За якими критеріями оцінювати старі ігри та їхні ремейки?

Днями опублікували огляд ремейку System Shock і поставили йому 6 з 10. Частину поціновувачів оригінальної гри це дещо обурило.

Ця ситуація спонукала нас замислитися, а чи варто оцінювати старі ігри та їхні ремейки за актуальними критеріями нових ігор?

З одного боку, в оцінці старих ігор варто враховувати їхній контекст і час випуску. І зважати на обмеженість тодішніх технічних можливостей. З іншого, чи не маємо ми керуватися однаковими критеріями для всіх проєктів?

І щодо ремейків: вони спрямовані на відтворення старих ігор з використанням сучасних технологій і покращенням їхньої графіки, звуку та ігрових механік.

Що в такому випадку важливіше для оцінки — збереження оригінального духу гри чи все ж технічні досягнення оновленої версії?

Нумо міркувати разом у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Изначально надо исходить из того, что любая оценка игры (фильма, книги etc) это вкусовщина и очень субъективная история.

Старые игры можно оценивать с точки зрения новаторства в контексте той эпохи, когда они выходили, плюс оценить насколько хорошо сохранился геймплей.
Самый первый Марио с NES сегодня играется так же хорошо, как и 40 лет назад, в момент своего выхода. Если делать ремейк, то можно обойтись косметикой, типа подтянуть визуал и выпилить устаревшую систему жизней.
Или вот я сегодня с огромным кайфом продолжаю играть в Doom/Doom 2. Игра доставляет точно так же, как и 30 лет назад. Да, берешь порт с лучшей графикой и всякими плюшками, но геймплейно игра по прежнему актуальна.
А есть игры, где просто косметикой не отделаешься, требования к жанру слишком поменялись.
И есть подход Capcom, которые не боятся вообще все перелопатить и не утонуть в гневе фанатов )

Для мене адаптація це перш за все можливість зіграти в шедеври минулого на нових консолях. Тому збереження аутентичності вкрай важливо. Але:
1. По графіці головна вимога — щоб не виглядало убого на сучасних моніторах. І все.
2. Управління повинно бути адаптоване під сучасні геймпади але із максимальним збереженням орігінального геймплею. Ось це буває важкою і іноді нетрівіальною задачею особливо якщо мова йде про адаптацію деяких 3ds ігор

Підписатись на коментарі