🎧 Як інді-розробникам пітчити свої проєкти. Запис войсчату GameDev DOU
Звернутися до видавця — один з варіантів, як здобути більше ресурсів для якісної реалізації вашої інді-гри. Проте, якою б цікавою, оригінальною та потенційно успішною не була б ваша ідея, поганий пітчинг може все зіпсувати.
Тому поговорили про те, як інді-розробникам пітчити власні проєкти та шукати для них команду на войсчаті у телеграм-каналі GameDev DOU!
Спікери:
🎙Євген Гріщенко, Product Owner в SciPlay
🎙Олександр Пономарьов, засновник студії Sengi Games
Також можна послухати на SoundCloud 🎧
⏩ Навігація:
00:00 Вступ і презентація спікерів
01:40 Типові помилки, які роблять при пітчингу проєктів
06:38 Яка ідеальна тривалість пітчу: gamedev.dou.ua/...nt-the-idea-of-your-game
07:18 На що дивляться інвестори під час пітчингу
11:58 Вдалий та невдалий досвід пітчингу
17:43 Чи згодиться сильний розробник/художник доєднатися до проекту «на ентузіазмі» і чому?
24:05 Чи варто пітчити гру, коли ще немає команди
29:09 Чи зможе молодий інді-розробник без більш досвідченого наставника зробити якісний проєкт, гідний пітчу? Чи може зробити «на колінці» прототип і потім переробити, отримавши фінансування?
34:57 Якщо це перша гра, яким чином можна познайомити світ з твоєю грою та отримати хоч якісь метрики?
40:23 Якщо є повністю готова демка гри, чи варто її залити на Steam, щоб показати паблішеру, чи краще тримати її на руках і демонструвати саме під час пітчу?
44:29 На що в першу чергу треба ставити акценти у своєму пітчину інвесторам
48:07 Ремарка щодо вирощування молодих інді-спеціалістів та в чому з ними проблема
50:10 Чи треба оформлювати патенти чи документи підтвердження інтелектуальної власності перед тим, як іти до інвестора
56:15 Які бюджети закладати під час пітчу та що саме в ньому враховувати
1:03:13 Яка головна мотивація у створенні пет-проєктів
1:07:28 Досвід пітчингу на різноманітних івентах. До чого готуватися, як комунікувати. Де пітчити ігри
1:12:53 Чи є українські інвестори, які вкладаються в розробки ігор та як нині справи зі співпрацею з іноземними паблішерами (у контексті повномасштабної війни)
1:19:28 Які нетипові питання можуть ставити інвестори на пітчингу
1:24:44 Що робити, якщо маєш досвід знаходження інвесторів для бізнесу та маєш ідею гри, але не маєш команди і навичок розробки ігор
1:31:37 Коментар щодо попереднього питання
1:34:04 Які показники потрібно тестувати у демці, щоб потестити ідею для ПК та чи є різниця з тестуванням мобільних ігор
1:39:09 Чи потрібно бути юридичною особою чи підприємцем для розмови з видавцем
1:42:27 Наскільки реально сьогодні обійтися без паблішера, маючи злагоджену команду
1:48:30 Чи залишає видавець за собою право на проєкт, чи можна потім піти у вільне плавання
1:51:39 Прощаємося, дякуємо ЗСУ, Слава Україні!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів