«А як робляться ігри?». Як син надихнув мене створити дебютну гру Dice Quest Puzzle Imprint
А як робляться ігри? Саме таке питання мені задав дев’ятирічний син. Що ж, я спробував відповісти на це питання. А ще чомусь загорівся показати це на практиці. І так почався процес розробки. В принципі, ще в школі я був схильний до інформатики та програмування, але не обрав цей напрям в подальшому навчанні.
Я відкрив гугл і написав «Як зробити гру». Зупинився на Unity, дізнався, що там мова програмування C#, почав вивчати синтаксис цієї мови. Пройшов декілька курсів в цьому напрямку, а Unity так і не відкривав :)
Коли основи програмування і синтаксису були засвоєні, я відкрив Unity і засумував, тому що це ще один продукт, з яким треба розібратись. Але бажання було і Unity Learn в поміч.
Після цього зрозумів, що якось класичне програмування не стикується з тим, що пропонує саме Unity. Завдяки тому, що я цим цікавився і вже доволі активно, знайшов відео з архітектури і приклади на GitHub. Далі все стало ще складніше. Мене це не злякало, адже я усвідомлював, що розібравшись з цим один раз, воно допоможе мені в майбутньому робити все швидше і легше. Забігаючи наперед, це так і є.
Отже, архітектура.
Віднедавна я побачив деякий тренд на довгі відео від ютуберів, які вже давно знімають відео про розробку гри, а саме — курси і відео з повним циклом розробки «від А до Я». Тому що реально знайти купу відео про щось конретне, а от про те, як створити цілу гру, доволі мало, а ті які є це «майже завжди бедпрактік».
Поглиблюючись в тематику, я почав краще розуміти весь сік використання архітектури. Що є одна точка входу, що порядок виконання коду повністю зрозумілий і контрольований і т.д. І, знову ж таки, на майбутнє можна буде використовувати дуже багато вже написаного раніше коду, прямо таки цілими класами! Що було б неможливо, якби я просто робив, як показуть навіть самі Unity на порталі Unity Learn.
Процес цей доволі сильно розтягнувся, хоча гра, яку я робив, була доволі проста у всіх розуміннях.
Ідея наступна — є гральний кубик з пронумерованими сторонами, додатково з різними кольорами на кожній межі. Ви як гравець можете ніби перекочувати цей кубик полем, де є клітинки з позначками сторони. Відповідно, якщо наступити правильною стороною, то ця клітинка зафарбується в зелений колір. Якщо неправильною — в червоний. Є ще просто білі клітинки, які роблять відбиток сторони. Коли всі задані клітинки зелені — рівень завершено. Ось і все.
Все просто для того, хто в курсі що і як. В мене ж це зайняло з попереднім навчанням майже рік, в Unity — півроку у вільний від роботи і сім’ї час. Звісно зараз це все вже можу робити швидше і краще. І це саме той результат, на який я і розраховував.
Ось перший скриншот, який надибав піврічної давнини:
А ось відео трейлера гри на Google Play:
До речі, назва гри вже була підбрана, знову ж таки, з порад на ютюбі, де йдеться про маркетинг і всі ці ключові слова й тому подібні маркетингові речі. Так вже співпало, що саме зараз, перед випуском гри, я потрапив на курс «Основи цифрового маркетингу та електронної комерції Google». Тож планую використовувати здобуті знання одразу на своєму прєкті.
Дякую всім, хто витратив час на прочитання цієї статті в цьому безумному інформаційному потоці, який нас оточує.
📲 З грою можна ознайомитись за посиланням в Google Play 👈
Буду радий всім відгукам і критиці!
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів