Питання щодо створення MMORPG Server на Unreal Engine 5
Доброго дня, товариство. Не так давно почав вивчати Unreal Engine 5. Але виявилось, що у нього дуже специфічний бекенд (Сервер). Тому зараз вивчаю технології, які потрібні для створення оптимізованого сервера для ММОРПГ ігор.
Звичайно, ніяких ілюзій (створення вбивці ВОВ) в мене нема, але попробувати написати точно хочу. Наразі трохи почитав книжок по цій темі, але є ще багато запитань. Наприклад: контроль колізії на стороні сервера, серверна архітектура — Відкритий, безшовний світ, з реалізацією «seamless traveling» зонуванням і підтримкою інстантизації (каналів). Поки що не зовсім розумію, як таке реалізується навідь на рівні логіки.
Тому був би дуже вдячний за інформацію за цією темою. Наприклад, можливо хтось знає хорошу літературу саме по серверній частині MMORPG, як це реалізовують топові компанії.
Або можливо є якісь готові рішення для частини задач, наприклад, якась бібліотека, яка реалізує кастомний протокол на основі UDP з підтримкою черговості, конфірмом і компрессом пакетів, оптимізована для ММО. Чи може якісь готові рішення для сериалізаці і так далі.
Буду радий будь-якій інформації за цією темою!
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів