Геймдизайн ААА ігор. Відповідає геймдизайнер Silent Hill 2 Олексій Фурман.Відео-інтерв’ю з проєкту «Максим цікавиться. Про геймдев»
Вітаю вас, друзі. Звати мене Максим і я досліджую, як працюють ігри із середини.
Без зайвих слів та вступів — інтерв’ю з геймдизайнером майбутньої Silent Hill 2 Олексієм Фурманом.
Будемо розмовляти:
- про ігри, які надихають;
- про ключові моменти в розробці ААА ігор;
- які складнощі та нюанси в роботі геймдизайнера в великих проєктах;
- багато всього іншого.
В проєкті вже вийшло декілька цікавих інтерв’ю, раджу із ними ознайомитися
Про геймдизайн з Данилом Степченковим з геймдизайнером студії Pingle Studio
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів