×

Awita: Journey of Hope. Розробляю свою піксельну метроїдванію

Всім привіт! Мене звати Вадим, в мережі більше відомий як ANT_game_dev або щось схоже.

Мені 15 і я розробляю свою піксельну метроїдванію — Awita: Journey of Hope. Це мій перший допис на GameDev DOU.

Awita: Journey of Hope — це піксельна метроїдванія з ефектними боями про дівчину, яка рятує своє село від епідемії. Розробляється на Construct 3. Ось маленька частинка геймплею.



Поки що гра на ранній стадії розробки, тому виглядає трішки сиро.

Ось всі посилання.
Steam сторінка
Мій Twitter
Discord гри
Тут більше посилань

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Скільки вже днів підряд в двигуні — з яйця вже вилупився? Удачі!

Не дуже зрозумів ваш вислів але дякую

Та я ж про значок досягнення. Будь ласка

Вітаю, чудова гра вийшла.

Дякую! Ще не вийшла, багато роботи ще.

Виглядає супер, приємний піксель арт 🙂 Додав до вішлисту, Наснаги!

Ось опис з вікіпедії.

Метроїдванія — піджанр пригодницького бойовика з набором елементів ігрової механіки та ігровим процесом, подібним до серій Metroid і Castlevania (починаючи з Castlevania: Symphony of the Night). Жанр також відомий під назвами «метроїд», «ігаванія» (на честь геймдизайнера Кодзі Ігарасі), «кастельроїд».

В таких іграх зазвичай є велика взаємопов’язана карта світу, яку гравець може досліджувати, хоча частини світу будуть недоступні для гравця, доки він не придбає спеціальні предмети, інструменти, зброю, здібності або знання в грі. Збір цих удосконалень також допоможе гравцю перемагати складніших ворогів, знаходити секретні місця і проходи. Сюжет і геймплей в метроїдванії, як правило, майстерно переплетені.

Вітаю з публікацією! Класна гра :) чекаю.

Дякую! Радий що комусь подобається.

Підписатись на коментарі