«А як робляться ігри?». Як син надихнув мене створити дебютну гру Dice Quest Puzzle Imprint

А як робляться ігри? Саме таке питання мені задав дев’ятирічний син. Що ж, я спробував відповісти на це питання. А ще чомусь загорівся показати це на практиці. І так почався процес розробки. В принципі, ще в школі я був схильний до інформатики та програмування, але не обрав цей напрям в подальшому навчанні.

Я відкрив гугл і написав «Як зробити гру». Зупинився на Unity, дізнався, що там мова програмування C#, почав вивчати синтаксис цієї мови. Пройшов декілька курсів в цьому напрямку, а Unity так і не відкривав :)

Коли основи програмування і синтаксису були засвоєні, я відкрив Unity і засумував, тому що це ще один продукт, з яким треба розібратись. Але бажання було і Unity Learn в поміч.

Після цього зрозумів, що якось класичне програмування не стикується з тим, що пропонує саме Unity. Завдяки тому, що я цим цікавився і вже доволі активно, знайшов відео з архітектури і приклади на GitHub. Далі все стало ще складніше. Мене це не злякало, адже я усвідомлював, що розібравшись з цим один раз, воно допоможе мені в майбутньому робити все швидше і легше. Забігаючи наперед, це так і є.

Отже, архітектура.

Віднедавна я побачив деякий тренд на довгі відео від ютуберів, які вже давно знімають відео про розробку гри, а саме — курси і відео з повним циклом розробки «від А до Я». Тому що реально знайти купу відео про щось конретне, а от про те, як створити цілу гру, доволі мало, а ті які є це «майже завжди бедпрактік».


Поглиблюючись в тематику, я почав краще розуміти весь сік використання архітектури. Що є одна точка входу, що порядок виконання коду повністю зрозумілий і контрольований і т.д. І, знову ж таки, на майбутнє можна буде використовувати дуже багато вже написаного раніше коду, прямо таки цілими класами! Що було б неможливо, якби я просто робив, як показуть навіть самі Unity на порталі Unity Learn.

Процес цей доволі сильно розтягнувся, хоча гра, яку я робив, була доволі проста у всіх розуміннях.

Ідея наступна — є гральний кубик з пронумерованими сторонами, додатково з різними кольорами на кожній межі. Ви як гравець можете ніби перекочувати цей кубик полем, де є клітинки з позначками сторони. Відповідно, якщо наступити правильною стороною, то ця клітинка зафарбується в зелений колір. Якщо неправильною — в червоний. Є ще просто білі клітинки, які роблять відбиток сторони. Коли всі задані клітинки зелені — рівень завершено. Ось і все.

Все просто для того, хто в курсі що і як. В мене ж це зайняло з попереднім навчанням майже рік, в Unity — півроку у вільний від роботи і сім’ї час. Звісно зараз це все вже можу робити швидше і краще. І це саме той результат, на який я і розраховував.


Ось перший скриншот, який надибав піврічної давнини:

А ось відео трейлера гри на Google Play:


До речі, назва гри вже була підбрана, знову ж таки, з порад на ютюбі, де йдеться про маркетинг і всі ці ключові слова й тому подібні маркетингові речі. Так вже співпало, що саме зараз, перед випуском гри, я потрапив на курс «Основи цифрового маркетингу та електронної комерції Google». Тож планую використовувати здобуті знання одразу на своєму прєкті.


Дякую всім, хто витратив час на прочитання цієї статті в цьому безумному інформаційному потоці, який нас оточує.

📲 З грою можна ознайомитись за посиланням в Google Play 👈

Буду радий всім відгукам і критиці!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Виглядає прикольно! Колись любив такі міні-пазли. І музика в трейлері підходить під гру. Молодець!

Круто! Такого терпіння мені не вистачає, заздрю вам! Всього вам найкращого!

терпение это сделать в одиночку террарию, а не такую простую игру, которая за один вечер делается

Звісно за один вечір робиться коли маєш досвід. От Ви наприклад зможете перебрати корбобку передач від BMW X5M за вечір?

смогу, для этого есть Сто, приеду заплачу и переберут за вечер. Но мое сообщение не относилось к твоим делам, такие разработки и делают для получения, это автору сообщения приспичило в таком маленьком проекте восхвалиться

Підписатись на коментарі