70 годин аудіопрезентацій з Game Developers Conference 1999 року

Американський активіст та історик технологій Джейсон Скот (Jason Scott) опублікував записи з Game Developers Conference, яка проходила у Каліфорнії 1999 року! Він витратив понад 2 місяці, аби зацифрувати більш як 90 касет з аудіоархівами цієї конференції.

Завдяки Джейсону маємо 70 годин презентацій англійською на всі теми геймдеву та продюсування, які відбувалися 24 роки тому. Має бути цікаво!







Будете слухати записи GDC 1999 року?

29%
43%
10%
19%

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

невже тоді не було відео камер ? цеж нет так давно відносно

1. Так могли не знімати. Бо професійна зьйомка + монтаж на той час не так дешево. Плюс хто це буде дивитись? У 99му році поширювати відоси було трошечки складніше ніж зараз. А аудіозапис — добра звичка у ті роки. Думаю у багатьох учасників були свої записи на диктофонах (дуже популярний тоді гаджет)
2. Міг витекти строк придатності відеоматеріалів — залежно від якості плівки та умов зберігання це 10-30 років
3. Автору могло бути тупо впадлу — це треба знайти камеру, карту відеозахвату, дуже багато місця на дисках і купу процессорного часу для пережимки цього усього у потрібний формат + можливий монтаж

Прикольна штука. Автор молодець, але думаю з сучасними технологіями убрати от той фоновий білий шум не на багато складніше ніж оцифрувати аудіокасету.
Треба буде спробувати прогнати через щось, от тоді і послухаю а то вуха в`януть вже після 5-ї хвилини

Підписатись на коментарі