Що думаєте про сексуалізацію жінок в іграх? Коли це ок, а коли вона надмірна?
23 квітня українські ігрові блогерки випустили відео про секусуалізацію жінок в іграх і те, коли саме вона стає надмірною.
«Груди Лари Крофт в свій час продали цю гру. Якщо ви думаєте, що це спрацювало тоді, 10 років тому, а зараз на це ніхто не купиться, то ви помиляєтеся. Сексуалізовані та напівоголені образи жінок роблять каси іграм і зараз».
У випуску взяли участь М’йору, iVoodoo, Nikattica та Ave Lera. Авторки роблять цікавий екскурс в історію ігор та створення жіночих героїнь. Зокрема міркують про те, що зробити героїню привабливою можна і за допомогою характеру, звичок, цікавих акцентах в одязі — а не лише через вирізи на грудях і сідницях та гіперболізовані пропорції. До того ж надмірна сексуалізація часто не прив’язана до сюжету чи ігрового процесу — мовляв, так, привабливі персонажі це добре, але інколи сексуалізації просто забагато.
«Перелік питань, які розглядаються у відео:
1) Сексуалізація персонажа, є інструментом, який повинен просто доповнити образ персонажа або це інструмент завоювання аудиторії жорстким метотом для привернення гравців, шляхом акценту на „збудження“. Ваша думка?
2) Тонка межа між сексуалізацією персонажа та об’єктивацією. На вашу думку в чому полягає ця межа?
3) Сексуалізація персонажа руйнує нормальне сприйняття його психологічного та професійного образу. Чи погоджуєтесь ви?
4) Люди люблять себе асоціювати із ігровими персонажами. Але, якщо всі жінки у іграх будуть стереотипні такі худі, з однаковим типом фігури, 10 розміром грудей. Чи не викличе це деструктивного сприйняття самої себе, а також мізогінії та підтвердження певних стереотипів . Так і у чоловіків, які можливо вбудують собі в голову певний образ жінки. Яким чином „не здорова“ сексуалізація у іграх, може вплинути на суспільство?
5) На вашу думку, тенденція зменшення сексуалізації персонажів може надати кращого розвитку ігровим всесвітам (це в напрямку створення нових колоритних або цікавих образів жінок, де на першому плані будуть їх професійні навички)
6) Чи необхідно залишити частково сексуалізацію образів (в іграх де це доцільно за сюжетом чи концептом)? Та також, чи можливо знайти баланс, щоб це не перейшло у просту об’єктивацію?»
Відео вже спричинило дискусію і в твітерській ігровій спільноті, і в коментарях. Зокрема частина гравців обурена, що у відео про сексуалізацію жіночих персонажів мало йшлося про нереалістичні чоловічі образи.
А що ви думаєте про демонстрацію жінок в іграх? Як впливає відвертий одяг сприйняття героїнь, які мають добре прописаний характер і викликають співчуття? В яких іграх сексуалізація персонажів доречна, а коли надмірна? Діліться в коментарях!
Найкращі коментарі пропустити