Буду робити ігри: зображення-аватар

Давно хотів розробляти ігри.
Мабуть, багатьом вам це відчуття знайомо. З різних причин, які інколи будуть звучати як відмазки, я цим не займався достатньо серйозно. Хоч і регулярно дивився новини, слухав подкасти про розробку, пробував різні game engines, проходив якісь туторіали... До робочої демки або хоча би прототипу ніколи не доходило. Всі ідеї накопичувалися в нотатках.

Проте зараз я все ж організував собі час і хочу повністю зануритись у світ Indie GameDev.

Також паралельно буду описувати свій досвід у вигляді блогу. В планах винести його на окремий ресурс і перекладати англійською.

Я маю технічний бекграунд і зараз хочу максимально самостійно працювати над своїми ідеями. Тому перше, з чого я почав, — це туторіали з піксельарту. Логічність моїх рішень можете піддати сумніву у коментарях 😉. Чому саме піксельарт? Бо мені подобається така естетика і здавалося, що це буде простіше реалізувати.

Переглянувши десяток відеоуроків, і спробувавши відмалювати щось, вирішив зробити зображення «в продакшн». З чого почати? — Звісно ж з аватару для профілів і соцмереж.

Подумавши над загальним концептом, прийшов до таких ключових слів: skull, brain, abyss, void.

Далі знайшов декілька референсів:

  • skull

i.pinimg.com/...​6ff4d64c7b96000c7a261.png

thumbs.dreamstime.com/...​l-art-skull-127003871.jpg

  • brain

dribbble.com/...​hments/9705227?mode=media

stock.adobe.com/...​9/mopic?asset_id=10969086

  • abyss/void

www.behance.net/...​28203/The-Void-Background

Далі пошукав уроки за окремими ключовими словами. Мені дуже сподобались туторіали від miniboss:

Далі озброєвшись aseprit’ом я зробив декілька начерків і пошукав різні варіанти кольорів. Розмір оригінальних зображення обрав 32*32. При експорті робив масштаб 500%.

Спочатку череп. Після декількох ітерацій маємо:

Далі палітра на основі референсних зображень:

Спробував прималювати мозок до черепу:

Але мені не сподобалося, як він виглядає. Тож переглянувши всі туторіали від miniboss, я знайшов ось такий:

www.patreon.com/posts/stars-and-14343744

Завитки на планетах мені здалися достатньо релевантними, тож фінальний варіант вийшов ось такий:

Саме він пішов на аватар в профіль DOU і твіттер @mozokevgen

P.S.: знайомство з піксельартом видалося досить приємним. Проте, відмальовувати всі ассети під майбутню гру може бути занадто обтяжливо. Тож цей пункт залишається під питанням.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

щас с миджорни делать графику для игр вообще изи

Це гарний поінт. Я точно спробую це для якогось прототипу)

Підписатись на коментарі