«Я почуваюся шахраєм». Сповідь геймдизайнера AAA-ігор з 6-річним досвідом. А ви стикалися з синдромом самозванця?
На Reddit геймдизайнер AAA-ігор з
«Здається, я працюю досить добре, оскільки мені вдається отримувати і зберігати роботу, але я дійсно відчуваю, що мої навички значно гірші, ніж у моїх колег, коли мова йде про роботу з рушієм.
І це триває досить давно, адже навіть коли я вчився в університеті, не пам’ятаю, щоб я вносив щось суттєве до проєктів, над якими ми працювали.
Я починаю відчувати себе шахраєм, тому що я не можу перестати думати про те, що якби мене лишили самого вдома, я не впевнений, що зміг би створити гру. Але при цьому я відповідаю за дуже важливі аспекти для мультимільйонних продуктів. Я ніколи не працював на самостійному проєкті», — пише у своєму дописі геймдизайнер з ніком stompol.
«Я дивлюся на те, що роблять люди тут (на Reddit — ред.) і на r/IndieGaming і думаю: „Чому я не роблю цього також? Чи зможу я це зробити?“. І це сильно вганяє мене в депресію».
Те ж саме стосується конференцій та блогів — автор пише, що не відчуває, що й сам зможе говорити на подібні теми так само глибоко та детально.
Під його топіком почалося жваве обговорення й багато реддітівців пишуть, що це сумнозвісний синдром самозванця (imposter syndrome).
А нам цікаво дізнатися, любі укранські ігророби, чи навідують іноді вас подібні сумніви? Чи стикаєтеся ви з синдромом самозванця? Чи вдається з цим боротися і якщо так, які поради можете дати колегам зі схожими проблемами?
Розповідайте у коментарях! 👇
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів