Ідея гри «Валуам: перекази предків»
Я маю ідею гри. Прошу до вашої уваги вигаданий опис вигаданої гри.
Класифікація
Open World Action RPG. Рольова гра у відкритому світі з елементами екшену для ПК.
На які ігри схожа?
По загальним враженням і структурі світу на The Elder Scrolls V: Skyrim
- Бойова система суттєво відрізняється. Бій холодною зброєю з елементами майстерності, заснованою на фізичних властивостях зброї.
- Це фентезійний світ, де вигадана магія не застосовується для битв. Це навичка, якою володіють багато людей, але її використання забирає багато життєвих сил.
Сеттінг, сюжет, настрій
- Фентезійний світ, де переплетені народи людей з різними істотами. Одні істоти живуть мирно, другі — недружелюбні, треті — несуть загрозу.
- Королівство втягнуте у війну і ослаблене.
- Гравець подорожує по світу, досліджуючи різні міста і поселення, багато з яких страждають від різних проблем.
- З одного боку, це історія героя, який може допомогти вирішити багато проблем, але, з іншого, далеко не усі проблеми у цьому світі можна так просто вирішити.
- По загальному настрою це драматична історія про людей, що живуть у тяжкі воєнні часи, коли сили всього королівства і його громадян виснажується на війні; але люди ще можуть радіти тому, що в них є, бо якщо ворог добереться сюди, він знищить все і всіх або перетворить людей на рабів.
Ключові особливості гри
- Великий відкритий світ, наповнений цікавими місцями.
- Просунута бойова система холодної зброї, що враховує реальні фізичні властивості, такі як силу змаху, тип броні.
- Симуляція живого світу на стратегічному рівні: з часом жителі отримують новини з фронту або королівські накази. Деякі з них суттєво змінюють життя людей. Шахти і родовища спустошуються, люди переселяються з місця на місце, будуються нові фортеці, з війни повертаються поранені солдати.
- Оригінальний фентезійний сеттінг, заснований на переплетінні скандинавського і слов’янського епосу з темою українського козацтва.
- Історія про народ, який бореться за своє життя і віддає за свободу досить велику ціну.
Дякую за увагу
Кінець ідеї.
А тепер про історію написання
Ця ідея була записана влітку 2021 року. Я не збирався створювати таку гру тоді і не збираюся це робити наразі, бо розумію, що ця ідея щось з серії «моя недосяжна гра мрії». Але сьогодні я хочу поділитися цією ідеєю з публікую. Після повномасштабного вторгнення рашистів на Україну перечитуючи цей чорновик отримуєш якісь дивні відчуття.
Заключення про реальне
Звісно що «гру рівня Скайріму» зробити я не зможу, але гру менш амбітну я роблю. Маленьку, казкову. Кому цікаво, заглядайте до мене на YouTube — там є уроки по Unreal Engine 5 і щоденники інді-розробника.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів