Gpu crashed or d3d device removed. Допоможіть пофіксити помилку в UE5

Вітаю, шановна спільнота GameDev DOU!


Мабуть, у кожного, хто працював із Unreal Engine 5, виникала така помилка. Загалом, вона пов’язана через некоректно налаштовані драйвера відеокарти. Але, як показав мій власний досвід, цим справа не обмежилася.

Більшість проєктів, над якими я працюю, не мають файлів, які потребують серйозної обробки графіки (повна або майже відсутність шейдерів, деталізованих текстур та інше).

Прохання до більш досвідчених фахівців. Чи є можливі ідеї вирішення цієї проблеми?
Завчасно щиро вдячний за надіслані пропозиції.

Використані рішення

  1. Перевстановлення драйверів через GeForce Experience.
  2. Перевстановлення драйверів вручну в безпечному режимі.
  3. Перевстановлення драйверів за допомогою Display Driver Uninstaller.
  4. Встановлення старіших драйверів.
  5. Видалення конфліктного програмного забезпечення (ASUS CRATE ARMOURY).
  6. Введення в консоль таких команд:
    dism.exe /online /cleanup-image /scanhealth
    dism.exe /online /cleanup-image /restorehealth
    dism.exe /online /cleanup-image /startcomponentcleanup
    sfc /scannow
    chkdsk /f
  7. Перевірка компонентів комп’ютера на працездатність (включно з плашками оперативної пам’яті).
  8. Використання програм для налаштування продуктивності відеокарти (на кшталт MSI Afterburner).
  9. Автоматичне встановлення системою Windows власних драйверів.
  10. Оновлення Windows.
  11. Встановлення енергоспоживання в Nvidia Control Panel на максимальну продуктивність.
  12. Перевстановлення Unreal Engine.
  13. Hard reset системного диска. Перевстановлення системи.
  14. Вимкнення інтегрованої графіки Intel UHD Graphics.
  15. Вимкнення MSI Afterburner.
  16. Зміна налаштувань дисплея в Unreal Engine. r.ScreenPercentage.
  17. Зміна налаштувань відображення графіки в Unreal Engine ( Cinematic, Ultra, High та інші).
  18. Увімкнення віртуального текстурування ( Enable Virtual Texting).
  19. Зміна Directx12 на Directx11 і навпаки.
  20. Зміна значень змінних TDRDelay і TDRDGIDelay в редакторі регістрів.

Компоненти компьютера

  • Відеокарта: NVIDIA RTX 3050
  • Оперативна пам’ять: Kingston KF2666C16D4/16G (4 штуки)
  • Процесор: Intel12th Gen Intel® Core™ i5-12500, 2995 MHz

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Щиро дякую усім, хто допоміг у розв’язання проблеми.
На превеликий жаль, остаточно не вдалося її вирішити, щоправда, з’ясувалися причини її виникнення.
Перш за все, проблема полягала у перемикання на інший монітор, особливо коли з одного екрану, де знаходиться рушій, відбувається перехід на інший.
Сам монітор був не новим, для з’єднання із відеокартою, був використаний конвертер із VGA до Display Port. Згодом, монітор був замінений на новий, а кабель оновлений до цифрового HDMI — HDMI.
Основною проблемою, враховуючи вище описані фактори, було наступне — різка зміна частоти оцифрування зображення.
На одному моніторі запущений ігровий рушій, на іншому — браузер. При перемиканні із першого екрану, частота відео різко спадає, а при перемиканні знов на перший монітор, відеокарта не встигає розігнатися.
Буду щиро вдячний, хто обізнаний у використані програмних застосунків, подібних до MSI Afterburn, зможе розказати, як потрібно коректно налаштувати частоту для стабільної роботи.

Привіт, мені допоміг наступний ключик в реєстрі:
[code]
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Dwm]
"OverlayTestMode"=dword:00000005
[/code]

Якщо треба заревертити зміни — просто видалити цей ключ (його по замовчуванню нема)

І після змін в реєстрі треба перезавантажити систему.

Щиро дякую за пропозицію, спробував ваш метод. На превеликий жаль, результату недало.
Хотів поцікавитися, яку роль виконує цей ключ?
Буду вдячний, якщо запропонуєте будь-які додаткові варіанти, навіть якщо вони невдалися.

Привіт, Микита!
Виправлення помилки

d3d device removed

зазвичай складна задача, адже це повідомлення, що «щось пішло не так» і тому драйвер крашиться. Можу порадити перевстановити UE5 з Epic Store. Якщо проблема не зникне можу лише поспівчувати порадити перевстановити Windows. Тримайся)

Дякую за пораду, проте зазначі варіанти вирішення є у списку зверху.
Буду далі шукати інші варіанти.

можна використати наступні аргументи аби краще зрозуміти джерело проблеми " -rhivalidation" or «-d3ddebug».

Після введення команд, результат має бути виведений до файлу logs?

якщо запускати через Visual Studio, то всі помилки будуть в Output window. Якщо в цьому вікні помилок не буде, то їх немає.

На жаль, немає ніяких помилок.
Нещодавно спробував метод пдключаення второго монітора на пряму до відеокарти, а не через материнську плату. Результат лишився незмінним.

У мене була така проблена, то перевстановив драйвер відеокарти на NVIDIA Studio Driver, а не ігровий. Проблеми немає.

Щиро дякую за пропозицію, спробував ваш спосіб. Наразі встановленні найновіші драйвера NVIDIA. Також спробував встановлювати більш старіші версії, а саме: 526.98, 528.49, 530.40. Щоправда, жодні зі встановленних не вирішили помилку.

А там не у версії проблема. А саме в типі драйверів. Я з тиаким стикався на клієнському компі та на своєму. Тільки міняєш тип з ігрового на студійний і все проходить.

Прошу пробачити, забув у коментарі зазначити, я використовував саме студійні драйвера

До такого мене життя не готувало...

forums.unrealengine.com/...​ce-removed-error/514360/6 має допомогти — кажуть проблема в якомусь RTSS. Проте найкраще вирішення — розказати про багу розробникам і надіслати крашрепорт чи крашлог ну і чекати.
upd: ще пишуть таке «Unreal will disconnect your card if.
1- Not enought Vram.
2- Overclocking
3- Using old driver or not up to date.» — невже анріалу 8 гіг замало о_О ну або карта оверлокнута? маєш ОС версію відяхи? Можливо потрібно навпаки не розганяти а понижати частоту роботи пам’яті відеокарти (андерлокати)?

Щиро дякую за пораду. На жаль, усі вище зазначені методики не допомогли.
1) Відео пам’яті має вистачати, оскільки 8 ГБ має бути достатньо при нані для роботи над базовими елементами.
2) Стосовно зміни частоти відеокарти, спробував обидва варіанти, використовуючи MSI Afterburner. Якщо наявну частоту підвищити — відбудеться зависання системи, при зменшенні частоти — результат трохи кращий, дає додатковий час для роботи над проектом, але не завжди, загалом 2-3 хвилини.
3) На даний момент часу у мене найновіша версія студійних драйверів від NVIDIA. Пробував змінювати не тільки версії, але й типи драйверів. Результат виявився тим самим.

если было бы дело в компах игроков, то и у больших компаниях эта проблема возникала бы

Підписатись на коментарі