Чи реально знайти роботу 2D Artist?

Привіт, шановне панство. Прошу пораду бувалих художників та тих, хто зміг влаштуватись 2D Artist’ом у ці складні часи.

Про себе:
За плечима худ колледж (академ) та вже третій рік загального малювання на планшеті та освоєння софту для малювання. Першим був SAI, після чого стало зрозуміло, що для зростання та роботи у компаніях необхідний фш, тож вивчився і він.

Вже рік намагаюся знайти роботу хоча б стажером/джуном, щоб почати вже працювати та наробляти комерційний досвід.. але з тої невеликої (5-6) кількості тестових, які таки вдалося проходити — на всі була відмова.

Або ж приславуте «ми віддали перевагу більш досвідченим..».

Подивіться, будь-ласка, портфоліо артстейшн та дайте пораду для наснаги працювати далі)

Бо, судячи з того, що розповідали знайомі та писали на форумах про найм, — у багатьох буле якесь ефемерне везіння, бо знаходили роботу буквально з половини проходження якихось курсів, маючи і скіл, і досвід значно нижчі за мій ;(

Також цікавить, може є якісь артісти, які могли б поменторити у цю сторону?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

1. Портфолио выглядит непонятно. Просто подумай куда именно хочешь устроиться и выставляй работы в этой стилистики, остально можно даже почистить. Я бы посоветовала выбрать компанию, которая тебе нравится, посмотреть их готовые продукты и сделать нечто похожее.
2. Очень советую пройти курсы, хотя бы один. Просто вижу что с базой не лады, ее подучишь и будет все ок)
3. Открой для себя 3D так легче будет начать понимать простые формы и работать с обьемом. Так же 3D болванки можно использовать как основу и упрощать себе жизнь с построением)

Дякую за комент)
А можете, будь-ласка, в двох словах описати, що саме вважається за цю базу?

Персонажку делает синьйор/лид обычно. У вас все немного скетчевое, серое. А на нашем рынке процветает яркая казуальщина. Переделываются одни и те же игры, клоны успешных матч3/слотов и т.д. Персонажей вообще не так много нужно рисовать, по сравнению с пропсами и фонами. По персонажке самая распространенная задача- переодеть готового перса в костюм ивента- новый год/хелоуин, сделать фон.
Советую смотреть в сторону маркетинг арта. Там и персонажи и покреативить можно, и работа всегда есть.

вчи роботу з міджорней та йому подібними... будеш в тренді

Зараз ситуація така — що навіть художникам з досвідом майже проблематично отримати оффер.
Щодо твого портфолiо: Основна проблема — для джуна недостатня якiсть роботи. Усi роботи мильнi та бруднi, також є проблема з тим, що усе зливається.
Якщо ж хочеш отримати роботу джуном, треба починати з простого. Рекомендую зробити в портфолiо роботи у казуальнiй стилiстицi (Пропси, iконки, бэки). Щодо якостi — можна подивитись портфолiо компанiй, якi працюють в цiй стилiстицi. Наприклад — MoonActive.

Підписатись на коментарі