Відео про Навантаження Моделей із застосуванням Assimp та STB_image

Привіт усім! Нещодавно я створив відеосерію про програмування комп’ютерної графіки українською мовою. Серія починається з нуля і я вчу, як написати растеризатор на центральному процесорі (з SIMD-оптимізаціями), а потім показую, як його перенести до DX12 (графічного процесора) та додати освітлення та тіней.

Я щойно видав нове відео про те, як навантажити моделі, застосовуючи Assimp та STB_image в C++, та як зображати моделі, як колекцію мешів, застосовуючи растеризатор, який ми написали.

Якщо вас зацікавило, ось саме відео:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі