З чого почати вхід у розробку ігор з нуля на С++? Є досвід з Unreal Engine як у QA

Привіт усім! Шукаю поради, рекомендації, ресурси, курси або книги, з чого та де почати вивчення C++ для роботи у ігровій індустрії.

Корисним буде усе, особливо якщо хтось проходив цей шлях від навчання до першої роботи не так давно — з радістю почитав би історію про ваш шлях, та план, якого ви притримувалися.
Я не маю навичок програмування на С++, але маю загальний досвід роботи з Unreal Engine як QA.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

В анріалі є блюпрінти що можуть ледве не усі поставлені задачі виконувати для розробки гри.
Можна зробити гру не використавши не єдиної строки коду с++.
Я з другом робимо гру і поки ми не відчули необхідність у програмуванні с++.

Ну первое с чего бы я порекомендовал — написать на плюсах используя GUI framework (любой) змейку, тетрис, спейс инвайдерс, потом приставить туда звук используя какую-то звуковую библиотеку. Сперва архитектура случайная, потом уже стандартизированная со стейтмашиной и так далее.
Потом можно переходить в 3Д, но не унриал, а какой-то более простой движок, но уже спроектировать программу игры по уму, с паттернами, шаблонами и ТД.
Напоследок поиграться с рендером и шейдерами, это не С++ прямо но при геймдеве может понадобится.

порог вхождения в C++ как в первый язык программирования ОЧЕНЬ высокий

сильно подумай, а ты точно хочешь входить в мир геймдева с этой стороны...

А с другой стороны с какой входить? С++ не такой уж и сложный. А учитывая соотношение фич за которые спрашивают на собесе и реальный продакшен так все еще проще.

Не згоден, з якими мовами программування ви порівнюєте.

Pascal (ще хтось пам,ятає), js, java, python, c# набагато легше.
Ще можна раст порівняти по складності, та там свої заморочки.

Я не сказал что нет языков проще, я сказал что сложность С++ переоценена.

Ну... краще чистий Сі, простий як вєнік. Також це підмножина С++, також дасть розуміння того, що сховано під С++.

Pure C современном геймдеве не прокатит, его наврят даже движок какой нибудь игровой поддерживает современный, то есть будет только инди.

Для навчання норм. А потім вже буде зрозуміліше, куди рухатися далі.

Підтримую. При тому що мій курс націлено на випуск анріал джунів, розпочинаємо з шарпа і Юніті. Це допомагає мізки на місце поставити без необхідності вивчати забагато тонкощів мови

Такой же как и с любым другим языком программирования. Просто вообще порог входа в программирование — высокий. Но не боги горшки обжигают.

как по мне, порог входа в python и в C++ (как в первые языки программирования) существенно отличается

Пилю проект для души уже года 2 в свободное время. Начинал учить с 0 в с++ но опытом в других ЯП. С++ и С++ в анриал немного разные вещи, например рефлексия в анриале, сборщик мусора, собственные базовые класс и т.д. По сути это фреймворк и многие базовые фичи языка или не рекомендуется использовать или они не реализованы (множественное наследовпние анриал классов). Базы любого С подобного языка достаточно для входа. Чат гпт рулит, но больше в С++ чем БП. Есть готовые базовые проекты в епик сторе. Мое имхо, на бп писать боль и страдания, подходят для UI и инициализаций как отделение логики от представления и только. Форум эпиков довольно отзывчивый, особенно для вопросов новичков. Геймдев очень обширная тема, в своем проекте трачу времени примерно в одинаковых пропорциях на девелопмент/модели/ui. Для работы допускаю, что еще нужно знание тестов. Может быть полезным написание модов для игр на анриале (например Conan Exiles, Ark) дабы посмотреть на структуру проектов в больших командах. Конкретно Конан дал мне понимание работы с дата тейблами

Я останні декілька років працюю в GameDev також, але не знаю як саме це працює серед девелоперів, можеш розповісти більше про ріст на перспективи?

Покрокова інструкція, яка допомогла мені знайти першу роботу восени 2022:
1) Вчимо базу С++ тут
acode.com.ua/uroki-po-cpp
2) Пишем змійку/тетрис/арканоїд або всі відразу використовуючи WinApi/SFML/SDL2, можна для кожної з цих ігор використовувати різні фреймворки/бібліотеки, туторіали легко гугляться
3) Вчиш UE на рівні блупринтів, робиш будь-який прототип соло гри, наприклад, коридорний шутер на пару рівнів з ворогами з базовим game loop
4) Зберігаєш свій проект на блупрінтах, дублюєш цей проект і переносиш всю логіку в С++, блупрінти використовуються тільки для деякої зручності, тобто. міксуєш блупрінти з С++, вчишся робити блупринти для гейм дизайнерів та художників, основна логіка в С++, БП успадковує від кастомного С++ класу із заданими параметрами, які можна міняти
5) Всі ці проекти на С++ використовуючи різні бібліотеки/фреймворки та UE викладаєш собі на гітхаб
6) Дивишся записи співбесід на С++ розробника, гуглиш загальні питання на співбесіди по С++, все це виписуєш кудись і гуглиш відповіді, вчиш, розбираєш і тд
7) Шукаєш роботу

У мене на це пішло приблизно півроку праці від 8 до 16 годин майже кожен день, з досвіду програмування робив ігри на lua на платформі Core (типу Roblox тільки з графікою Fortnite)

Успіхів

Вельме дякую тобі, ти машина)
Успіхів тобі теж!

Між 1 і 2 розрив може виявитись дуже великим. Треба буде подужати application loop і загалом control flow. Знати математику дещо, як там із сіткою працювати. Зрозуміти як ті масиви використати. Тому, хто ніколи програмуванням або математикою не займався може бути дуже складно, знаю випадки. Я вірю, що якщо ви на lua з подібним маялись, то подужали. Бо це, і цікавість подібним вам можливо дали більше, ніж ви думаєте.

Мені як ментору цікаво, чим конкретно можна забити цій проміжок, щоб він не був таким великим. В мене хрестики-ноліки людина із величезним скрипом писала, хоч геть не ідіот і не лінюх.

Дякую! Її краще читати одразу чи після ознайомлення з базою с++?

​Вітання. Скидаю посилання на курси в цьому напрямку.
robotdreams.cc/...​course/747-c-dlya-gamedev
itea.ua/courses_itea/cplus_dev

Бачив курс від robotdreams але так і не знайшов якісний відгуків про них, хоча курс як раз покриває весь потрібний мені скоуп, міг би розповісти якщо є інформація?

Наскільки мені відомо, то це перший курс з цього напрямку. Раніше не було. Тому записуєтесь на курс на свій ризик. Подивіться демо-відео цього курсу на YouTube

Зрозумів, дякую)
Спілкувався з ними, але через ризик вагаюсь, можливо на вихідних таки спробую податися, якщо це зроблю то дам відгук тут

Ризики завжди є. І ціна курсу немаленька. Все залежить від викладача, від стилю подання матеріалу і власне від тебе, від твого бажання рухатись і не зупинятись.

Дякую тобі!
думаю варто спробувати

В мене є Майкл Доусон Изучаєм С++ через программирование игр. Можу продати за 300грн. + платиш за пересилку. Нова пошта.

Привіт) Я теж нещодавно почав цей шлях) Якщо цікаво поспілкуватись напиши мені в tg @alwaysperfect

Підписатись на коментарі