2D artist, початок роботи у сфері, шукаю пораду

Доброго дня! Шукаю вашої поради.
Збираюсь влаштуватись 2Д художником в геймдев, і я помітив, що більшість вакансій які є для джуна це малювання пропсів в казуалі, але також чув, що досвід казуалу і реалізму не конвертується один в одного, і те саме з досвідом малювання пропсів, концепту, ілюстрацій.

Тож сформую свої питання так:
1. Можна почати кар’єру з казуалу і на основі цього досвіду перейти блище до реалізму?
2. Якщо я влаштуюсь малювати пропси, чи зможу з цим досвідом перейти в інші напрямки 2Д?

Примітка: точно я ще не визначився, чи я хочу малювати концепт чи ілюстрації, прикріплю посилання на портфоліо, яке я ще буду наповнювати і визначатись походу.

kokos_jekos.artstation.com

Буду вдячний за відповідь і дякую за увагу!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Пхпх, як розумію)
Сам працюю на своїй першій роботі зараз, в казуалі, в принципі почуваю себе норм. Але і на майбутнє хотілось би щось складніше робити, типу сплеш артів. І так, на мою думку, щоб до цього йти, треба малювати поза роботою. Ти можеш в принципі починати з чого хочеш, але я думаю в казуалі роботу знайти легше.

Можна прокачувати навик реалістичного малювання паралельно працюючі в казуалці.
І добавляти красиві реалістичні роботи у портфоліо. А щоб зайти в казуалку можна додати в портфолію пропси, іконки — те, коріш за все, з чого почнеться робота в казуальному проекті.
В моєму випадку, всі компанії були продуктові. Думаю і на продукті можна спробувати себе у різних видах 2д арту, особливо, коли компанія невелика і художників небагато.

Краще влаштовуватись в аутсорс компанію, якщо взагалі нема уявлення куди і як влаштовуватись (розповідаю чисто на своєму досвіді). Сама починала з казуалу і пропсів, але задачі давали всі дуже різноманітні, і по ходу я набирала свій скіл і в інших жанрах, і так хоч мала досвід ,і знання куди мені далі йти.
Бо в компаніях які малюють чисто казуал — розвитку далі в реалізм уж ніяк не буде. (ну якщо тільки не малювати реалізм поза роботою) :)

І перше і друге можливо. Головне щоб коли вирішиш змінити стилістику в тебе було що показати в портфоліо.

Почати можна, звичайно. Але якще є можливість краще одразу робити саме те що хочеш. Після, наприклад, року роботи на казуалках\пропсах у Вас буде відповідний досвід, який наступні роботодавці і будуть брати за основу. А сам по собі портфель у реалізмі у Вас не з’явиться, так само як і супутні навички.

Дякую за відповідь!
Якщо можна я б хотів уточнити про відповідний досвід- тобто якшо винести за дужки сам процес малювання, то досвід взаємодії з командою, або інший досвід не пов’язаних з процесом малювання, в казуалках і реалізмі сильно відрізняється?

З мого досвіду, робочі процеси більш мень однакові

Мав на увазі сам досвід створення різної стилістики контенту. Якщо ви малювали, на приклад, проекти у стилістиці Overwatch, протягом року-двуг, і намагаєтесь перейти на реалізм типу Last of Us, роботодавця будут сумніви у тому що ви взагалі зможете адаптуватися, до його, нового стилю. Особливо коли у портфелі будуть тільки роботи у стилі Overwatch. Тут можна буде звичайно розраховувати на тестове завдання, але у Вас самого будут складності у новому стилі. Робота у команді загально більш менш однакова але і відрізняється, але Вам не треба сильно за це перейматися, якщо ви адеватна, притомна і не токсична людина, у спілкуванням з командою проблем не буде (:

Підписатись на коментарі