Моя перша гра. Dosojin — Story of the curse

Вітаю, шановна спільното! Я — Микола, геймдизайнер-початківець, радий поділитися своїм дебютним творінням.


Чотири місяці майже щоденної праці нарешті доступні для завантаження. Посилання на сторінку гри в Google Play — play.google.com/...​ils?id=com.company.mykola

Буду радий, якщо ви приділите кілька хвилин свого часу, щоб оцінити мою роботу та поділитися свої враженнями про гру.

Прошу вас судити строго за всіма критеріями, як того вимагають звичаї. Мені важливо почути вашу думку, щоб все проаналізувати, зробити висновки та покращити свої навички. Дрібка вашого часу допоможе зробити мої наступні роботи тільки кращими.

Коротко про гру:


Dosojin — Story of the curse — це 2D екшн-платформер із вкрапленнями метроїдванії. Сюжет розповідає нам про Японського феодала, який був проклятий і тепер змушений мандрувати світом. Адже якщо він затримається в якомусь краї довше, ніж на три дні, то на ввесь край нападе орда скелетів, яка зветься «Тріумфом смерті».

Герой ввесь час мандрує в пошуках можливості позбутися прокляття. До нього доходять плітки, що в місцевого правителя, схоже, була така ж проблема і він зміг її позбутися. Тут і починається пригода, але не без проблем.

Скриншоти:

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Критично потрібно налаштування звуку, при тому окремо зі звуками оточення і звуками інтерактиву. Варто додати чекпоїнти для збереження (до речі сюди можна додати рекламу ).
Є питання.
Той арт що не піксельний самі чи АІ, якщо АІ то який? Те саме з наративом?

Продублюю ще тут відповідь)

Дякую за підтримку та коментарі.

Зі звуком обовʼязково попрацюю.
Чек-пойнти і реклама є на початку рівня. Оскільки рівні короткі, то поки-що не бачу нагальної причини у чек-пойнтах на середині рівня. Хоча, можливо, що для мобільної аудиторії це більш ніж нагальна потреба. Я ще добре подумаю над цим

Непіксельний арт робив у MidJourney. Всі інші матеріали для гри(звуки, спрайти, ЮІ) брав безкоштовно у вільному доступі

Нарратив сам придумував підлаштовуючись під наявні матеріали по грі(зображення героїв, противників, локацій і т.і.) Тобто якби я найшов, якийсь інший спрайт ГГ, то можливо, і сценарій був кардинально іншим😀

Мені сподобалося, можна доробити і буде годний продукт.кнопочки на екрані не дуже , було б гарно щоб не видно.
Не відчувається нанесення ударів ворогові , наче пустоту розсікаєш.
Гарно б ще вібрацію.
Перший бій з босом програв бо не зрозумів коли натиск удар, «натиснути коли необхідно» напис зовсім в ступор увів.
Продовжуй, гарно виходить. На юніті робив?

Супер. Дякую за змістовний коментар!
Стосовно першого боса — ти правий. Там я робив акцент на різкий звук і рух меча, який би давав такий собі стимул до дії, проте не врахував, що гравець може грати без звуку, а анімація меча вгорі не надто помітна. Обов’язково попрацюю над цим.
Робив на Construct 3, оскільки програмування там просте і легше засвоюється. Все ж для мене основний пріорітет — це гейм дизайн, тому шукав максимально доступні та швидкі ресурси для розробки.
Всі інші пункти взяв на озброєння і попрацюю над ними

Привіт! Крута робота! Маю декілька коментарів після 15 хвилин гри (я не прям експерт тому кажу просто як гравець):
1. Я б зробив текстові вставки трохи більшими, тому що на смартфоні їх важко побачити, особливо в темряві
2. Мені чомусь здалось, що кнопка удару спрацьовує незавжди, наче анімація не програється кожен раз
3. Хотілось би можливість подивитись трохи нижче, бо коли хочеш стрибати — незавжди видно чи прірва внизу чи земля, можливо варто трохи підняти горизонт)
4. Зловив маленький баг буквально на першій рухомій платформі — я почав рухатись на ній, а потім мене відкинуло назад і я впав у воду

Дуже подобається стиль мальовки)

А взагалі супер! Якщо потрібна буде допомога в оформленні сторінки в сторі, або будь-якій маркетинговій підтримці — звертайтесь, з радістю допоможу чим зможу, бо сам вже довго мрію почати шлях в геймдеві)

Привіт! Для мене важлива думка кожного гравця!
Занотував твої пункти з метою виправити найближчим часом! Дякую за увагу, дуже корисно.

Підписатись на коментарі