Питання до початківців у геймдеві: якої інформації та контенту вам бракує?
За останні років 10 кількість доступного контенту на тему розробки ігор зросла до величезного масштабу. Колись для того самого Unity була лише дрібка платних англомовних курсів початкового рівня та туторіали від розробників рушія. А тепер вже важко знайти тему, про яку б не було якогось відео на Ютубі (я вже мовчу про спеціалізовані курси).
Та, на мою думку, завжди є теми, або навіть цілі спеціалізації, про які бракує інформації. Особливо, коли ти тільки починаєш щось вивчати. Пропоную у цьому топіку поділитися такими. Можливо, у когось знайдеться потрібний лінк, або хтось буде в стані поділитися інформацією та створити окремий пост ;)
Щоб топік був максимально корисний всім, пропоную ділитися незалежно від вашої спеціалізації.
Аби було трохи легше, я почну: чи ви коли-небудь бачили нормальний курс (групу матеріалів) про створення гри на Unreal яка б НЕ була шутером, платформером чи фізичною головоломкою?
30 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів