Проблеми зі збереженням префабу
Маю таку проблему : Створив меню створення персонажа (меню кастомізації) і мені треба зробити так, щоб збарігалися зміни префаба и перенеслися на іншу сцену. Я дивився багато відео, питав у чата GPT і все зводилося до того, що я маю робити збереження через JSON або PlayerPrefs. А я взагалі не розумію як я це можу зробити зі своїм кодом. Прошу допомогу
using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine.SceneManagement; using UnityEngine; using UnityEditor; public class CharacterCreatorMenu : MonoBehaviour { public GameObject character; public List<OutfitChanger> outfitChangers = new List<OutfitChanger>(); public void RandomizeCharacter() { foreach (OutfitChanger changer in outfitChangers) { changer.Randomize(); } } public void Submit() { PrefabUtility.SaveAsPrefabAsset(character, “Assets/Player.prefab”); SceneManager.LoadScene(2); } } using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class OutfitChanger : MonoBehaviour { [Header("Sprite to Changer")] public SpriteRenderer brownPart; [Header("Sprites to Cycle Through")] public List<Sprite> options = new List<Sprite>(); private int currentOption = 0; public void NextOptiot() { currentOption++; if (currentOption >= options.Count) { currentOption = 0; } brownPart.sprite = options[currentOption]; } public void PreviousOption() { currentOption—; if (currentOption <= 0) { currentOption = options.Count — 1; } brownPart.sprite = options[currentOption]; } public void Randomize() { currentOption = Random.Range(0, options.Count — 1); brownPart.sprite = options[currentOption]; } }
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів