Туторіал з текстурингу матеріалу Дерева / Substance Painter Wood
Всім привіт! Мене звати Дмитро Михайлик, я Lead 3D Artist в Ubisoft.
Опублікував нове навчальне відео, у якому показую, як створюю текстури дерева, роботу з Anchor Points та масками. А також демонструю декілька цікавих прийомів та секретних технік, які використовую в роботі. Усе це на прикладі крафтової частини гвинтівки Мосіна (попередні туторіали з цією гвинтівкою ви можете знайти на моєму YouTube-каналі і на форумі GameDev DOU).
Відео підійде як початківцям, так і більш досвідченим цифровим художникам.
Бажаю гарного перегляду!)
▶️ Від редакції: Дивіться стрім з Дмитром Михайликом, на якому ми дізналися більше про його творчий та кар’єрний шлях і подивилися роботи різних періодів. А також Дмитро розібрав 10 помилок, які часто зустрічаються в артах 3D-художників (не лише початківців).
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів