×

Автор класичної MediEvil не може знайти роботу, бо забагато вміє. Він був готовий продавати арти і диздок гри

Джейсон Вілсон (Jason Wilson) був одним з творців оригінальної MediEvil — пригодницького екшн-платформера, який у 1998 році випустила студія SCE Cambridge Studio, а паблішером виступила Sony Computer Entertainment. Під час розробки цієї гри він виконував безліч ролей — головного геймдизайнера, арт директора, концепт-художника, дизайнера рівнів, сценариста та режисера звукових ефектів і акторів озвучки.

12 травня у своєму твіттер-акаунті він написав тред, де розповів, що вже довгий час не може знайти роботу і фінансові труднощі змушують його виставити на продаж дорогий та унікальний архів — сотня артів, дизайн-документів, мап та іншого унікального контенту, який він створив під час роботи над MediEvil.

«Це, можливо, найбільш повний та комплексний архів розробки гри, який охоплює всі етапи від початкової презентації до завершення проєкту. Він включає всі мої ручні переробки, записи та огляди. Ця неймовірна колекція — капсула часу, що представляє собою музейні експонати з епохи PlayStation», — зазначив Джейсон у треді.

«Цей архів охоплює 4 книги концептуальних малюнків, дизайну оточення, планів текстур, карт геймплею, втрачених проєктів дизайну рівнів та ранніх графічних планів топографії для створення середовищ у грі MediEvil.

Всі ці роботи є унікальними і виконаними вручну. Це дореволюційний період, до появи Photoshop/Unreal та інших інструментів.»

Показуємо усі зображення, які виставив у треді Джейсон (в твіттері відомий як Jay Gunn)

























Чому такий досвідчений фахівець не може знайти роботу

У треді Джейсон пояснює причини, які привели його до спроби такого відчайдушного кроку — продати цей цінний архів.

«Проблема, з якою я стикаюся у ролі геймдизайнера, полягає в тому, що моя кар’єра охоплює посади Art Director, Art Direction, Lead Game Design, Concept Art, Creative Director і Producer на різних іграх AAA-класу. Також я розширюю свої навички, працюючи у видавництві, ілюструючи власні комікси та романи.

Деякі HR-департаменти мають тенденцію плутатися в моїй еклектичній кар’єрі. Інтерв’ю можуть тривати від місяця до двох місяців. Криза вартості життя вдарила по мені цієї зими, а тривалі процеси співбесід виснажують мої фінанси.

Таким чином, я потрапив у скрутне становище. Тому і виник цей запис».

Та реакція людей у твіттері у реплаях змусила Джейсона передумати продавати цю унікальну колекцію для покращення свого фінансового становища. Вчора, 15 травня, він написав:

«430 000+ переглядів!

Добре, я прийняв рішення. Роботу буде відновлено та збережено в архіві. Зараз не можу сказати більше.

Дякую за всі милі слова (вони викликали сльози).

І найголовніше... я відкритий для співпраці з будь-якими пригодницькими інді-студіями. :)»

❓ А вас не дивує, що людина з таким набором скілів, досвіду та проєктів за плечима має труднощі з пошуком роботи у геймдеві? Чи стикалися ви у своїх кар’єрі з тим, що вас не беруть на роботу через надмірну «еклектичність» ваших навичок? Пишіть у коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Есть такое понятие как «судьба». Или ты создаешь шедевры, но ты бедный. Или ты богатый, но тупой как полено. До воплощения на Земле личность сама выбирает свой путь. Это сложно объяснить.

Якщо він такий скіловий та розумний, то a) куди всрав всі свої прибутки? б) чому не може сам заснувати студію ще раз?

Створювати ігро студії дуже складно, реєстрацію усюди і вся зі всіма папірцями зіжре у тебе не маленьку суму і здоровенну кількість годин. Я уже не кажу про пошук команди та обкатку цієї команди.

Я уже не кажу про пошук команди та обкатку цієї команди

Так в нього вже ж досвід є, з його слів.
Він людина оркестр тому запросто ж може почати з невеликої інді студії. Нащо пертись в найм?

Створювати ігро студії дуже складно,

В сенсі, пішов зарегав компанію — і створив студію.

якось у мене на співбесіді був кандидат з 20+ років розробки, поводився дуже зверхньо, час від часу заліпав у телефон та не бажав відповідати на «тупі» питання, думаю не треба пояснювати, чому йому було відмовлено.

і таке буває

ну після якогось екватору тебе тупо заманують оці стандартні тупі питання «як пропатчіть КДЕ під фрібсд» та що таке Д в СОЛІД.

Як приклад (без привязки до тебе чи мене): у мене 20 років досвіду, робота в топових компаніях, робота над справжніми продакшн системами, над якими працює 400+ розробників. Очолення команд, розробка продуктів з нуля.

І якось відповідати на питання що таке І в СОЛІД. Качечка кря-кря, собака гав гав. Ну хочеться, питайте, звісно. Але просто показує, що у вас (знову таки, не у тебе, а як приклад) прохідний двір розробів, яких по стандартному флоу пропускають через мельницю інтервью, відмічаючи галочками «так/ні». 75 галочок зі 100 — проходимо далі. Потім дадуть таску розгрести якесь ноджс лайно після васі, який уйшов в горизонт і навіть не знабрав свій ФОП.

Ну і від себе: найкраще інтервью мав з американцем. Питав технічні теми, підходи до розробки, які покращити якість, контроль. Як я робив, як би зробив, як у них, порівнювали підходи на основі нашого досвіду. Півтори години. Вкінці наші задали пару питань по вебу та жс. (ПС, американець через рік став програм менеджером гмейлу 😂)

якщо мені потрібна людина щоб якісно писати код, то я буду задавати питання маркери, які дозволять мені скласти враження як саме буде людина його писати, навіть якщо питання тупі з точки зору кандидата — його відповіді мені потрібні, будь які відповіді, відмова відповідати каже мені, що ця людина не буде мені підпорядковуватись та може не бажати виконувати «тупі» задачі

наразі я маю більше досвіду и більш ретельно фільтрую кандидатів та не допускаю щоб на позицію приходили overqualified люди

Слухайте кому ще викладати як не йому ??? Ці усі матеріали миг би використовувати саме в цілях навчання. А так виходе, що через вік та побажання по зарплатні на роботу не беруть. Напевно через брак грошей не може стартонути власний проект і розпродає майно. Доки викладають швидше за усе якісь мідли, максимум.

а кому його досвід треба. трьом людям. які хочуть зробити свою студію? так вони самі дойдуть до цього. тут такі унікальні знання, але попит на них відсутній.

він просто розуміє, що на Джині його за віком зріжуть відразу

Тебе просто не співбесідували соски з 3 роками досвіду в скотобазах, для яких ти просто страшний сон з усіма своїм досвідом і явно покажеш їх низький рівень під час роботи, а вони ж ліди уже...

Було таке у знайомого 3Д Артіста з досвідом в 7 років, коли 20 річний лід відкривав рот вуха в’яли, половину з його відповідей заклеймили неправильною бо так сказав лід який висміяв мого друга зі словами — потрібно запікати РТХ світло. Від такого шизо контенту співбесіда закінчилася перепалкою. Що це за компанія я не скажу, проте вона дуже велика, і дечим навіть відома.

мене раз скотобазні попросили розповісти про свій досвід. дали 10 хв. в кінці сказали «что ти піздіш» 😆 orrruuuu soooqaaa

ну і головне я не випендрювався...звісно, часто досвідчені специ починають гнути пальці. Але у всіх досвід свій. Десь ти цар, десь шалупонь. Головне, чи варить башка і чи створюєш валью для компанії 🥹

Розумію, НР взагалі не ясно за що отримують гроші (більшість, але не всі), за частую вони просто дивляться на якісь не зрозумілі слова чи конотацію слів, досвід по справжньому ніфіга не значить, головне щоб ти вписався в якийсь папірець з галочками.

пригоріло. Сподіваюся, ви завалили їх пруфами? (інше питання, що «істину не доводять»)

звісно. мої пруфи в звітах гартнера, виставках на Гановері Месах ✊🏻

прекрасно. вони вибачились, узрівши їх, сподіваюся?

Ти думаєш вони знають, що це таке 🤣 це ж не сертифікат курсів скам мастера чи архітектора софтсерва 😄

Сорі, не впевнений, як розуміти поняття «скотобаза», серйозно :)

будь-яка галерна параша з ФОП оформленням 😂, просроченними печеньками, пізженим молоком в розсилці «поверніть назад» 😃

Я якось був підписаний на Карлмарка та Ромеро. Хочеш вір, хочеш ні — але в них були такі самі проблеми певний час. Ніби люди супер стари, які створили Doom. Та ринок має інші закони. Бізнесмену треба не суперстар за дрого, бізнесмену треба прибуток і швидко.

Підписатись на коментарі