Питання з приводу співбесіди на UE Developer

Активно готуюсь зараз до співбесіди на позицію C++ UE Developer.

Хотілося б дізнатися, наскільки сильно там питають саме про чистий С++, чи більш обмежуєтся самим рушієм та специфікою написання коду саме в ньому? Та якого типу лайф-код задачі там дають — стандартні на С++ з LeetCode або щось більш наближене до Unreal Engine? Буду вдячний за допомогу!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

По плюсам можеш подивитися youtube-канал Ambushed Racoon. Там проводять тренувальні співбесіди

Сильно залежить від компанії та того хто проводить співбесіду. Інколи питають тільки С++, інколи трохи бази С++ і далі по рушію. Лайф-кодінг, алгоритми також як пощастить, буває це все є, а буває ні.

It depends як то кажуть, тому готовуватися треба до всьго зразу, але чекати нема сенсу, всього не вивчиш і тим паче не запам’ятаєш. Просто кидайте резюме, отримуйте запрошення та спілкуйтеся — там і дізнаєтесь.

А так треба знати базу С++, базу UE фремворка, ну і базові алгоритми про всяк випадок

Зі свого досвіду: більше питають базу по плюсам, память, розумні вказівники, компіляція, функції, ООП та все таке. Та ы в цілому про всі тонкощі плюсів Віртуальні функції, деструктори, конструктори, адреси та вказівники, та все все що тобі приходить у голову коли мова йде про С++. Про рушій питають не багато, найчастіше це про основні класи, навіщо вони, яка іїх функція и тп. Напріклад, «Навіщо потрібен GameMode та чим відрізняється від GameState?», PayerController, що таке Scene, Level, World, Delgates. Питають про Actor та UObject, в чому іх різниця. Можуть спитати про GC, як він працює. Ще якщо це якась велика продуктова кампанія, можут питати більше узагальнені питання, сприводу як ти будеш діяти в тій чи іншій робочій ситуації. Наприклад «А от якщо до тебе прийде гейм-дизайнер та попроси зробити те і те, ось цю фічу та ще щось, що ти будешь робити?». Чесно кажучи не разу не зіштовхувався с лайв-код задачами, щоб просили щось зробити прямо на співбесіді, тому тут нажаль не підкажу. Якщо сказати коротко, то готуйся що десь 75-80% питань буде по плюсам, а все інше про рушій, це не об’єктивне число, а чисто IMHO.

Підписатись на коментарі