Як обмінюватися проєктами в UE5?

Привіт, спільното!

Потрібна допомога в UE5. Можливо хтось знає, як можна обмінюватись проєктами в UE5?


Детальніше:

Ми створюємо гру, у команді 4 кодера, які працюють в UE5. Як можна, наприклад, взяти роботу чи проєкт одного кодера та сполучити з іншим проєктом? Таким чином, щоб із 2 зробити 1. Бажано, щоб там не було всяких «аномалій».


Ми пробували за допомогою github робити репозиторій і через fork, але у нас не виходило.

Буду вдячний за допомогу, відповідь можна залишити тут, під топіком.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

SVN, працюємо на ньому стабільно і не скажу що маємо суттєві проблеми — іноді бувають косяки, але зазвичай через людські помилки.

Для UE мав досвід роботи тільки з Perforce (P4V), не знаю тільки наскільки підходить він для інді розробки, бо може коштувати.

сурова у вас інді студія

GitHub + Git LFS. Кожен дев працює у своїй гілці, хтось один (головний) займається мерджем гілок у продакшн гілку. Всі великі файли трекаються через LFS. Головна в такому ворклоу не змінювати декільком людям одні і ті самі великі файли (Моделі тощо) одночасно.

Що саме не вийшло? Чудово було б отримати більше детальний опис кроків, які не спрацювали для вас.

Скоріш за все є конфлікти. Вони магічним чином самі собі не зникають. Досліджуйте конфлікти, вирішуйте їх і робіть повторний коміт і пуш.

Підписатись на коментарі