2D artist, початок роботи у сфері, шукаю пораду
Доброго дня! Шукаю вашої поради.
Збираюсь влаштуватись 2Д художником в геймдев, і я помітив, що більшість вакансій які є для джуна це малювання пропсів в казуалі, але також чув, що досвід казуалу і реалізму не конвертується один в одного, і те саме з досвідом малювання пропсів, концепту, ілюстрацій.
Тож сформую свої питання так:
1. Можна почати кар’єру з казуалу і на основі цього досвіду перейти блище до реалізму?
2. Якщо я влаштуюсь малювати пропси, чи зможу з цим досвідом перейти в інші напрямки 2Д?
Примітка: точно я ще не визначився, чи я хочу малювати концепт чи ілюстрації, прикріплю посилання на портфоліо, яке я ще буду наповнювати і визначатись походу.
kokos_jekos.artstation.com
Буду вдячний за відповідь і дякую за увагу!
Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев.
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів