Люди, які працювали або працюють у Wargaming, як ви туди потрапили і що можете сказати про цю студію?
Я заберу у вас зовсім небагато часу і буду дуже вдячний, якщо зможете дати пораду або чимось допомогти в моїй справі. Заздалегідь дякую!
Я QA-початківець, зараз упевнений джун. Єдине не вистачає практики, але це справа часу.
З 2017 року я почав цікавитися геймдевом. Наступні 6 років поглиблено вивчав ААА-пайплайн дорогих і середньобюджетних ігор.
Останні 4 роки, мені довелося бути в команді інді-розробників, де ми разом розробляли проєкт. За цей час я багато чого навчився в різних аспектах, оскільки знаю причину проблеми (багу) і маю кілька варіантів щодо її виправлення. Також це дало мені хороший досвід у роботі в команді, за що я щиро вдячний.
Після сумнозвісної події 24 лютого 2022 року продовжувати займатися розробкою проєкту без оплати перестало бути для мене можливим.
З особистісних якостей я маю ту базу, яка необхідна для посади QA-інженера, зокрема і софт скіли. Йти працювати веб-тестером бажання немає абсолютно, адже від початку я зацікавлений геймдевом і його структурою.
Знаю, що Wargaming не бере без
Я шалено хочу потрапити саме в цю студію, оскільки захоплююся нею ще з 2011 року.
Що стосується роботи, в ідеалі хотів би працювати в студії, не з дому (але буду радий будь-якому варіанту). Так само готовий працювати якийсь час безкоштовно або пройти співбесіду на QA-посаду.
Основне питання, яке я хочу поставити всім, хто прочитав вище
Що мені потрібно зробити, щоб потрапити в цю компанію, без 2 років роботи?
Я буду радий і вдячний будь-якій пораді!!!
13 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів