити хайпу? позоріщє

Мда, право на думку автор звісно має, проте з чого ж почати? Давайте по порядку.
1.

Відсутня або нерозвинута система самостійного прийняття рішень

Це сюжетно орієнтована гра, яка в залежності від стилю гри має кілька варіантів кінців. Питання навіщо взагалі там потрібна не лінійність? Це ж не РПГ. Та і якщо б це була РПГ, то гра б була 100 раз менш деталізована.
В сайд квестах є певна не лінійність яка базується на часі і прийнятих рішень за рахунок геймплею, що робить їх чудовим доповнення до сюжету та живості відкритого світу
2.

Проблеми з сюжетом

Тут так і хочеться крикнути — Автор не дивився вестернів, особливо з Клінтоном.
Але тут теж потрібний свій окремий порядок. Тому по порядку
2.1

Сюжет викликає багато запитань

— автору слід зіграти в Серію Дарк Солс або будь яку іншу гру від Софтверів. Тенденція на аніме троп з пересказуванням емоцій і всіх подій від лиця будь якого персонажа на протязі 20 хвилин це не показник якості. Але схоже ні часу ні бажання у вас не було, тому якщо б у вас виникло бажання розібратися в хитросплетіннях сюжет ви б могли це зробити проявивши трошки уважності і цікавості.
2.2

що саме трапилося в одній з головних подій життя банди Ван Дер

— це взагалі смішно. Хозе і інші не раз прямим текстом розповідають, що там трапилося, і навіть пінкертони і люди навкруги теж розповідають одне одному просту як світ історію. Усе мало бути просто, проте в банку була засада, частину банди перестріляли, частина змогла втекти взявши в заручники молоду дівчину, яка згодом отримала від Дача чи Майка кулю в голову, при цьому вона була вагітна. Розуміючи що все це виглядає дуже гидко, банда втекла за Гори аби змитися від Пінкертонів. Тому банда не дуже любить про це розповідати і говорити, адже загинула купа людей + були убиті невині, яких зазвичай банда не трогає. Це я зі своєї памяті 2 річної давності пригадую події гри, чому у автора з цим проблеми мені не ясно. Там буквально відомо усе, з поправкою на точки зору різних груп людей.
2.3

Незрозуміло й багато біографічних моментів у грі. Наприклад, історія головного героя, його родини тощо

— про історію Артура нам розповідають у окремому квесті, звісно там не 20 годин автобіографії, але завдяки іншим додатковим квестів ми знаємо також абсолютно все. Артур був з Датче з самого самого початку, ще коли був малим, їх підібрав Хозе і всьому навчив. Під час своїх золотих віків Артур закохався у дівчину ( дружину колишню, уже не памятаю її імя), у них народився син, який згодом через проблеми з здоровям помирає, поки Артур бігає за Дележансами. Через це в його відносинах з дружиною проходить тріщина і вони розходяться. Артур до кінця життя картає себе як винного у цій ситуації, і бла бла бла. Там можна ціле есе виписати, з тим куда його дружина пішла і як далі їх події розвивалися, і де знаходиться могила його сина.
2.4

Можливо, це такий вид сторітелінгу, що обрала Рокстар. Та окрім як відчуття дисонансу, у мене це більше нічого не викликало.

— так називається вміння слухати і бажання читати, де 70% сюжету це основна частина гри, а решта деталей сховані в діалогах, локаціях, сайд квестах. Про який дисонанс тут йде мова якщо все що треба знати розповідається в основній сюжетній частині через діалоги, хз. Таке відчуття наче ви все проскіпали і галопом пробігли гру.
2.5

хто саме зрадив у сюжеті

— Тут автор натякає, що їх зрадив Майк і все ясно з самого початку. Але хто зрадив Датча немає підтверджень. Майк був зрадником лише в кінці гри. Хто ж тоді задавав банду з самого початку? Є багато теорій, і різних фактів, гра погружає тебе у детектив, який дарує тобі таку ж параною як і у членів банди. Ось тут гра дійсно не дає чіткої відповіді, тому можна спекулювати, що це поганий райтинг, проте на мою особисту думку це геніальне рішення, котре подарувало параною усім поціновувачам серії передавши почуття персонажів по той бік екрану.
2.6

Деякі рішення членів банди час від часу не осмислені, хоча, нібито, в нас йде мова про банду професійних бандитів.

— хочу нагадати кілька факторів — За ними погоня, вони щойно втратили частину банди і всі кошти, кожен їх крок який вони робили, лише більше на них нацьковував різного роду супротивників, до приклад поїзд на початку гри перетворює Кронвела на одного з наших головних супротивників, хоч ми про це і дізнаємося лише в кінці гри. При цьому удар по голові Датча і втрати в команді перетворюють професійних бандюг у стадо загнаних звірів, котрі хочуть вирватися з петлі невдач за будь яку ціну, що призводить їх до того, що вони ризикують все частіше та сильніше.
3.

Відсутність соціальної взаємодії з іншими ключовими персонажами

— левова частка персонажів має власний сайдквест, при цьому по ходу сюжету в самому кемпі ми можемо стати участниками побутових сварок, та просто свідками вибудування відносин між ними. Що ще тут потрібно? Сім дейтинг? Це лінійна гра, потреби у механіці одруження немає.
4.

Малий вибір зброї

— 50 стволів та ще 20 унікальних стволів. В Модерн варфер в двічі більше(127) з поправкою що це мультиплейер шутер з видом від першого лиця. Хіба це мало? Да і які ще там стволи можуть бути, це дикій захід, а не 2 світова вінйа.
5.

Граючи у RDR2, я зрозумів, що з технічної точки зору гра сильно недопрацьована

— мда, гра чудово оптимізована, єдина проблема яка у вас може виникати це не відповідність ваших системних можливостей. Гра в свій час отримала величезну похвалу за таку оптимізацію на ПК. Грав на ноуті з РТХ 2060 і7-10 ген на ультрах з ретрейсом в стабільних 60 Фул ХД ( була лише просадка на рівні з трюмою до 45 кадрів, але це був одиничний випадок ). За весь час гри ( а це було майже на релізі, адже пройшов лише 1 місяц з виходу) я не зустрів ні одного бага. В яку версію гри ви грали?
+ Половина моїх друзів також пройшли її на високих з карточками 1060, 1070 і т.д. На середніх мій знайомий на 1050ті отримував стабільні 60 кадрів. При цьому 1050Ті тягне цю гру на ультрах в 40 кадрів. ( Пітвердження моїх слів можете шукати на Ютубі в тех тестах РДР2 на різних картах)
6.

Те ж стосується UI інтерфейсу. Іноді він виглядає нелогічним, а мапа моніторів завелика.

— такого ще ніколи не зустрічав. Вперший раз чую, щоб хтось жалівся на інтерфейс РДР2. Можливо можете з цього приводу більш детальніше розповісти? Та можу помилятися, але величину інтерфейсу можна виставити в налаштуваннях.
7.

Це, скоріше, гра про візуальний відпочинок посеред природи, на яку вже так давно тобі кортіло поїхати з міста. Але не більше

— не хочу здаватися у цьому випадку токсичним чи ще щось (кожному своє як ніяк), проте чути таке від людини яка вважає

Horizon Zero Dawn,
«наративний шедевр»

якось дивно. Дуже дивно. Можливо вам краще написати статтю про геніальність сюжету Хорізонки, аби ми усі послухали, що там такого геніального? Бо це і справді цікаво.

П.С. честно кажучи втомився під вечір, проте пройти повз не зміг, якщо є якісь питання задавайте, а за граматику і можливо орфографію вибачте, я не есе на пабліш писав, а лише коментар.

1. >

яка в залежності від стилю гри має кілька варіантів кінців

Ліл, дуже однотипні й мало чим відрізняються одна від одної. Узагалі не аргумент.

2. >

Тут так і хочеться крикнути — Автор не дивився вестернів, особливо з Клінтоном.

Якраз дивився, тут ти промазав.

2.1 >

— автору слід зіграти в Серію Дарк Солс або будь яку іншу гру від Софтверів. Тенденція на аніме троп з пересказуванням емоцій і всіх подій від лиця будь якого персонажа на протязі 20 хвилин це не показник якості. Але схоже ні часу ні бажання у вас не було, тому якщо б у вас виникло бажання розібратися в хитросплетіннях сюжет ви б могли це зробити проявивши трошки уважності і цікавості.

Було дуже кумедно читати ці фантазії про аніме й дарк соулс. В гру я награв більше 80 годин.

2.2 Ні, не розповідають, саме цього мені бракувало усю гру. Мені було цікаво хоча б у кінці побачити катсцену зі спогадом, або ще чимось накшталт такого.

2.3 >

ми знаємо також абсолютно все.

Ні, не знаємо. Я декілька разів натикався на спогади фотокартки його батьків, дитини, але є лише один-два квести пов’язаних з колишньою дружиною.

2.4 >

— так називається вміння слухати і бажання читати, де 70% сюжету це основна частина гри, а решта деталей сховані в діалогах, локаціях, сайд квестах. Про який дисонанс тут йде мова якщо все що треба знати розповідається в основній сюжетній частині через діалоги, хз. Таке відчуття наче ви все проскіпали і галопом пробігли гру.

Це не детектив й навіть не хорор, я пишу про те що, навіть оці твої 70% гра висвітила як на мене, не дуже вдало.

2.5 та 2.6 пропускаю, бо там вода.

3. >

— левова частка персонажів має власний сайдквест, при цьому по ходу сюжету в самому кемпі ми можемо стати участниками побутових сварок, та просто свідками вибудування відносин між ними. Що ще тут потрібно? Сім дейтинг? Це лінійна гра, потреби у механіці одруження немає.

Ггг, тобто оцей сайдквест тобі багато чого дав зрозуміти? Ну окей)

4.

— 50 стволів та ще 20 унікальних стволів. В Модерн варфер в двічі більше(127) з поправкою що це мультиплейер шутер з видом від першого лиця. Хіба це мало? Да і які ще там стволи можуть бути, це дикій захід, а не 2 світова вінйа.

19 пістолетів, та 11 рушниць, 6 шотганів, про які такі 50 стволів пишеш?)

5. >

— мда, гра чудово оптимізована, єдина проблема яка у вас може виникати це не відповідність ваших системних можливостей. Гра в свій час отримала величезну похвалу за таку оптимізацію на ПК. Грав на ноуті з РТХ 2060 і7-10 ген на ультрах з ретрейсом в стабільних 60 Фул ХД ( була лише просадка на рівні з трюмою до 45 кадрів, але це був одиничний випадок ). За весь час гри ( а це було майже на релізі, адже пройшов лише 1 місяц з виходу) я не зустрів ні одного бага. В яку версію гри ви грали?
+ Половина моїх друзів також пройшли її на високих з карточками 1060, 1070 і т.д. На середніх мій знайомий на 1050ті отримував стабільні 60 кадрів. При цьому 1050Ті тягне цю гру на ультрах в 40 кадрів. ( Пітвердження моїх слів можете шукати на Ютубі в тех тестах РДР2 на різних картах)

Мда, цікава ситуація. Тут ти знову промазав. Проходив на ПК, з відяхою 3080ti й було багато багів з літаючими діліжансами, непровантаженими квестами, фрізами. Гра куплена офіційно в стімі.

6. Ні, не можна виставити.

7. Не зрозумів дойоб за Хорізон.

Додай свою рецензію в стім. Я тобі надішлю наліпку клоуна.

Тебе забанити тре, клоуне, щоб не токсичив простір)

Йди гра в «наративний шедевр» свій. Тільки не заплутайся, хто його зробив. Юбісофт чи Соні.

Якщо вже кудись посилаєш, то будь готовий піти кудись взаємно, а точніше до психолога, бо тобі конче тре, клоуне токсичний.

Ще раз. Публікуй рецезію в Стім. Я наліпку клоуна за 300 очок надішлю. Для тебе не шкода, коханий.
Ліл, дуже однотипні й мало чим відрізняються одна від одної. Узагалі не аргумент.

Гавіщо там якась не лінійність? Вона і так представлення більш ніж достатньо. Чи ви теж книжам і фільма ставите погані оцінки бо там немає нелінійності?

Якраз дивився, тут ти промазав.

Тоді я навіть не знаю, що вам сказати з цього.

Було дуже кумедно читати ці фантазії про аніме й дарк соулс. В гру я награв більше 80 годин.

Якщо ви награли 80 годин, тоді чому ви не знаєте банальні сюжетні речі, про які говоряться в грі?

Ні, не розповідають, саме цього мені бракувало усю гру. Мені було цікаво хоча б у кінці побачити катсцену зі спогадом, або ще чимось накшталт такого.

Тобто не розповідають? Про це кричать на кожному кроці. Якщо у вас 80 годин, то історію з блеквотером ви мали б уже почути разів 10-20. А про кат сцену це смішно, ви в житті теж просите катсцену коли друг історію з життя розповідає?

Ні, не знаємо. Я декілька разів натикався на спогади фотокартки його батьків, дитини, але є лише один-два квести пов’язаних з колишньою дружиною.

Вони обговорють це на протязі всієї гри в діалогах. Артур з Хозе, Датч з Артуором, Артур в кемпі з Хозе. Де ваші 80 годин гри пройшли? У Головному екрані???

Це не детектив й навіть не хорор, я пишу про те що, навіть оці твої 70% гра висвітила як на мене, не дуже вдало.

Звісно, якщо не розбиратися, то можна і Гамлета до Голодних ігор причислити.

Ггг, тобто оцей сайдквест тобі багато чого дав зрозуміти? Ну окей)

Чувак ти такий кумедний, чому через 2 роки після проходження, я пам’ятаю про гру більше ніж ти? Можливо тому що ти її ніфіга не проходив, а в кращому разі пробіг напів соний?

19 пістолетів, та 11 рушниць, 6 шотганів, про які такі 50 стволів пишеш?)

Можете прогуглити.
There are over 50 unique usable weapons, a massive range of options for customization, and a wide selection of different ammunition types to improve accuracy, range or damage. В кінці кінців можна вікі по грі відкрити і на пальцях порахувати. Як то кажуть трошки розібратися в питанні перед написанням рецензії.

Мда, цікава ситуація. Тут ти знову промазав. Проходив на ПК, з відяхою 3080ti й було багато багів з літаючими діліжансами, непровантаженими квестами, фрізами. Гра куплена офіційно в стімі.

Відеокарта це все що треба грі?) Питання що вас з ваши Диском чи ССД, і процесором. Биті байти можуть спокійно викликати і не такі викрутаси.

6. Ні, не можна виставити.
мапа моніторів завелика

Можна частково в налаштуваннях змінити — Розмір радару, Худ сейф зон, включити виключити елменти інтерфейсу, змінити приціл, + тип їх роботи ( Динаміка / статична і т.д. ), що ще потрібно?

7. Не зрозумів дойоб за Хорізон.

Геніальність наративного сюжету горізон виражається в її оцінці як дефолтного опенв ворлда ( на 7 з 10 ), де геніальні рішення наративного дизайну це засунути ящик з металічними деталями на 2гий поверх деревяного житлового будинку аби персонаж пересуювачи його по деревяній підлозі, проломив потаємні двері в підлозі, на другому карл поверсі деревяного будинку. За смаки не судять, але у вас він явно дуже специфічний.

П.С. Сенсу продовжити не бачу, ви звичайний байтер, інформацію ви навмисно подаєте не коректно, адже як ніяк навіть ту ж цифру зброї можна було прогугли, я вже не кажу про відосіки по типу Артур його минуле, де автори збирають фрази зі всієх гри аби лінивим людям не приходилося грати в гру чи блеквотер, що нам відомо?
Я честно кажучи не вірю вам що вас є хоча б 10 годин в цій грі, а навіть якщо є то я навіть не можу собі уявити чим ви там займалися, адже розуміння в цієї гри у вас відсутнє. РДР2 є за що лаяти, є за що критикувати, але ви нападаєте на його сильні сторони не розібравшися в грі від слова зовсім.

Джерела
Відео де навіть показують фотки баті і мами Артура
Відео з тесом 1050ТІ на ультра налаштуваннях —
Відео про блеквотер також з матеріалами прямо з гри які доступні в кемпі (тут аж 40 хвилин бексторі) —
Відео як дістати всі 60 унікальних видів зброї —

>

Гавіщо там якась не лінійність? Вона і так представлення більш ніж достатньо. Чи ви теж книжам і фільма ставите погані оцінки бо там немає нелінійності?

Що ти за такий геймдизайнер чи хто ти там, у ноунейм конторі, що намагаєшся мені довести те, чого немає? Я дійсно не розумію. Навіщо там не лінійність? Прикинь, на мою думку вона потрібна. Вище написав чому.

>

Якщо ви награли 80 годин, тоді чому ви не знаєте банальні сюжетні речі, про які говоряться в грі?

Які банальні речі? Біографія його родини, зокрема батьків? Це банальні речі? Про блеквотер? Два квести з дружиною, щоб ніби-то дізнатися біографію Артура та його сина? Тобі ніхто відверто у грі про це не каже. Ніде це не можна прочитати. Що ти видумуєш, у кінці кінців? Банальні речі, ггг)

Про події блекватеру гравець має сам «ніби» здогадатися, але те що, гравець має здогадатися, воно не покриває усі питання, які виникають упродовж гри. Якщо ти такий чудовий та знайшов усі відповіді на усі свої питання, то гуд, зроби собі пам’ятник. Але це не значить, що всі мають бути такими як ти. Розумієш це?))

Будь-ласка досить мене дойобувати своїми псевдогеймдизайнерськими питаннями) Ну рілі, твої коменти, це іноді просто вода повна.

>

Можете прогуглити.

Я гуглив увесь список зброї перед цим текстом.

>

Геніальність наративного сюжету горізон виражається в її оцінці як дефолтного опенв ворлда ( на 7 з 10 ), де геніальні рішення наративного дизайну це засунути ящик з металічними деталями на 2гий поверх деревяного житлового будинку аби персонаж пересуювачи його по деревяній підлозі, проломив потаємні двері в підлозі, на другому карл поверсі деревяного будинку. За смаки не судять, але у вас він явно дуже специфічний.

Якщо ти так оцінив наратив у хорайзоні, то моє прохання, більше не пиши нічого якщо ти там десь намагаєшся бути гд, будь-ласка, це тільки з тебе погано гд зробе.

п.с хоча чекнувши твій лінкедін, зрозумів, що ти ніякий не гд, ну й на тому добре ;)

Ще раз. Публікуй рецезію в Стім. Я наліпку клоуна за 300 очок надішлю. Для тебе не шкода, коханий.

Що ти за такий геймдизайнер чи хто ти там, у ноунейм конторі, що намагаєшся мені довести те, чого немає? Я дійсно не розумію. Навіщо там не лінійність? Прикинь, на мою думку вона потрібна. Вище написав чому.

— Ахахахаха, коли у людини закінчуються аргументи вона переходить на особистості, проте у вашому випадку вас порвало від фактів знатно. Але якщо хочете продовжити розмову пройдіть гру будь-ласка, я ж ноунейм геймдизайнер зміг її пройти, чи ви хочете сказати, що куди гірше ноунейм дизайнера?

Якщо ти так оцінив наратив у хорайзоні, то моє прохання, більше не пиши нічого якщо ти там десь намагаєшся бути гд, будь-ласка, це тільки з тебе погано гд зробе

— не я оцінив, люди оцінили, оцінка є у вільному доступі на метакритиці, можете почитати, що думають про гру. Але якщо ви важаєте інакше можете аргументувати свою думку без пуків і плаків ( по можливості )

Я гуглив увесь список зброї перед цим текстом.

Та все ясно давно, ви чувак який любить срач і поп*здіти. Можете уже не продовжувати.

Але це не значить, що всі мають бути такими як ти

Уміти читати? Я думав це вміння опановують, ще в садочку, хіба ні?

Два квести з дружиною,

Щоб далі розблокувати функцію спору треба для початку пройти гру з відкритими очима ( можливо навіть з включеним аудіо).

намагаєшся бути гд, будь-ласка, це тільки з тебе погано гд зробе

Дякую за комплімент, з вашим смаком у іграх явно рухаюся у правильному напрямку.

П.С, Містер людина яка ховається за нікнеймом, усі ваші коментарі на доу це золоті цитати з Доти, тому пропоную вам заспокоїтися і зайнятися чимось своїм чим ви там займаєтесь, бо це гівно у всі сторони дуже смішно летить, але ви можете когось ненароком образити.

>

— Ахахахаха, коли у людини закінчуються аргументи вона переходить на особистості, проте у вашому випадку вас порвало від фактів знатно. Але якщо хочете продовжити розмову пройдіть гру будь-ласка, я ж ноунейм геймдизайнер зміг її пройти, чи ви хочете сказати, що куди гірше ноунейм дизайнера?

так ти ж сам почав з переходу на особисті, дурнику.

>

— не я оцінив, люди оцінили, оцінка є у вільному доступі на метакритиці, можете почитати, що думають про гру. Але якщо ви важаєте інакше можете аргументувати свою думку без пуків і плаків ( по можливості )

Ор, недогеде який оцінює гру по рейтингам на метакрітік. Найс джок, дуд.

>

Дякую за комплімент, з вашим смаком у іграх явно рухаюся у правильному напрямку.

П.С, Містер людина яка ховається за нікнеймом, усі ваші коментарі на доу це золоті цитати з Доти, тому пропоную вам заспокоїтися і зайнятися чимось своїм чим ви там займаєтесь, бо це гівно у всі сторони дуже смішно летить, але ви можете когось ненароком образити.

Cерйозно? Це пише недочелік який вказує у себе геймдизанерський/продюсерський бєкграунд, при тому, ніде про це бєкраунд інфи немає? Ахаха, ор.

Вчися сприймати думки інших людей, а не тільки себе, синку)

ти ж сам почав з переходу на особисті,

Особисте це викрити тотально п*здабола?)
Вибачте не знав, що потрібно мати повагу до фейку.

який оцінює гру по рейтингам на метакрітік

Ну звісно куди ж нам до вашої експертної рецензії, де більша половина інформації це вигаданий контент)

ніде про це бєкраунд інфи немає?

Вибач, айдл ігри та казіки на заводі не штампуємо(((

Вчися сприймати думки інших людей

Відверта дезінформація від людини котра не змогла привести ні 1 пруфа своїм словам ( численні баги, мала кількість зброї і т.д. пруфається за 5 секунд ) , це не власна думка, а звичайний п*здьож. Ви більше часу втачаєте на написання коментаря.

П.С. Краще б написали рецензію на Шедевральний наратив Хорізонк і розповіли б нам холопам чому це ніким не усвідомлений наративний шедевр, надіюсь хоч там вигадувати вам нічого не прийдеться.

>

Особисте це викрити тотально п*здабола?)
Вибачте не знав, що потрібно мати повагу до фейку.

Так це ж ти тут в нас п*здабол)
На форумі пишеш одне про себе, в лінкедіні виявляється інше. Ти вже визначися. А то твій тролінг про мою анонімність, ну такий собі. Чесно ;)

>

Ну звісно куди ж нам до вашої експертної рецензії, де більша половина інформації це вигаданий контент)

Кумедно, п*здабол, мені читає лекцію про те, яка в мене погана рецензія на гру. Так й запишемо.

>

Вибач, айдл ігри та казіки на заводі не штампуємо(((

Та я бачив що ви там штампуєте, узагалі ніц з геймдевом не пов’язано, але намалювати собі звання гд, ба більше продюсера хахах, вже зміг)

Краще навчитися сприймати чужі думки та працюй зі своєю токсичністю. Бо ти виявився, як й деякі тут зокрема, неспроможними витримати критику своєї найнай гри. Ну що, залишається побажати тобі грати в ігри, а не закохуватися в щось одне. Ну й теж, до психолога сходити, бо бачу в тебе прям супер погано з прийняттям протилежних думок ^_^

Мені дуже подобається як замість того аби написати за 20 секунд відповідь з посиланнями на ваші вікі де в рдр2 було менше заявленої зброї, чи відео з численними багами які ви бачили, чи хоча б скрін з стіму де у вас 80 годин, щоб підтвердити, що ти ніде не збрехав ти вирішив почати писати мені, що це я п***абол бо перед тобою не відчитуюся за свою роботу над своїми проектами 🤣

Для вас ще раз підкреслю — Відверта брехня про гру в рецензії, яка розвінчується за 5 секунд у гуглі це не власна думка, а лише брехня.

Читай уважніше мій текст, та коментарі а не приписуй мені те, чого я не писав. Підкреслю, на особистості, ти перший перейшов. Тому не тре тут бідкатися.

Ще раз. Публікуй рецезію в Стім. Я наліпку клоуна за 300 очок надішлю. Для тебе не шкода, коханий.

А я її зв’язав і відніс відразу як вона мені все показала , так мене ще й винуватим зробили )

Не погоджуюсь, RDR 2 це шедевр на рівні Відьмака 3, а негативні аргументи з боку автора статті притягнуті за вуха

Шок! Автор вперше запустив гру у відкритому світі і не зрозумів, чому РДР2 — найкраща гра у відкритому світі.

Гра не винна, що тобі ігри цього жанру не подобаються. Жодного валідного аргументу. Окрім малого вибору підходів до виконання квесті, але ніби існуюють ігри у відкритому світі, які дають великий вибір до виконання квестів.

Довго відкладав цю гру, бо чомусь гадав, що це RPG. І хоча RPG — це мій улюблений жанр, зазвичай такі ігри потребують сотні годин на занурення і проходження на 100%. Чим далі, тим менше залишається можливостей, щоб знайти стільки вільного часу «на себе». Але минулої зими дійшли руки до цієї гри, і виявилося, що це не rpg, а якісний лінійний action/adventure.
Десь на 90% згоден з автором статті. Мої 10% — це технічна сторона гри. За 92години повного проходження не зустрів жодного багу (PC).
Загалом, RDR2 залишила відчуття хоча і якісного, але дуже нерівного продукту, який не показав 100% свого потенціалу. Постійно гойдалки — то ти скачеш робити якийсь квест, захоплено роздивлюючись деталі анімацій, природи, плотви і іншого оточення, а вже через кілька хвилин думаєш «тю, оце і все? meh..»
Також, одна з проблем — важко асоціювати себе з головним героєм. Йому складно співчувати, бекграунда і його історії також надається замало (не всі грали в першу частину). Наприклад, в Days Gone, грі того ж жанру action/adventure, з цим моментом впоралися набагато краще, хоча байкерська тематика мені навіть менш близька, ніж вестерн.

Згоден із вами. Я навіть досі не можу її до кінця пройти, бо оці гойдалки задовбують через кожні 2-3 квести. І відклаєш гру на пару тижнів, щоб знову з’явився інтерес до неї :(

Треба було грати , а не проходити ради статті . Про те як опинився в банді головний герой розповідають в саму початку гри . Наприкінці першої частини .
Про не логічні вчинки теж можна пояснити тим що це не військові , а зграя бандитів і любителів по лоскотати собі нерви це добре видно по Хозії . Про що головний герой говорить декілька разів Хозії , після чого вони обмінюються декількома репліками і починається квест.
Я не знаю які у автора проблеми з його калькулятором , бо на 1650 для ноутів гра йде чудово , серйозних помилок не помічав, особливо летючих деліжансів . Якщо порівнювати за рівнем графіки то на тому ж ноуті запускав Гоґвардс і він виглядає трохи гірше , в авто настройках .

>

Треба було грати , а не проходити ради статті . Про те як опинився в банді головний герой розповідають в саму початку гри . Наприкінці першої частини .

>Треба було грати , а не проходити ради статті .
> Наприкінці першої частини

Токсично, але кумедно)
Як це пов’язано з рдр2?

Я б видалив статтю. Реально. Бо це надто кумедно та соромно повинно бути. Особливо про «проблеми з сюжетом», де твоя претензія укладається в «А ЧЕГО МНЕ НЕ ПАСИПАЛИ ЕКСПАЗИЦИИ, Я ШТО САМ ДОЛЖЕН СКЛАДИВАТЬ КАРТИНКУ В ГАЛАВЕ».

З предісторією персонажів все зрозуміло, якщо грати заради задовлення, а не «нейтральної» статті. І ще, почитайте про прийоми драматургії)

Себе краше видали, токсичний)
Бо бачу, що сраку тобі порвало знатно. Ну якщо так, то мені особливо приємно ^_^

ДУПА інк. пише, що комусь порвало сраку. Вибачте, не міг пройти повз😂

Пишеш «нейтральну» рецензію на одну з накращих ігор, будь готовий до токсичних уїбанів типу мене. В інтернеті не маю бажання стримувати емоції. Вибач, але що ж поробиш.

Ну якщо для тебе рдр2, одна з найкращих ігор))), то маю тебе розчарувати, значить в замало ігор пограв.

Ти типу в обьективність зараз намагаєшься? Гаразд, для тебе коханого, напишу по-іншому. RDR2 — це одна з моїх УЛЮБЛЕНИХ ігор.

Найкращу гру світу тобі ніхто не скаже.

А так взазалі, норм тролинг. Пиши далі свої «нейтральні» рецензії.

Це не зовсім нейтральний відгук. Тут перелік викликів до спільноти. А ще ж не пʼятниця навіть.

Не хотів вас образити . Лише хотів сказати що були неуважні коли проходили гру, оскільки задаєте питання на яке відповідь дається в самому початку гри ))

Додаю свої плюси:
1. Як на мене в грі чудова музика.
2. Сюжет дає можливості робити добрі вчинки і не дуже. І це гру робить індивідуальною для кожного.
3. Щодо якості графіки. Гра чудово йде наприклад на ps4 і особливих глітчів не було. Класно реалізовано фото режим. Слідами на грязюці вже не здивуєш. Вода, анімація руху вершника — все неймовірно чудово зроблено для свого часу.
4. Фауна навколишнього світу, птахи, алігатори, і так далі — вони додають спокою в моменті або атакують і це класно. Є різноманітність. І світ стає живим там де він інакше був би картинкою.
5. Досить великий світ.

Додам слабкі сторони:
1. Гра довга і не підійде для тих хто хоче постійно швидкий action
2. Сеттінг є перевагою а також і недоліком, бо не всім подобається стилістика дикого заходу.
3. Якщо ви хочете грати за дуже
позитивного персонажа — тут не завжди дуже він позитивний, такі часи.

А тем є режим експлорера?

Якиу юбісофті, без вбивств

Лол,це буквально наративний шедевр,мені доречі було важко в неї спочатку грати,але гра затягує повільно,як трясина ,такої уваги до деталей ви не зустрінете ні у одній нині існуючій грі,тим паче це вестерн,той хто бачив хоча б пару фільмів цього жанру знають які вони бувають тягомотні,але у випадку з РДР 2 це зовсім інше

Як на мене, під категорію «наративний шедевр» більше підійде Ghost of Tsushima чи Horizon Zero Dawn, але точно не рдр2.

Це питання особистого смаку. Проходження Цусіми в певний момент стає схожим на аркаду, нажаль. Деталей різноманітності на мою думку в Рдр2 більше.

Хотілося б зрозуміти, в чому «наративний шедевралізм» Хорайзона. Власне сюжет там дуже посередній, якщо не слабкий.

То вже окрема стаття, але якщо цікаво, я подумаю та можливо напишу про це також. Btw я не роблю як деякі тут з коментаторів у себе в голові категорії штибу «наративний шедевр» щодо ігор. Мені здається це нереально. Бо завжди знайдуться такі, хто оскаржить це, причому під оскаржить я маю на увазі, не просто прийде й насре образами у коментарях без аргументів, як більшість тут зробила, а прям зважено пояснить свою думку.

У першому хорайзоні мені сподобався наратив тим, що я рідко коли вміг вгадати, що буде далі, мені здається це добра ознака для сюжету гри. Коли ти намагаєшся здогадатися, й помиляєшся. У хорайзоні мені сподобалася сама історія. Вона для мене звучить більш ніж правдоподібною. +Дуже зайшли повідомлення з минулого, самі локації та їх наративний дизайн.

Дуже дивна думка, бо чомусь в РДР2 подання історії світу не через основний сюжет, судячи із рецензії, вам не зайшов, а тут, де історія всесвіту подається також у великій мірі через не-сюжетні прийоми — це «дуже зайшло».

А «рідко міг вгадати» — це не завжди ознака хорошого сюжету, бо 1) не кожен сюжет має бути непередбачуваним, навіть навпаки, іноді купа натяків на ранніх етапах дає гравцю/читачу/глядачу можливість здогадатися і потім отримати крутий ефект «я так і знав!», 2) бувають всякі варіанти Deus ex machina, які не дуже логічні, але непередбачувані. Це погані сюжетні ходи. Коли тобі весь час показують персонажа з поганого боку, а потім раптом виявляється, що він хороший, а поганець інший просто тому що треба щось «непередбачуване» — це максимально тупий підхід

Дуже нормальна думка)
В хорайзоні подання історії світу йде напряму через основний сюжет. У хорайзоні з сюжетом все якраз дуже ок, на відміну від рдр2, на мій погляд. Наративний дизайн локацій це вже другорядний фактор, у даному випадку.

В рдр2 на мою думку, подання історії світу виходить міксовано, то через світ, то через основні квести. Але усе одно в мене у залишку викликало лише запитання. Тому що є моменти, котрі залишилися незрозумілими й саме ця незрозумілість вона й викликає в мене такі емоції.

Стосовно рідко міг вгадати — це не завжди ознака хорошого сюжету, згоден. Але воно ж дійсно цікаво грати або дивитися кіно й не здогадуватися про сюжет, чи не так? Ну от в мене вийшло так, що майже одразу зрозумів хто буде зрадником, та яким буде фінал. Чи було мені вельми цікаво та приємно, що я за це відав власні кошти? Ні, не було.

Бля, ти реально приїбався до того, що ти здогадався про зрадника? Розробники, на мою думку, навіть не намагалися зробити з цього твіст. Гра НЕ ПРО ТВІСТ лол.

А ти знав, що я здогадався про головний твіст «Шостого почуття»? І? Це якось зробила кіно гірше для мене? Ні, це дуже крутий трилер. Ігри та кіно — це не про твісти. Ну, звичайно, якщо ти дивився по 100 штук фільмів та пройшов двадцять ігор, то тоді, так. ЦЕ ДУЖЕ КРУТО.

Пограй ще в Scarlet Nexus. Там твісти кожні 10 хвилин. Наративним шедевром для тебе стане)))

Той дивний випадок, коли ближче до фіналу гра стає менш цікавою!

RDR2 — це мега лінійна гра.

Спочатку лінійність бачиться логічною: нас поступово вчать усьому і можливості відкриваються з кожним новим кроком сюжету.
Але — потім усе починає іти у зворотному напрямі! При цьому це відбувається усупереч здоровому глузду. Ти максимально прокачав лагер, купив усю зброю, піднімаєш непогані гроші грабуючи дилижанси та потяги. У кишенях вже тисячі доларів, не рахуючі золотих злитків. Ти обійшов майже усю карту (але тебе усе одно не пускають у її частину). Що далі?
А далі виявляється що грошей усе одно не вистачає аби почати «нове життя» (та скільки ж їх треба ?!) і ми ідемо грабувати банк аби узяти ... у десять разів менше, ніж у нас у кишені!
Ну а далі усе іде у «зворотньому напрямку»: ми постійно щось втрачаємо, наші можливости зменшуються, «відкритий світ» закривається і нам залишається тільки похмуро іти на зустріч заздалегідь відомому фіналу.

Погоджуся, в мене було схоже відчуття.

Руки до сюжету не дійшли а от онлайна дупа горить тільки так, жодної сесії без читерів. Весь час ломаються коні, професії, повозки, конюшні. Доводиться грати закривши очі, сидіти на екранах підгрузки більше чим грати... Гра класна, но вона половина. І я би не радив її для купівлі, як і всіх ігор рок Стар, це моя остання куплена гра від них. Принаймні поки вони не розвернуться до суспільства.

Автор рецензії взагалі запускав гру? Таке враження ніби закинув запит в chatGPT «Негативна оцінка Red Dead Redemption». Ні одна теза автора в цій статті, не відповідає дійсності

RDR2 це найкраща гра з відкритим світом !
Нічого кращого по продуманості і вічутті світу живим на 2023 рік не придумано — це факт.

Не факт. Зельда краща у продуманості світу.

А ти взагалі дочитав повністю мій огляд? Чи так, лише, щоб накинути на вентилятор цей коментар написав?)

Я повністю пройшов гру, тому моя оцінка не «негативна», а нейтральна.

Підписатись на коментарі