Топік для обміну досвідом з тестування VR

💡 Усі статті, обговорення, новини про тестування — в одному місці. Приєднуйтесь до QA спільноти!

Всім привіт. З недавніх пір я тестую VR simulation апку під Oculus. Раніше тестувала веб і мобільні застосунки.

Пропоную тут ділитись досвідом побудови процесу тестування, корисними тулзами та ресурсами, і болями які виникають під час тестування VR.

Наразі мій найкращий помічник це Meta Quest Developer Hub за допомогою якого можна поставити сайд білд, зібрати логи, зібрати метрики щодо роботи самого девайсу і багато іншого. Також іноді використовую Side Quest, але у нього дещо скромніший функціонал.

  • Які інструменти використовуєте ви?
  • Як проходите мануальні тест рани в умовах неможливості відкрити браузер з TestRail одночасно з вашою апкою і переключатись між ними(в v50 ПО для Oculus має з’явитись мультизадачність, але поки вона доступна далеко не всім)?
  • Чи є автоматизація у вас на проекті?
  • Чи знаєте ви блоги / конференції, головною темою яких є особливості тестування VR?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

така стаття є на Research gate, вона більше про UX але теж може знадобиться

www.researchgate.net/...​r_Testing_VR_Applications

У мене на проєктах аналогічні підходи до тестування були, але ми ще автоматизували процес тестування UI в самому Unity без використання хедсету

А що робити з тест кейсами? Кожен раз знімати гарнітуру і дивитись у тестрейл? Ми поки зупинилися на відео кейсах

Теж відосіки і деталізовані дебаг логи. За довгі роки в цій сфері кращих рішень не знайшов(

Підписатись на коментарі