2D Artist / Concept Artist шукає поради

Доброго дня, шановне панство. Хочу попросити у вас пораду.


Я люблю малювати і хочу заробляти цим на життя, але ніяк не вдається влаштуватись на роботу 2д-артистом, концепт-художником чи ілюстратором.


Будь ласка, подивіться мою сторінку на АртСтейшн та підкажіть, які є недоліки у моєму портфоліо.


Я буду дуже вдячним вам, якщо підкажете, що мені зробити, щоб моє портфоліо було конкурентним. А ще краще, якщо надасте мені посилання на портфоліо декількох людей, які працюють в індустрії.

Посилання на мій портфель: shilo_denis.artstation.com

Вдячний за увагу.
Всім гарного дня, та мирного неба над головою.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Привіт
Про проблеми з оформленням портфоліо(особливо кількість робіт) вже написали, але мабуть основне питання буде — що зробити, щоб отримати першу роботу?
Нажаль роботи в вашому портфоліо не дуже підходять для геймдеву. Це скоріше добірка замальовок людини, якій подобається щось там малювати, але не людини що заробляє в геймдеві цим. Немає відчуття стилю, слабка база і оце все.
Тобто з роботами даного рівня шанси знайти роботу в геймдеві дуже невеликі. Тому можу порадити хіба що піднімати скіл і робити портфоліо із новими роботами. Найшвидший спосіб підняти скіл — це курси.
До прикладу:
— українська школа ArtCraft CG School (багато мілких курсів, які можна проходити із фідбеком від менторів)
— marc brunet art school на сайті cubebrush (великий курс з фундаментальними знаннями)
— курси на schoolism.com (багато вузькоспеціалізованих курсів), наприклад Fundamentals of Lighting by Sam Nielson, Painting with Light and Color with Dice Tsutsumi and Robert Kondo, Environment Design with Nathan Fowkes, Fundamentals of Character Design with Stephen Silver.

І вже з новими знаннями братися за портфоліо, зробивши 3-4 роботи по рівню типу такого:
www.artstation.com/artwork/OyZwDg
І бути готовим до того, що на підняття скілу і створення декількох повноцінних робіт піде мінімум півроку, але скоріш за все більше.
Але якщо є сильне бажання працювати в геймдеві і подобається створювати арт, ці півроку-рік-два пройдуть з користю, головне не втрачати віру і дисципліновано працювати над цим.

Почнемо з того, що портфоліо абсолютно не є презентабельним і містить все поспіль. Для початку варто зрозуміти, чим ти хочеш займатися.

Якщо ж хочеш податися в концепти, то з поточним портфоліо — це неможливо, бо в ньому немає робіт з концептами. На DOU як раз виходила стаття, де про цю професію розповідають — gamedev.dou.ua/...​oncept-artist-in-gamedev. Там якраз є приклади робіт.

Якщо ж хочеш стати умовним Generalist’ом, то тоді потрібно дізнаватись які роботи зараз затребувані. Зазвичай — це Casual або Slots. В це портфоліо слід викласти роботи з пропсами, бэкграундами та іконками. Також можна додати роботи з ігровим інтерфейсом

Я б порадив зробити портфоліо з нуля, але вже з затребуваними та актуальними роботами
Щодо прикладів. В основному художники не викладають роботи компанії, тому що NDA, але є кілька хороших посилань:
www.artstation.com/room8studio — Найрізноманітніше портфоліо з належною якістю
www.artstation.com/kevuru_games — Також гарна вибірка
www.artstation.com/playrix — Здебільшого можна орієнтуватися на якість, оскільки роботи з цим стилем багато

Багато зайвих слабких робіт, які можна безболісно видалити. А ще, надто багато різних стилів.

Привіт, те що можу сказати як мінус — немає витриманого стилю, забагато робіт і на це важко дивитись.Скористайся порадами які описані тут: gamedev.dou.ua/...​elegram&utm_medium=social

Підписатись на коментарі