Catotopia — українська інді-гра у жанрі пошуку предметів, створена на нейромережах

Catotopia (Кототопія) — нова гра у жанрі пошуку предметів, яка вже встигла привернути увагу гравців. Однак, примітна вона не лише своїм геймплеєм, а й технологіями, що використовуються у розробці.

Вся гра створена за допомогою нейромереж MidJourney та Stable Diffusion. Бекграунди локацій і котиків, а також головну героїню створили в MidJourney, а потім перенесли в Stable Diffusion, де завдяки можливостям мережі вдалося створити різні пози та емоції для головного персонажа.

Але це не все. Сюжет гри було згенеровано за допомогою ChatGPT. Однак, як повідомили розробники, знадобилося багато зусиль для подальшої обробки сюжету людиною. Стиль, у якому пише ChatGPT, підходить розробникам, але сюжет був дещо «пустуватий» і потребував конкретизації, щоб зробити діалоги більш цікавими.

Але це єдина технологія, використана у створенні гри. Музика у грі також була створена за допомогою нейромереж без будь-яких модифікацій.

Catotopia — проєкт інді-розробника, який зміг створити гру за три тижні, починаючи з ідеї та закінчуючи релізом. І це вже стало другою грою, створеною незалежним девелопером із використанням нейромереж.

Сюжет гри полягає в тому, що всі коти є чарівниками, але вони не мають коти Мани, яка допомагає їм переходити в інші світи. Головній героїні потрібно зібрати котів, що застрягли на землі, щоб повернути їх у їхній рідний світ Кототопію.

Catotopia є унікальним проєктом, де весь контент створений за допомогою нейромереж. Це відкриває нові можливості в області геймдева, оскільки дозволяє створювати більший обсяг контенту менший час. Але при цьому слід пам’ятати, що нейромережі не можуть повністю замінити людську роботу і потребують додаткової обробки, щоб отримати якісний контент.

Гра доступна поки що тільки на Android: play.google.com/...​opia.findacat&hl=en&gl=US

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Круто, уявляю, скільки мучилися з промптами.
Бачу, що в вас 50K+ Downloads. Можете підказати щось для новачків по розкрутці мобільних ігр?

Так, теж цікаво. Основна частина гравців прийшла по рекламі, чи вони просто знаходять в пошуку за ключовими словами.

Погрався трохи. Пройшов 16 рівнів. Середній час проходження — 9 секунд. Рекорд — 5 секунд на 13-му.
Реклама кожні два рівні на 15 секунд мінімум. Тобто час реклами практично такий самий, а то й більший, ніж саме проходження двох рівнів сукупно. Далі не вистачило терпіння чекати завершення реклам.

Вартість гривневих мікротрансакцій дещо завищена, але я так розумію, що стандартна для всіх країн і дорівнює якомусь курсу? Рекомендую зробити регіональні ціни.

І якось дивно, що вимкнення реклами + 3 безкоштовні підказки коштують стільки ж, скільки разове придбання 12 підказок. За такої кількості реклами її вимкнення має бути дорожчим, тому що має більшу цінність. Але враховуючи, що можна знизити вартість підказок для регіону, то 94 грн видаються більш-менш норм:)

Дякуєю за тямущий відгук! Так Вартість підказок завищена, бо ми плануємо перманентну акцію + 1000% безкоштовно, це має компенсувати ціну

А гра безкоштовна, як розумію, чи планується f2p?
На англомовному редіті r/gamedev пишуть, що в комерційному проєкті ен можна використовувати арти, створені за допомогою нейромереж, бо ти не маєш на них права власності.

Наскільки я зрозуміла суть проблеми, то справа така: немає обмеження, що не можна використовувати, але є тонкий момент, пов’язаний з тим, що законодавство США не захищає права власника згенерованих зображень. Наприклад, хтось візьме наш арт із нашої гри, і якось його використовують у своїх комерційних цілях, і тоді притягти його до відповідальності на території США буде неможливо. Але, крім США, є й інші країни, де законодавство відрізняється. А по-друге, немає сенсу красти генерований арт, його можна просто взяти і згенерувати заново і бути його власником і не створювати собі зайвих проблем.

Що стосується прав, то як пише міджорний: якщо ти купив місячну підписку в міджорний, то ти маєш право на весь генерований арт. А якщо не купив, а користуєшся безкоштовною версією, то відповідно не маєш прав на наш генерований арт, тому що ти нічого не заплатив. Підписка коштувала всього 30 доларів, так що не шкода тих грошей.

Українська мова відсутня?

Ми виклали на ГуглПлей гру всього тиждень тому і поки що є лише англійська мова, але в майбутньому планується переклад на всі 50 мов, на які вміє перекладати Google перекладач. Думаєте, треба було почекати і викладати відразу з усіма перекладами? Такі думки були, але дуже хотілося викласти гру на стор і подивитися на її метрики.

Думав, що можна додати англійську та українську на реліз, це додаткове спонукання українцям для завантажень, щоби трохи органічно збільшити поширення й відтестувати гру на своїх, а всі мови вже потім. Тим більше якщо ви використовуєте Google Translate.

Але розумію рішення зробити оновлення з усіма мовами пізніше.

Достатньо гарно виглядає. Не думали пропушити та глянути які метрики буде збирати гра?

Ми виклали гру тиждень тому і в нас поки що дуже мало інсталів, і ми поки що тільки розуміємося як правильно закуповувати трафік. Але на тій органіці є Iron Source показує ARPDAU 15 центів. Дуже цікава думка знаючих людей — багато це чи мало?

@anheym (телега)
Напишіть мені будь ласка. Я підкажу в якому контексті можна оцінити перспективність гри.

Підписатись на коментарі