Тайванська геймдев-компанія Rayark потрапила в скандал: вона нібито замінила своїх художників штучним інтелектом

Тайванська геймдев-компанія Rayark (також відома під назвою Rhea Games) на днях потрапила в АІ-скандал. Спочатку під час заходу «Тайванська промислова біржа 2023» технічний директор компанії Чжун Чжиюань заявив, що використання ШІ стане таким же розповсюдженим, як і питна вода.

Дуже скоро користувачі соцмсереж знайшли свідчення, що компанія скоротила частину арт-департаменту та замінила художників ШІ-існтрументами. Ба більше, свою нову модель керівництво пояснює аргументом «the cost will be lower and the profit will increase». Втім, багато хто цього рішення не оцінив і звернув увагу, що останній арт компанії виглядає... ну дуже якісно, м’яко кажучи. Іронія ще й в тому, що ігри студії стали популярні зокрема своїй візуальній складовій.

У Rayark на таке фанатське розслідування відреагували швидко, зазначивши, що вони дійсно досліджують модель використання нейромереж для роботи. Там додали, що не звільняли нікого з команди художників, а навпаки набрали спеціалістів з ШІ:

«Використання інструментів штучного інтелекту для допомоги в процесі розробки може стати основною галузевою тенденцією. Перед лицем такого процесу Rhea лишається відкритою, намагаючись вчитися, і смиренно приймає відгуки та пропозиції ринку. Насправді, протягом цього періоду, щоб налагодити більш ефективний процес і зробити прорив у технологіях, ми не тільки не звільнили жодного працівника арт-відділу, але й залучили більше нових членів із досвідом штучного інтелекту для покращення процесу розробки та навчання за допомогою штучного інтелекту».

Та на цьому скандал не завершився. Знову ж таки користувачі соцмереж проаналізували листа компанії й дійшли висновку, що з дуже високою ймовірністю він... згенерований штучним інтелектом.

Ще у квітні лунали новини, що в Азії, зокрема в Китаї, нейромережі обвалили попит на ігрових художників на 70% — все більше китайських ігрових компаній покладаються на штучний інтелект для створення зображень. Історія з Rayark цілком може бути продовженням цього тренду.

А як ви вважаєте, чи варто довіряти словам керівництва Rayark? Та чи прийнятне те, що ігрова студія, відома своїми візуальними рішеннями, відмовляється від художників на користь ШІ? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Думаю треба вводити разом з гендерними квотами, ще квоти для художників

Що ж ви так гравців та працівників не поважаєте

Пхаххаха, оце сміх, як можна так лажанути

Підписатись на коментарі