Автор класичної MediEvil не може знайти роботу, бо забагато вміє. Він був готовий продавати арти і диздок гри
Джейсон Вілсон (Jason Wilson) був одним з творців оригінальної MediEvil — пригодницького екшн-платформера, який у 1998 році випустила студія SCE Cambridge Studio, а паблішером виступила Sony Computer Entertainment. Під час розробки цієї гри він виконував безліч ролей — головного геймдизайнера, арт директора, концепт-художника, дизайнера рівнів, сценариста та режисера звукових ефектів і акторів озвучки.
12 травня у своєму твіттер-акаунті він написав тред, де розповів, що вже довгий час не може знайти роботу і фінансові труднощі змушують його виставити на продаж дорогий та унікальний архів — сотня артів, дизайн-документів, мап та іншого унікального контенту, який він створив під час роботи над MediEvil.
«Це, можливо, найбільш повний та комплексний архів розробки гри, який охоплює всі етапи від початкової презентації до завершення проєкту. Він включає всі мої ручні переробки, записи та огляди. Ця неймовірна колекція — капсула часу, що представляє собою музейні експонати з епохи PlayStation», — зазначив Джейсон у треді.
«Цей архів охоплює 4 книги концептуальних малюнків, дизайну оточення, планів текстур, карт геймплею, втрачених проєктів дизайну рівнів та ранніх графічних планів топографії для створення середовищ у грі MediEvil.
Всі ці роботи є унікальними і виконаними вручну. Це дореволюційний період, до появи Photoshop/Unreal та інших інструментів.»
Показуємо усі зображення, які виставив у треді Джейсон (в твіттері відомий як Jay Gunn)























Чому такий досвідчений фахівець не може знайти роботу
У треді Джейсон пояснює причини, які привели його до спроби такого відчайдушного кроку — продати цей цінний архів.
«Проблема, з якою я стикаюся у ролі геймдизайнера, полягає в тому, що моя кар’єра охоплює посади Art Director, Art Direction, Lead Game Design, Concept Art, Creative Director і Producer на різних іграх AAA-класу. Також я розширюю свої навички, працюючи у видавництві, ілюструючи власні комікси та романи.
Деякі HR-департаменти мають тенденцію плутатися в моїй еклектичній кар’єрі. Інтерв’ю можуть тривати від місяця до двох місяців. Криза вартості життя вдарила по мені цієї зими, а тривалі процеси співбесід виснажують мої фінанси.
Таким чином, я потрапив у скрутне становище. Тому і виник цей запис».
Та реакція людей у твіттері у реплаях змусила Джейсона передумати продавати цю унікальну колекцію для покращення свого фінансового становища. Вчора, 15 травня, він написав:
«430 000+ переглядів!
Добре, я прийняв рішення. Роботу буде відновлено та збережено в архіві. Зараз не можу сказати більше.
Дякую за всі милі слова (вони викликали сльози).
І найголовніше... я відкритий для співпраці з будь-якими пригодницькими інді-студіями. :)»
26 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів