Які ігри будуть актуальними в найближчі роки? Онлайн чи одиночні?

Які ігри будуть актуальними в найближчі роки? Онлайн чи одиночні? Яку гру на данний момент легше розробляти судячи с того, що до кількісті контенту та якості ігор гравці зараз дуже вибагливі. Чи є взаглі у інді команди можливість заробити на своїх проектах для пк?
Буду вдячний, якщо кожен з вас зможе висловити свою думку в коменті під темою та аргументувати ії тезисно або доповнити якоюсь інформацією.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я останній раз в солоігри хотів* грати в 2000 році на PS1.
І то найщасливіша мить була знайти другу плойку, перетягнути старий телек (що важив більше ніж я) до основного, нарити спеціальний магічний кабель і гамати якусь стратежку вдвох.
Топчиком завжди були мультиплеєр ігри хоч і на спліт-скріні чи одному скріні.
Останні десятки років — все онлайн з дуже маленькими виключаннями аля GTA VC/SA/5, і то в них онлайн шукав.
*жартую, не хотів, але приходилось
p.s. ладно, купив минулого року Spiro/Crash але чисто через ностальгію

Привіт. І в однокористувацьких і в багатокористувацьких іграх є аудиторія. Тут немає такого, що де перспективніше. Все залежить від того, чи буде успішна гра. Однак, варто зауважити, що ігри-сервіси (такі, які постійно оновлюються і потребують постійного інтернету, а це можуть бути як однокористувацькі, так і багатокористувацькі) — вони потребують постійної підтримки гри і тут неможливо обійтися одній людині.

Я соло інді розробник. Для себе я вирішив спочатку зробити одну гру, однокористувацьку — таку, яку можна зробити повністю, виставити на продаж в магазинах і далі перейти до створення наступних ігор. Це класичний підхід преміум-продукту, коли покупець платить один раз і отримує продукт. Але, варто зауважити, що я також зробив ще більше п’яти ігор, які можна скачати безкоштовно. І я займаюся цим постійно. Постійно створюю якусь нову гру або механіку, а також навчаю інших створювати ігри. І для мене зараз створення ігор — це моє хобі.

Мій канал на ютубі

Маю думку, що якщо ж не практикувати створення ігор, а намагатися бути «геймдизайнером-теоретиком», тоді це гибле діло.

треш, походить на рашен ігропром. твоя умовна творчість викликае лише сором.

недавно дивився статистику ( лінь шукати скрін). суть яка з 2016 року світовий ринок ігор виріс з 150 млрд до понад 500 млрд. і що найцікавіше — основний приріст припав на мобільний геймінг. отже висновок — ніша мобільного геймінгу найперспективніша

Просто наймасовіша і розробляти гру для мобілки швидше і дешевше, а якщо взяти платформер чи казуал то взагалі можна кожні 3-6 місяців випускати нову гру. Про онлайн ігри на мобілках це вже давно топ по прибутку для Китаю 🤭 $$$$$

казуал то взагалі можна кожні 3-6 місяців випускати нову гру

Уявляю, як при цьому треба буде довбити кокс тим, хто творить щось рівня «Braid», «Human Resource Machine», «Fez» та «Super Meat Boy».

якщо не знаєш, що потрібно робити і як — то звісно така гра займе більше часу на розробку. А якщо купувати готові ассети, звукові ефекти та навчитись користуватись наприкад юніті чи гейммаркером то люди поодинці кілька місяців і гра вже продається в play market))))) і приносить авторам прибуток. Є такі розробники і в Україні і досить добре заробляють собі на життя.

В тебе купа ініціативності для створення «своєї інді студії» та «щось типу wot, тільки краще», але немає бажання трохи погуглити, що за «рівень» такий в іграх, перерахованих вище?
Не спадало на думку, що механіка ігр може бути складною, саме тому чіпляє людей так, що ці ігри стали одними з найвідоміших у світі?

ви про геншін чи про данжн?

та будь-які дрочильні, де якісь ресурси коштують більше, чес ААА-ігри

Які ігри будуть актуальними в найближчі роки? Онлайн чи одиночні?

Цікаві

що до кількісті контенту

Якщо велика «кількість» контенту це овер 9000 шмоток у 1488 DLC — нафіг

гравці зараз дуже вибагливі

Судячи з популярності телефонів як ігрової платформи — ні

Чи є взаглі у інді команди можливість заробити на своїх проектах для пк?

Є, але з баблом і професійною командою шанси вищі хоча б дійти до релізу

Заспокоюсь коли тебе більше ніколи не встріну під своїми запитами. І ігри це явно не твоє, не розумію нащо ти тут щось мені випльовуєш? Я твоєї думки і коментаріїв не потребую.

Ты пишешь как знающий и уверенный в себе специалист, в твоем описании указано, что ты геймдизайнер. Где можно ознакомится с результатом твоей работы?

Вибач, але результати моєї роботи не для особи котру перший раз в очі бачу. сформулуюй уточнююче питання, які саме результати ти хотів побачити? Ігри, диз документи, концепт арти, механіки, баланс, таблиці, що? Я не розробляю паперову версію гри щоб викласти її на форумі для загального огляду.

Меня интересуют только готовые игры.

а мене цікавлять потенційні івестори, ти один із них?

У тебя нет ни одной готовой игры?! Как ты тогда можешь называть себя геймдизайнером?

Ти інвестор чи ти видавець ігор, я так і не зрозумів?

Я не называл себя инвестором, ты называл себя геймдизайнером. К тому же ты рассказываешь окружающим в чем они компетентны, а в чем нет. Вот я и хочу понять, на сколько справедливы твои замечания.

Якщо хочеш зрозуміти то раджу шукати та перевіряти купу інформації з тих питать які маєш на увазі і тоді можливо побачиш хто знає про що говорить, а хто квакає не в своєму болоті)

Так отож я то квакаю у своєму болоті, а ти лінишся навіть погуглити мною сказане, чи хочаб аргументувати мою не правоту. І тут мова не про те, геймдизайнер я чи ні.

Чем докажешь, что это твое болото?
Что именно ты предлагаешь мне загуглить?

Приходь на розмову до мене коли навчишся критично мислити і коли в тебе будуть якісні знання про ігри та процеси їх створення. Бо розмовляю наче з дуб-деревом, діалог наш вважаю вичерпаним і закритим.

С чего ты взял, что я ничего не понимаю в играх? Что не так с моим критическим мышлением?

Онлайн чи одиночні?

І ті, і ті.
Хоча, щоб привабити гравців роблять онлайн — «гріндильню», сюжетну складніше, бо треба багато чого продумати.

Чи є взаглі у інді команди можливість заробити на своїх проектах для пк?

Трішки. А деякі «беруть» кількістю, але не якістю.

Люди тупішають, тому на жаль онлайн-дрочильні. Щодо синглових, 6 зафейлених релізів на ПК за 2023. Одна Зельда геймплеєм тащить.

Ну Зельда це із серії топ топів. Виходить раз у «та заманався я чекати років» і збирає усі касси. Така сама фігня, наприклад, із GTA але у більших масштабах бо Nintendo не сама популярна платформа та і знаю людей які її тримають виключно заради тієї Зельди

онлайн, конечно, в одиночные никто не играет. ну условно никто, аудитория в сотни раз меньше. учитывая что подход не продать раз, а все время поддаивать по 1-5-10-20-∞ долларов, то все очевидно

Sales. As of May 9th, 2023, the Horizon series has sold over 32 million copies worldwide.

Думаю про “в сотні раз” ви перебільшили.

нет, не преувеличил, все играют и в то, и в то, просто одиночная игра это 8-20 часов один раз, а все остальное время приходится на онлайн игры

топ50 стима: 29 место симс4 с 30к и то он тут временно из-за того что игра стала бесплатной, еще вижу топ33 скайрим с 26к, все остальное мультиплейер. банально один кс 1-1.5м онлайн каждый день

Дуже засмучує той факт, що підростаюче покоління аж взахльоб хаває любі онлайн дро@@@@ні. Тяги сфокусувати увагу на сюжеті мізер. А ше якщо потрібно трішки подумати то це фсьо повний провал.
Такий висновок робою спостерігаючи за оточенням тринадцяти-юродних племінників і тд.
Таке враження що «сюжетки» скоро просто вимруть.
Сумно це все

Ой да ладно. А как 10-15 лет назад дрочили в линейку, вов, диабло?)

онлайн ігри цікаві тим що в них ти граєш проти реальної людини і можна разом з друзями. Онлайн гру неможливо пройти, тому в них постійно і грають. Більшість онлайн ігор безкоштовні і потребують не такого дорогого заліза як одиночні зі своїм графоном та розміром карт.

Підписатись на коментарі