Туторіал з текстурингу матеріалу Дерева / Substance Painter Wood

Всім привіт! Мене звати Дмитро Михайлик, я Lead 3D Artist в Ubisoft.

Опублікував нове навчальне відео, у якому показую, як створюю текстури дерева, роботу з Anchor Points та масками. А також демонструю декілька цікавих прийомів та секретних технік, які використовую в роботі. Усе це на прикладі крафтової частини гвинтівки Мосіна (попередні туторіали з цією гвинтівкою ви можете знайти на моєму YouTube-каналі і на форумі GameDev DOU).

Відео підійде як початківцям, так і більш досвідченим цифровим художникам.

Бажаю гарного перегляду!)







▶️ Від редакції: Дивіться стрім з Дмитром Михайликом, на якому ми дізналися більше про його творчий та кар’єрний шлях і подивилися роботи різних періодів. А також Дмитро розібрав 10 помилок, які часто зустрічаються в артах 3D-художників (не лише початківців).

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі