Люди, які працювали або працюють у Wargaming, як ви туди потрапили і що можете сказати про цю студію?

💡 Усі статті, обговорення, новини про тестування — в одному місці. Приєднуйтесь до QA спільноти!

Я заберу у вас зовсім небагато часу і буду дуже вдячний, якщо зможете дати пораду або чимось допомогти в моїй справі. Заздалегідь дякую!

Я QA-початківець, зараз упевнений джун. Єдине не вистачає практики, але це справа часу.

З 2017 року я почав цікавитися геймдевом. Наступні 6 років поглиблено вивчав ААА-пайплайн дорогих і середньобюджетних ігор.

Останні 4 роки, мені довелося бути в команді інді-розробників, де ми разом розробляли проєкт. За цей час я багато чого навчився в різних аспектах, оскільки знаю причину проблеми (багу) і маю кілька варіантів щодо її виправлення. Також це дало мені хороший досвід у роботі в команді, за що я щиро вдячний.

Після сумнозвісної події 24 лютого 2022 року продовжувати займатися розробкою проєкту без оплати перестало бути для мене можливим.

З особистісних якостей я маю ту базу, яка необхідна для посади QA-інженера, зокрема і софт скіли. Йти працювати веб-тестером бажання немає абсолютно, адже від початку я зацікавлений геймдевом і його структурою.

Знаю, що Wargaming не бере без 2-х років стажу роботи, за кількома винятками. Наприклад, якщо ти є знайомим або другом одного з розробників у команді. (Прошу не сприймати це в багнети, інформацію я беру з подкастів і блогів колишніх розробників Wargaming)


Я шалено хочу потрапити саме в цю студію, оскільки захоплююся нею ще з 2011 року.
Що стосується роботи, в ідеалі хотів би працювати в студії, не з дому (але буду радий будь-якому варіанту). Так само готовий працювати якийсь час безкоштовно або пройти співбесіду на QA-посаду.

Основне питання, яке я хочу поставити всім, хто прочитав вище


Що мені потрібно зробити, щоб потрапити в цю компанію, без 2 років роботи?

Я буду радий і вдячний будь-якій пораді!!!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я одного разу не потрапив і дуже тому радію. Є кацапська специфіка менеджменту помножена на специфіку геймдеву.

Треба мати всі десятки в ангарі і вінрейт 69%)

Маю Черчель 3, гадаю мені все пробачуть

Можете написати напряму на Talent Acquisition ліда студії у Києві на [email protected] і дізнатись більше. Бажано розповісти про свій досвід, звичайно. QA-вакансії з’являються, і на тому самому ААА-проєкті також :)
Хай щастить!

Якщо говорити про їхній головний проєкт World of Tanks, який годує. То гру давно розділили на дві компанії, одна до Лести — яка займається РФ регіоном, а інша, як і раніше, Wargaming, яка відповідає за Європу та Україну, тому це ніяк не фінансує війну з боку агресора. Крім того, на початку війни Київський Wargaming виділив 30 млн грн. на мед. підтримку. Не багато хто може похвалитися подібним, навіть вітчизняні студії.
Я не хочу розпалювати вогонь дискусій, прошу лише дати пораду, якщо не можете, прошу не засуджувати.

Тобто для вас донат від компанії автоматично дає індульгенцію ?

«рф» написав з великих буков, війну назвав сумнозвісною подією, прагне працювати на білорусів (фактично учасників війни).
Відразу видно, що программер «внє палітєкі» і лиш би бабосіки зрубити.

Підписатись на коментарі