Місто на воді, де поклоняються драконам. Арт «Dragon Rise» Крістіни Бойко, Environment та Concept Artist

Розповідайте і ви про свої арти спільноті! Надсилайте посилання на ваш профіль у коментарі у топік для обміну профілями на ArtStation! Намагаємося регулярно показувати вам роботи художників, які залишили там посилання на портфоліо.

Крістіна Бойко — Environment і Concept Artist з Києва, яка нині співрацює зі студією Kevuru Games. Сьогодні в рамках рубрики «Українські геймдев-художники» публікуємо її роботу «Dragon Rise» та розповідь про те, як художниця працювала над нею в Blender та Adobe Photoshop.

Далі пряма мова художниці



Привіт всім! Хочу розповісти про роботу під назвою «Dragon Rise». Це перший проєкт, створений після повномасштабного вторгнення через півроку.

Я помітила, що на ArtStation проводився конкурс Dragon’s Rise: Forgotten Realms. Це мене трохи підбадьорило, оскільки я вже давно мріяла створити місто з цікавою історією та архітектурою. Крім того, проходила уроки на YouTube з використання Blender для створення реалістичної води. Тож я зібрала всі ці знання разом і однозначно вирішила взяти участь.

Після прочитання опису теми, розбила свій процес роботи на декілька частин.

По-перше, я визначила місце дії — це замок з невеликим поселенням у важкодоступному місці. Жителями цього світу є люди, які володіють магією, вони оберігають своє місто, поклоняються драконам та захищають їх.

Далі, я визначила час, коли відбувається ця подія — це тепла та водна країна, в цей час з’являється монах із занедбаного міста, який шукає місто драконів та свої відповіді.

Після опису зробила декілька швидких скетчей, а саме нас цікавить скетч (А). Саме по ньому далі я шукатиму референси, які допоможуть створити повну картину.


Пам’ятаю, що багато художників вже писали про те, де можна шукати референси для натхнення. Це Pinterest, Flickr, та для використання фото в роботах я більше заохочую купувати їх, або брати свої фото, якщо такі є. Наприклад, для мейта я купую тут.

Тому я зібрала низку референсів для натхнення. Зокрема, більш детальні зображення форм, оскільки вирішила створювати основу у 3D в Blender.

Референси для натхнення та сама ідея:



Детальніші референси форм для 3D-скетчу:



Атмосфера та флора, яка оточує сцену. Рефи з власного архіву.



Далі розпочала створювати 3D-форму замку, орієнтуючись на завантажені референси та поступово ускладнюючи форму. Щоб будівля була в одному стилі, я дублювала форми та трохи деформувала їх.

Оскільки це нова будівля, в якій мешкають люди та доглядають за замком, не додавала ніяких тріщин і старіння. Також, для прискорення роботи в цьому проєкті, я все з 0 не робила. Наприклад, пропси драконів завантажила безкоштовні готові, адже самостійна розробка пропсу точно б зайняла більше часу.


Коли модель форми замку з містом була готова, розпочала шукати цікавіший ракурс.

Наступний крок — перенести файл у фотошоп. А далі — розбити зображення за тоном, освітленням та зробити головні акценти.



Місто на воді — це головна будівля в роботі та місто цікавості. Про це свідчить ракурс та освітлення цієї частини (зелений колір). Доповнючая частина має темну кольорову гамму та ракурс, що нагадує рамку (синій колір). Більше цього можно побачити на кінцевому варіанті, де більше рослинності по кутах.



Далі рендеримо сцену та переходимо до кольору. Мені подобається працювати з оточенням у 3D, оскільки з одного ракурсу можна створити кілька робіт, що саме я й зробила під час рендерингу.



Далі процес у фотошопі для мене йде легше, оскільки вже є форми та кольори і залишається все обмалювати до реалістичного результату. Я додаю фото та обмальовую їх. Для зручності, організовую файли у групи та розподіляю їх за кольорами.


Наприкінці додала шар з шумом та трохи погралась каналами. Загалом, дуже задоволена цією работою! Було цікаво робити щось нове. Буду рада підтримці :)

Бажаю всім розкрити свій творчий потенціа! Разом до нових звершень!

Більше робіт Крістіни Бойко дивіться у її ArtStation

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось9
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі