Вино з The Witcher 3, енергетик S.T.A.L.K.E.R та парфюм з ароматом Resident Evil. Навіщо це та чи допомогає у продажах ігор?

Сьогодні ігровим мерчом когось здивувати складно. Це не нове і доволі розповсюджене явище. Втім, іноді компанії вдаються хай не до дивних, але до очевидно незвичних рішень. З останнього — лімітована серія вина The Witcher Grand Cru. Випускає його французька виноробня Chateau Marrin, що ніби-то існує вже кілька століть.

«The Witcher Grand Cru, офіційне вино гри The Witcher 3: Wild Hunt, народилося під час тих годин, що ми провели у маєтку Корво Б’янко (ігрова локація, що розташована у королівстві Туссен — редакція). Як виноградарі та великі шанувальники гри, ми хотіли подовжити останню пригоду Геральта з Рівії в Туссені. The Witcher Grand Cru виготовлене виключно з Мерло, зібраного вручну у 2018 році. Це особливе фруктове вино з тонкими деревними нотами. Вино було випущено обмеженою кількістю — 6300 пронумерованих пляшок», — зазначається на сторінці проєкту.

Коштувати одна пляшка буде 72 евро (понад 2900 грн). Замовити пляшку можна за цим посиланням.







Нещодавно до аналогічного маркетингового трюку (хіба що не до такого масштабного) вдалася українська GSC Game World. Розробники представили власний енергетичний напій, який вони створили у співпраці з українським брендом енергетичних напоїв NON STOP. В пресслужбі компанії «Нові Продукти», до якої входить NON STOP, зазначили — дизайн бляшанки повторює естетику S.T.A.L.K.E.R, а у самій грі енергетик допоможе персонажу рухатись швидше й підвищити витривалість.

У 2021 році компанія Capcom на честь 25-річчя франшизи Resident Evil випустила тематичні парфуми, аромати яких навіяні героями Крісом Редфілдом, Джил Валентайн та Леоном Кенеді. Їх можна було придбати тільки у Японії за $60. У 2016 році Capcom також випустили туалетну воду Resident Evil: T-Virus під реліз четвертої частини гри.


Як вже зазначав вище, такі історії розповсюджені — простирадло з мапою Silent Hill, пластівці Nintendo, енергетик Pac-Man, та навіть Jeep Wrangler у стилістиці Call Of Duty.

А про які найнезвичніші приклади ігрового мерчу знаєте ви? І як думаєте, це виключно фанова історія для колекціонерів чи у таких маркетингових рішень є гарний вплив на продажі самої гри? Діляться в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Польский энергетик OSHEE тоже имеет серию с ведьмаком, энергетик Rockstar серию с halo, monster серию с halo и call of duty, Boston America вообще целый зоопарк энергетиков со всякими донкиконгами, Марио, Рик и Морти итд

Ага, я одного разу не змогла пройти повз вітамінну воду)

Енергетики — наче логічно. Людина грає 10 годин поспіль, а якщо це інтенсивний геймінг, то треба тримати фокус. Ось і енергетики (а у СТАЛКЕРа так ще й сюжетно обумовлене). Але от лімітоване вино за 70 евро, та ще й (як зазначають шановні коментатори) не з найкращого сорту винограда... Краще вже Діаблу купити! :)

Але ж Геральт та вино... Це ж сюжетно обіграно у доповненні

Тобто ви у темі статті ставите запитання, і логіка підказує, що в статті я знайду на нього відповідь. А в кінці ви переспрямовуєте це запитання читачам...

Будь-ласка, не опускайтся нижче жовтої преси, бо навіть ті ЗМІ так не роблять, щоб отримати додатковий перехід на сайт.

Але це не стаття, а топік для обговорення на форумі

Ну це ж правда топік.
Було б маніпуляцією, якщо б звучало так

Навіщо це та чи допомогає у продажах ігор? Розповідаємо!

А так мені цікаво, що думають люди. От я в них і спитав.

Та схоже, що люди самі не знають:) Мені от хотілося б дізнатися, наскільки це хороші додаткові продажі чи стимул для гравців.

Якщо брати фільми (зоресяйний приклад «Зоряних війн»), то там мерч у тривалому розрізі часу дійсно в рази більше дає прибутку за фільми.

А от про ігри не так багато відомо, бо, мабуть, це не настільки частий приклад або ж зазвичай якісь багатоосібні чи кіберспортивні ігри.

У серії To the Moon є кілька різних товарів, але найліпший — це була музична шкатулка у формі рояля з кількома головними мелодіями гри на вибір.

У Warframe таких штук багато (піни, футболки, кепки, плакати, фігурки персонажів, скоро буде вінілова платівка з музикою з гри) і їх доволі сильно купують. Але там і модель поширення гри така — ми вам гру безкоштовно з доступом до всього вмісту, але якщо хочете щось швидше або якесь гарне оздоблення, то дайте грошей. Тому мерч — це додаткова офіційна фінансова підтримка розробників.

Ну, мерч Overwatch теж гарно розлітається, я думаю в них гарний профіт від цього усього. А про усілякі вина та парфуми, мені здається, то таке. Воно більш іміджеве. Хоча тут потрібні маркетологи для роз’яснень!)

Ігрові маркетологи, бо то взагалі інша планета:)

Хоча це як обмежений подарунковий наклад 10 томів «Хроніки Амбера» Желязни в одній кованій металевій обкладинці із бурштином і драконами за кілька тисяч доларів. До сотні, здається, було випущено. Зараз уже й не можу знайти в продажі посилання, щоби показати.

Уууу, я б від такого не відмовився!

Пригласил, такой, девушку на свидание, и предлагаешь бахнуть винца из твоей любимой игры — ведьмака 3 или линеэйдж.

Ви що, не знаєте, що фірми на мерчі зароблять більше грошей, ніж на іграх? :)

Фігурки, бейсболки, футболки — так, звісно. Але як це працює в ситуації з лімітованим вином)

то довгостроковий маркетинг

Сорт винограду — Мерло, який беруть тільки у індустріальні вина, як на мене це вбиває всю винятковість і обмежену серію цих пляшок

Підписатись на коментарі