Розмови з геймдев-фахівцями: 10 войсчатів від команди GameDev DOU

Всім привіт! Підготувала для вас соковиту 🍉 підбірку войсчатів від команди GameDev DOU.
Приємного перегляду! 📺🍿

«Рік повномасштабної війни та український геймдев»

Поговорили з представниками та представницями аутсорс- та продуктових геймдев-компаній, щоб дізнатися про їхній досвід та як він відрізняється. А також поміркували про майбутнє ігрової індустрії України.

«Пошук роботи у геймдеві під час війни»

Розбиралися, чи призупинили найми у геймдеві через повномасштабну війну, з’ясовували, чи можливо знайти роботу для джуніорів та чи не знизилися зарплати для фахівців.


«Джуніор у геймдеві після 30 років»

Розмова із представниками різних спеціалізацій, які свічнулися у геймдев з інших професій після 30 років.

«Проблеми української локалізації ігор»

Українська локалізація — дуже болісне питання для гравців. Вкрай малий відсоток ігор отримують українські субтитри чи озвучку. Ще менше тайтлів виходить з підтримкою солов’їної у момент релізу. Але чому так відбувається? Про це, а також процеси та про проблеми локалізації говорили на войсчаті GameDev DOU.

«Project Manager у геймдеві у мирі та війні»

У чому роль проджект-менеджера у геймдеві? Чи потрібні цьому фахівцю технічні навички? Що змінила повномасштабна війна у роботі та як організовувати процеси, коли у колективні зростає напруга через її тривалість та наслідки? Поговорили про це та інше на войсчаті GameDev DOU.

«From QA to ∞...Або вхід у геймдев через тестування»

Поговорили з фахівцями, які увійшли у геймдев тестувальниками, попрацювали так певний час, а потім світчнулися в інші спеціалізації.

«Художники проти АІ»

Спілкувалися про те, чим AI лякає художників, наскільки ці страхи реальні та яку шкоду може завдати штучний інтелект. Обговорили варіанти прийнятного співіснування творчих людей та нейромереж, з’ясували, як можна використовувати їх собі на користь та що робити, щоб AI не позбавив тебе роботи у перспективі.

«Монетизація ігор»

Як спланувати окупність проєкту, яку монетизаційну модель вибрати і як використовувати рекламу для доходу? Як виставляти KPI? І як зрозуміти, коли проєкт потрібно закрити? Про це і не тільки говорили на войсчаті від GameDev DOU.

«Як інді-розробникам пітчити свої ідеї»

Якою б цікавою, оригінальною та потенційно успішною не була б ваша ідея, поганий пітчинг може все зіпсувати. Тому на войсчаті GameDev DOU розбиралися з тим, як інді-розробникам пітчити власні проєкти та шукати для них команду.

🔮Підписатися на YouTube GameDev DOU

Плануєш цікаву подію, мітап, вебінар, конференцію, балачку, хакатон, змагання тощо? Напиши мені про це: [email protected] 📭💌

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі