×

Концепт Sci-Fi комп’ютера Олени Ільницької, Environment Concept Artist з Room 8 Studio

Розповідайте і ви про свої арти спільноті! Надсилайте посилання на ваш профіль у коментарі у топік для обміну профілями на ArtStation! Намагаємося регулярно показувати вам роботи художників, які залишили там посилання на портфоліо.

Сьогодні показуємо роботи Олени Ільницької, Environment Concept Artist з Room 8 Studio. Художниця розповіла про цінність праці над персональними проєктами, а також про те, як вона створювала свій найновіший концепт-арт в Blender та 3DCoat в рамках Self-education програми в компанії.

Далі пряма мова художниці



Привіт всім! Мене звати Олена Ільницька, я — Environment Concept Artist. До того як стати концепт-художницею я спочатку вчилася на інженера, потім якийсь час працювала за спеціальністю, та весь час малювала всілякі дудли.


Теперь малювання стало роботою, а дудли — частиною робочого процесу, етапом пошуку ідей, візуалізації думок. Мої персональні роботи, як і у всіх, тісно пов’язані з внутрішнім емоційним станом. І зазвичай зображене нагадує метафоричний сон, в якому я передаю емоції через кольори та символи.


Наприклад, ця робота дуже потрібна була мені самій, щоб побачити те, що я відчувала в момент створення. Теплий, ретельно створений але не дуже потрібний комфорт навколо мене та цікавий, неймовірний світ навкруги, трохи схожий на мрію але достатньо реальний, щоб наважитись піти його досліджувати.

Наступна робота була створена під впливом неймовірного твору Станіслава Лема
«Соляріс». У процесі читання я була вражена тим, що навіть коли ми намагаємось уявити щось іноземне, неймоврне і нове, то все-одно дуже обмежені нашим звичним сприйняттям світу.

«...Ми шукаємо тільки Людину. Нам не потрібні інші світи. Нам потрібні дзеркала. Ми не знаємо, що робити з іншими світами. Нам достатньо одного світу, нашого власного; але ми не можемо прийняти це таким, яким воно є. Ми шукаємо ідеальний образ власного світу: ми вирушаємо на пошуки планети, цивілізації, вищої за нашу, але розробленої на основі прототипу нашого первісного минулого....»

Арти для цього проєкту я створювала під час проходження менторства Сатіша Кумара. І щось дуже захопилася вигадуванням опису світу, що навіть написала його історію! Але цей overthinking іноді взагалі непотрібний і більше виснажує, ніж надихає. На жаль, завершеними є лише 2 роботи з серії. Можливо, пізніше я повернуся та трохи допоню ії.



А тепер хочу детальніше розповісти про створення своєї останньої, на данний момент, роботи в портфоліо — Sci-fi Computer



Вона є проєктом з Self-education програми в компанії Room 8 Studio, де я зараз працюю. Ця програма дає можливість вчитися та покращувати свої навички, а також реалізовувати власні ідеї паралельно з робочими проєктами.


І це не просто самонавчання, але й можливість обрати ментора зі свого підрозділу, що допоможе покращити пайплайн та подивитись на власний проєкт трохи з іншого боку. А ще розширити свої знання та навички.


Під час свого першого Self-education проєкту я розробляла дизайн Sci-fi комп’ютера,
намагаючись змішати органічні елементи з колбочками та баночками, з чимось рідким всередині, що циркулює. Трохи поділюсь процессом створення.

Ось мої референси:

Спочатку я шукала цікавий дизайн форми, малюючи чорно-білі силуети. Далі наповнила обрані форми тоном. Один з варіантів був найближчим до того, що я уявляла. Тож, обравши його, я рушила робити 3D-модель.

Зазвичай я користуюся референсами на всіх етапах створення проєкту. Етап пошуку форми — лише частина. Далі я шукаю референси для наповнення, на етапі створення 3D-моделі референси допомогли мені ліпше зрозуміти, як дизайн краще працює в об’ємі.

Для цієї роботи я використовувала 3DCoat, оскільки звикла працювати в ньому. Це дуже просто — відрізати непотрібне та витягувати потрібне за допомогою Pose tool.

Продовжуючи роботу з проєктом, я почала експериментувати з різними аддонами та
інструментами в Blender: трохи трубопроводів і деталей за допомогою Cablerator, а з
аддоном QuickTexture я швидко і легко додала кілька варіантів текстур, але знадобилось трохи налаштувань, аби вони виглядали належним чином.


Варіанти з текстурами:

Один з варіантів з текстурами одразу виглядав для мене краще за інші, тому продовжила працювати з ним.

Далі треба було вписати комп’ютер в оточення і зробити довкола нього якийсь екшон. Тож я зробила термінали в 3DCoat (вже без скетчів, але мала досить чітку ідею в голові і, звісно, трохи помалювала на папері).


Мені уявлялося, що цей комп’ютер має стояти в якійсь округлій залі, тож я зробила задню стінку в 3DCoat, скручуючи та повторюючи один елемент.

Персонажів я взяла з Mixamo. Після додавання туману, декількох джерел освітлення та рендера в Cycles, я додала бліки та інші ефекти, а також освітлення від зовнішнього середовища.


Рендер без оверпеінту мав такий вигляд:

Після цього я зробила оверпеїнт, додала бліки та підмалювала деякі елементи.


Нині я продовжую працювати над новими проєктами та експериментую зі своїми ідеями. Наразі наступний етап — використовивання VR, для мене це дуже цікаво і захоплююче. Сподіваюся, найближчим часом зможу поділитися зі спільнотою фінальними роботами з використанням VR та пайплайном їх створення!


Всім бажаю добра, гарних менторів, тонну ідей та арт-викликів, які ви могли б героїчно подолати! 💪

Більше робіт Олени Ільницької дивіться у її ArtStation

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі