Вино з The Witcher 3, енергетик S.T.A.L.K.E.R та парфюм з ароматом Resident Evil. Навіщо це та чи допомогає у продажах ігор?
Сьогодні ігровим мерчом когось здивувати складно. Це не нове і доволі розповсюджене явище. Втім, іноді компанії вдаються хай не до дивних, але до очевидно незвичних рішень. З останнього — лімітована серія вина The Witcher Grand Cru. Випускає його французька виноробня Chateau Marrin, що ніби-то існує вже кілька століть.
«The Witcher Grand Cru, офіційне вино гри The Witcher 3: Wild Hunt, народилося під час тих годин, що ми провели у маєтку Корво Б’янко (ігрова локація, що розташована у королівстві Туссен — редакція). Як виноградарі та великі шанувальники гри, ми хотіли подовжити останню пригоду Геральта з Рівії в Туссені. The Witcher Grand Cru виготовлене виключно з Мерло, зібраного вручну у 2018 році. Це особливе фруктове вино з тонкими деревними нотами. Вино було випущено обмеженою кількістю — 6300 пронумерованих пляшок», — зазначається на сторінці проєкту.
Коштувати одна пляшка буде 72 евро (понад 2900 грн). Замовити пляшку можна за цим посиланням.
Нещодавно до аналогічного маркетингового трюку (хіба що не до такого масштабного) вдалася українська GSC Game World. Розробники представили власний енергетичний напій, який вони створили у співпраці з українським брендом енергетичних напоїв NON STOP. В пресслужбі компанії «Нові Продукти», до якої входить NON STOP, зазначили — дизайн бляшанки повторює естетику S.T.A.L.K.E.R, а у самій грі енергетик допоможе персонажу рухатись швидше й підвищити витривалість.
У 2021 році компанія Capcom на честь
Як вже зазначав вище, такі історії розповсюджені — простирадло з мапою Silent Hill, пластівці Nintendo, енергетик Pac-Man, та навіть Jeep Wrangler у стилістиці Call Of Duty.
19 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів