Геймдизайн ААА ігор. Відповідає геймдизайнер Silent Hill 2 Олексій Фурман.Відео-інтерв’ю з проєкту «Максим цікавиться. Про геймдев»

Вітаю вас, друзі. Звати мене Максим і я досліджую, як працюють ігри із середини.

Без зайвих слів та вступів — інтерв’ю з геймдизайнером майбутньої Silent Hill 2 Олексієм Фурманом.

Будемо розмовляти:

  • про ігри, які надихають;
  • про ключові моменти в розробці ААА ігор;
  • які складнощі та нюанси в роботі геймдизайнера в великих проєктах;
  • багато всього іншого.

В проєкті вже вийшло декілька цікавих інтерв’ю, раджу із ними ознайомитися

Про геймдизайн з Данилом Степченковим з геймдизайнером студії Pingle Studio

Як робиться локалізація ігор українською. Відповідає Андрій Рабощук, власник компанії по локалізації UnlocTeam

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі